miss skipper

Medlem
  • Antal besvarelser

    50
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af miss skipper

  1. Fantastisk billede - stråler af glæde og lykke
  2. Wow du er virkelig en narturlig smuk brud og sikke en flot kjole
  3. Smukke smukke billeder - bliver helt varm indeni Og glæder mig så meget til det bliver min tur
  4. Kære sofie. Den er ikke mindre end fantastisk - blev helt rørt af den. Der bliver ikke et øje tørt når du skal sige den. :17:
  5. Vi har valgt at synge, og det er blevet godkendt af præsten 1: Salme 369 Du som giver os liv og gør os glade 2: Salme 15 Op al ting som gud har gjort 3: Salme 402 Den sigende dag med fryd vi ser 4: Salme 703 Det er så yndigt at følges ad Synes de er meget smukke og så er der håb for at at folk kender dem
  6. Hej Det er en smuk tale - troede næste det var min Men fedt man kan få inspiration fra andre. Har selv lånt lidt hist og her God påske
  7. Det er den smukkeste beretning jeg har set - sidder stadig med gåsehud.
  8. Vi kører sort, lime grøn og sølv/klar glas - vil snart lave en prøve opdækning.
  9. Min tale vores bryllup den 28.maj 2011 Så er det vist blevet min tur til at sige et par ord og da jeg ikke er den store taler, vil jeg gøre mit bedste for ikke at komme grædende igennem den. Først og fremmest vil jeg gerne takke jer der var med til at give os en fantastisk polterabend, og en speciel tak til jer der har brugt tid og kræfter på planlægningen – ved det ikke altid har været lige nemt. Tænk man er så heldig at have så dejlige mennesker i sit liv. Det sætter vi stor pris på. Kære Mor, John og far. Far - du har i dag givet mig væk til den dejligste mand i verden, og er rigtig glad for at du er hjemme i danmark , så du kunne være en del af vores store dag. Du var ikke med til min konfirmation, men du har altid sagt du skulle fører mig op af kirkegulvet. Og det har i alle været vidne til i dag. Mor – uden dig ville jeg ikke være hvor jeg er i dag, tak for alt det vi har sammen, kunne ikke være foruden vores næsten daglige telefon samtaler. Og selvom vi har haft vores ture igennem årene, er jeg stolt over at du er min mor. John – min bonus far. Du har stået på sidelinjen igennem alle årene og selvom vi har haft vores diskussioner , bla. med matematik retning og når jeg skulle høre på dit kloge åge snak, så skal du vide du betyder meget for mig – hvor meget fandt jeg først ud af da vi var ved at miste dig den 25. 12. Dejligt at du er en del af vores dag Jeg vil gerne sige jer tak, fordi i har formet og støttet mig i mit livs op og nedture og jeg har altid kunnet regne med jer uanset hvad jeg har budt jer igennem tiderne. Og det er ikke små ting. Tak, fordi i har taget så godt imod Mikael. Det betyder al verden. Jeg elsker jer. Svigermor og svigerfar i skal også have en stor tak, fordi i har åbnet jeres hjem for mig, jeg har altid følt mig velkommen. I står klar med en hjælpende hånd, når det brænder på. Det skal i vide at vi sætter stor pris på. Det betyder meget for mig, at i er blevet en del ad min verden. Kære Mikael, kære skat – Kært barn har mange navne, og nu kan du tilføje et mere til dit CV trines mand. At vi mødte hinanden for ca. 4 år siden til Horsens middelalderfest, kan du takke din svigermor for. Der kan man snakke om modsætninger mødes. Jeg var en snobbet by pige med stort B og du stod der i din munkedragt med dine to irsk ulvehunde og din bondske måde at være på. Vi stod længe og snakkede, grinede meget, især da den ene hund lettede ben tæt op af dig, og jeg var jo selvfølgelig færdig af grin, skadefro som jeg er. Da mor, john og jeg gik videre, kunne jeg ikke helt glemme dig, du må jo have charmet dig lidt ind. Din svigermor havde i hvert fald allerede på det tidspunkt accepteret, hvis du skulle blive hendes nye svigersøn. Jeg gik tilbage samme aften, kæmpede mig igennem den myldrende flok af glade og fulde mennesker, for at finde dig men du var desværre taget hjem. Heldigvis giver jeg sjældent op når der er noget jeg gerne vil have, så jeg gik ned til dig dagen efter sammen med Mette og William, fik dit nummer og siden den dag var du jo solgt. Først udviklede vi et venskab – men jeg forelskede mig i din fantastiske personlighed og din evne til at få mig helt ned på jorden. Og selvom jeg tit brokker mig over dit rod og din manglede evne i et køkken, vil jeg ikke være dig foruden. Tak for at du i dag har sagt ja til at blive min og gjort mig til den lykkeligste kvinde i hele verden. Det siges at modgang gør stærk, og det er vi vist et levende bevis på. Vi har været igennem utroligt meget sammen, og vores forhold har været udsat for utallige prøvelser, ikke mindst igennem mit hormon helvede men det har kun styrket vores kærlighed… Jeg ved at uanset hvad der skulle ske, skal vi nok klare det sammen. Mikael, du har været min bedste ven, min kæreste og min forlovede. Du er stadig min bedste ven, du er far til vores skønne Oliver og nu også min mand. Jeg elsker dig af hele mit hjerte, og glæder mig til resten af vores liv sammen. Jeg har kun en drøm og det har jeg fået Janne og Daniel til at hjælpe mig med at formidle, så giv en stor hånd til to som betyder ufattelig meget for mig. Så kom den igen og jeg tror det er sådan den bliver, men er ikke ikke søde at komme med ris og ros.
  10. Så er den kommet ind igen ;0)
  11. Skøn beretning - smuk famile <3
  12. Har aldrig set et så gennemfært tema - flot
  13. Kæresten ville lige ind og kigge så har slettet talen :0)
  14. I ser bare så glade og forelskede ud, at jeg ikke kan lave andet end at smile mens jeg læser din beretning
  15. du var smuk i din kjole
  16. Virkelig smukt billede - ligner det er til et bryllupsmagasin
  17. Dejlige billeder - tak fordi jeg måtte følge din beretning. Og lækker sted at holde honeymoon
  18. Hej :0) Jeg har booket stripper åse til at komme til vores bryllup - hun kommer først sidst på aftenen og så hende i det program der hedder party i provinsen på tv2. Hun er så dejlig ligetil og ved at mikael vil elske det. Held og lykke
  19. Smuk brud skal man lede længe efter. Sidder med tåre i øjnene og er kun kommet til side 3.
  20. Hold nu op hvor en fantastisk beretning. Jeg har siddet og grint, grædt og fået gåsehud på en gang. I er en smuk smuk smuk familie. Mange tusind gange tak fordi jeg har kunne læse om jeres store dag. Knus fra miss skipper
  21. Gud hvor er du smuk - nu kan jeg næsten ikke vente til det bliver vores tur. dejlige dejlige billeder
  22. Den er meget rørende og smuk. Der bliver ikke et øje tørt. Ha´et fantastisk bryllup.
  23. Smuk tale - blev meget rørt or man kunne virkelig mærke hvert et ord kommer direkte fra hjertet.
  24. Dato: 28.maj 2011 Navne: Trine & Mikael Kirke: Thyregod kirke Feststed: Rytterstuen give