Magleby

Fest.....hvor henne????

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi kiggede også på Skodsborg (Villa Rex) men ville gerne have et sted hvor der var bedre mulighed for at gå udenfor under velkomst og festen... så vi har valgt at holde vores fest på Hornbækhus den 12. august næste år...

Vi var deroppe og kigge forleden dag, og der er meget flot og helt nyrenoveret og så er prisen ikke dyrere end så mange andre steder. Det hat kun fungeret som hotel i 1 års tid, men de virker meget professionelle og søde deroppe:o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer