fanja

Medlem
  • Antal besvarelser

    27
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af fanja

  1. God ide Den ser flot ud
  2. Da jeg har en stor fod, syntes jeg ikke at det har været så nemt, men nu har jeg fundet et dejligt sted at købe sko...... Og jeg fandt dem stort set med det samme, det er mærket Alexandria Brun ruskinds pumps. mine fødder ser smalle ud og er vild behaglige at have på. http://klsko.dk/ Jeg bruger str. 44 men, de har sko helt ned til størrelse 32
  3. Efter hvad jeg kan forstå, kan man komme alt muligt i F.eks. Chokolade til den søde tand En serviet til den varme dans. Plaster til dine nye sko Haribo er jo altid go’. Tandstikken holder munden sund. Tyggegummi til en frisk mund. Panodiler hvis den bliver fem, så søndagen ik’ blir’ for slem. Frøene du planter i jorden ned, Til minde om brudeparrets kærlighed
  4. Det som jeg har hørt om gammelkone-snak og vielsesring er: Man ikke må have ringen på inden vielsen, ellers bringer det ulykke. (men man skal jo prøve den, så man ved den passer) Man ikke må prøve andre giftede folks ringe, hvis man ikke selv er gift, for så bliver man ikke selv gift. Og så den som Mistel skriver, at den, der i kirken sætter ringen først på ægtefællens finger, er den der får magten i ægteskabet Så hvis det er en gift mand der har prøvet din ring, har du ikke noget at være nervøs over
  5. Er panduro hobby ikke dyr??
  6. Kanon tråde, jeg stjæler lige nogle regler
  7. Kanon ide
  8. Dejligt at det hele faldt på plads, og du er glad. Glæder mig meget til at se billeder
  9. Wow Det er rigtige flotte billeder som du har sat herind Tak, fordi man må følge det hele
  10. der er mange forskellige, og jeg kan ikke rigtigt se hvilken det er på dit billedet http://servietfoldning.dk/ Her er et link du kan prøve
  11. Vi er flere som skal eller er blevet gift for 2. gang Jeg havde det på samme måde, da kæresten friet til mig.... Men herinde er der en masse dejlige kvinder, som ikke er bare for at sige sin mening. Det er måske 2. gang vi skal giftes, men for mig følelse det mere rigtigt end første gang. Min pointe : nyd det, og gør det lige præcis som I lyster, så kan det kun blive godt
  12. Det var bare sådan at jeg så det, så det var bare min mening, om det er nervøsitet Jeg er bare glade for at vi kan have forskellige meninger om det.... Hvis de er lykkelige, kan alt andet være ligemeget
  13. øv øv, du får også et kram af mig :bearhug: :bearhug: :bearhug: Håber at den når at komme hjem
  14. Kanon tråd
  15. Victorias kjole var super flot og hun passet den. Charlenes Amarni-kjole passende ikke til hende, og hun så ud som om hun ikke ville giftes, så ser ingen godt ud, Amarni-kjole eller ej. Der skal sku være kærlighed i luften på ens bryllupsdag
  16. På apotekerne er der kommet noget nyt, som hedder Hayband. Flere af mine venner har prøvet det, og siger at det virker. Det er en form for akupunktur, så det gælder om at finde dit punkt Du kan læse om det her http://www.hayband.dk/?gclid=CM-hlZDV_qkCFQiIDgodzEnS0A Det hjælper på allergi, men ikke på din sorg.... Håber at det kan hjælpe lidt
  17. Virkeligt flot, det passer så godt med alt andet du har lavet Elsker dine sommerfugle.... Du kan virkelig være stolt
  18. Jeg ved godt at der er længe til, men jeg er bare så glad for at manden i mit liv har været nede på knæ Da det nu ikke er første gang jeg skal giftes, så jeg vil ikke have en hvid kjole på.... Syntes bare ikke at jeg kan finde nogle hjemmesider, medmindre at det er sommerkjoler Og jeg vil så gerne have at det bliver en smuk kjole. Det bliver et efterårs bryllup.... Med dejlige varme farver
  19. Hvor er I tøser herinde bare fantastiske Miss Lena Hvor en god ide med en bolero, det havde jeg ikke tænkt på Med hensyn til kjolen, så kigger lige omkring, da jeg ikke er helt sikker på hvilken kjole jeg skal have på, men skal nok vise, hvad jeg finder på. MariaSchmidt Det var lige sådan en hjemmeside, jeg har ledt efter Gittegeo Er total ny her på bryllupsklar, så jeg lærer stadigvæk hvad der er herinde.... Lige når jeg tror, så nu har jeg styr på det, kommer der noget nyt op. :fløjt:
  20. wow, det var hurtigt at jeg fik svar Sara Det må gerne være en gallakjole, men dem jeg har set på, har virkelig været pyntet eller uden ærmer, så den må gerne være lang og lidt enkel, og små ærmer. Helst efterårs farver. Helle M Tak, jeg kigger lige længere ned i tråden Mor til to Det er flot farve. Jeg kigger lige på den hjemmeside Tak Jeg har bare tænkt at jeg finder aldrig en kjole Det var lige det skub jeg har brug for. Tak
  21. Det er så flot
  22. Nice
  23. Prøv her, det skulle være et godt sted http://specialkoebmanden.dk/kagekurser-roedovre-efteraar-2011-162/bryllupskage-kursus-187/
  24. Der er nogle ideer på denne side, måske er der noget du kan bruge http://www.snapfish.dk/snapfishdk/store/cat=collage-products