Guest malunz

Min hjemmelavet brudebuket

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er den SUPER SUPER fin!! :BKSTREET:

Hvis du har tid og overskud - så kunne det være fedt med en How To inde i vejledninger... :)

Synes den er meget meget flot - og super søde brystbuketter... :)

Tak allesammen :biggrin:

Ja det ku være at jeg squ se om jeg ikke kan få tid her i ferien til at lave en how to.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa. Hvor er den flot:) Hvordan har du sat blomsterne fast på stilkene? Er det en alm. limstift du har sat blomsterhovederne sammen med? Er ikke super kreativ, men overvejer at prøve:)

Blomsterne er altså vildt lette at lave og ja jeg har brugt en alm limstift til at samle dem. Prøvede først med en flydende lim, men det gik slet ikke.

Inde i de stilke jeg har brugt (som en kunstige blomster købt i IKEA til 5 kr. stk) er der ståltråd. Så jeg klippede de kunstige blomster af og sørgede for at have noget af ståltråden stikkende fri, det dyppede jeg i flydende lim og så kunne man lige stikke stilken op i papirsblomsterne.

Håber du gir dig i kast med det, for det er super nemt, det tager bare lidt tid :lol:

Jeg fik ideen til den efter at have set alle de buketter der ligger på etsy.com, så derinde kan du få en masse ideer til hvordan blomsterne kan se ud :biggrin:

0

Del dette indlæg

Takker:) Har lige prøvet at lave en i alm hvidt parpir, og det var faktisk ikke så svært. Nu kal jeg så bare have fundet noget fedt papir at lave dem i. Det er da sjovt, og meget anderledes at komme med en brudebuket der er hjemmelavet:) Og så kan man jo lave nogle blomster til bordpynt også:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer