nette03
Medlem-
Antal besvarelser
708 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af nette03
-
Vi skal lave en alternativ brudevals, og synes faktisk dem jeg har talt med om det, bliver lidt overraskede og synes det lyder sjovt. Så tror ikke lige det er alle der har oplevet eller hørt om det før. Men vi glæder os rigtig meget til det, jeg tror det bliver super sjovt Dog er der en hel del arbejde i, at få det hele til at hænge sammen både i forhold til danselæreren, vores ringe evner og musikerne - men vi håber det hele vil lykkes alligevel
-
Hvor fedt - så bliver det nemlig ikke så stressende fredag Ja jeg har godt hørt noget om, at de ikke må stå i koldt vand.
-
Ja jeg er også vild med smokey eyes! Tror også det var lidt overvældende for H2B at se mig sådan, fordi jeg normalt kun går med mascara - så det her var jo liiidt noget andet
-
Tak for svar - det lyder godt
-
Brudebuketten. Jeg har lige prøvet at binde en buket, og det gik da bare rigtig godt Havde faktisk troet at det var noget jeg skulle sætte rigtig lang tid af til, men det er slet ikke nødvendigt Dog skal jeg jo også have lavet knaphulsblomster til 4 mænd, så lidt længere tid skal der nok sættes af næste fredag Jeg købte bare lige lidt forskelligt og troede at jeg skulle lave en lille "snollet" buket, bare for at prøve teknikken. Men det viste sig, at buketten næsten blev stor nok med de blomster jeg købte, så det er jo kun godt - hvad der er sparet, er tjent Men den skal nok være lidt "tættere" end denne blev. Det er meningen at den skal holdes nogenlunde sådan her:
-
Mange tak Ja det er rart at kunne krydse nogle flere ting af på listen!
-
Blandet update... Idag skal jeg til prøveopsætning og glæder mig helt vildt Er så spændt på at se hvordan det kommer til at se ud!! Skal også have lavet lidt striber i håret så der kommer lidt "spil" i det. Regner med at få taget nogle billeder til at lægge herind Men ellers synes jeg godt nok, at jeg stresser rundt i denne uge. Der er så mange ting der skal ordnes så jeg bliver helt rundtosset Senere idag skal jeg også ned til en blomsterhandler og høre, om hun vil give mig lidt tips og tricks til hvordan jeg laver en brudebuket og knaphulsblomster. Og hvilke blomster jeg skal bruge osv. Jeg skal også have bestilt alle blomsterne til bordene. Dernæst er jeg ved at finde ud af, hvordan jeg får lavet et skørt til dansekjolen, så den får lidt fylde. Igår prøvede jeg og en veninde at få lavet et, men det virkede ikke rigtig, så nu snupper jeg en gammel nederdel og syer tyllet på den - håber det lykkes!! Pyha denne her uge forsvinder bare alt for hurtigt!!
-
Rigtig flot prøveopsætning!! Og super fint med det lilla under skørtet Uh en fin vejrudsigt du har fundet Jeg var inde på tv2svejrside idag, og den så slet ikke lige så god ud!!
-
Drikkevarer-listen. Så har vi fået købt stort set alle drikkevarerne:. Vi bliver 46 hvoraf 5 er børn. 16 kartoner rødvin 8 krt. rosévin 10 krt. hvidvin 12 fl. asti martini 6 rammer øl 10 special øl 5 rammer cider 3 rammer sodavand 8 x 1,5 l. coca cola 4 x 1,5 l. fanta 4 x 2 l. danskvand 1 l. captain morgan rom. 1 l. bacardi lys rom 1 l. bacardi razz 1 l. bombay gin 2 l. tequila (ja, vores omgangskreds - inkl. mig selv- er ret vilde med det stads ;) ) 2 l. baileys 3 x. 0,70 l. billig "baileys" 2 l. fiskefjæs 2 l. gajol 3 fl. vodka Pyha, synes godt nok vi har fået skrabt et rimeligt stort udvalg sammen - der er ihvertfald noget for enhver smag Så har vi også fået købt grenadine, lime, mini skildpadder, fazer mint osv. til kaffen. Jaja det begynder da at hjælpe lidt på det
-
Jeg synes også det er rigtig flot!
-
WAUW - jeg synes det sidste par er vildt flotte!!
-
Prøv at kontakte nogle veteranbils-klubber. Det gjorde vi, og det viste sig at være noget billigere end eks. Book a classic.
-
Stort tillykke, håber jeres dag bliver helt fantastisk
-
Tillykke med den store dag
-
Tillykke med dagen, håber den bliver fantastisk
-
Stort tillykke med dagen
-
Mit slør er godt nok hverken fingerspids-langt eller med satin kant, men her er den sælger på etsy jeg købte fra: http://www.etsy.com/people/glamorbydesign?ref=ls_profile Er rigtig godt tilfreds med kvaliteten i forhold til prisen Ellers brug deres feedback, jeg kigger altid selv på hvor mange procent tilfredshed de har. Og hvad der evt. må være af kommentarer fra tidligere købere.
-
Så er menuen også fastlagt Forret (portionsanrettet): Dampet laks m. asparges, rejer og kold hollandaise creme. Hovedret (buffet): Rødvinsmarineret kalvetyksteg citron- og timianmarineret svinefilet Rødvinsauce Vinegrette kartoffelsalat Kartofler m. hørfrø og appelsin Tomatsalat m. feta Bl. grøn salat Desserten bliver jo bryllupskagen som min bror laver Natmad bliver muligvis pulled pork m. coleslaw - det æææææælsker vi MUMS Nu mangler vi bare at få af vide hvad det skal koste, hvilket jeg synes er liiidt spændende. Det er jo den sidste "store" post i budgettet som vi ikke har en pris på. Vi skulle gerne få prisen på mandag, så jeg venter i spænding
-
Jeg synes de er flotte til dig alle sammen, så vil ikke gætte. Men jeg er altså helt pjattet med kjole nr. 2
-
Hvor er det bare alt alt for dårligt! Håber virkelig I finder en løsning - I burde efter min mening få refunderet pengene, når det er butikken der har anbefalet den skrædder, som i første omgang godt mente det kunne laves!
-
Jeg købte også min ring i udlandet, og jeg har faktisk også en plan om at få den tjekket. Jeg føler mig ret overbevist om, at det hele er ægte, men er simpelthen for nysgerrig til ikke at vide det med sikkerhed Hvis den viser sig at være noget billigt bras vil jeg gå med den alligevel, for jeg synes den er super smuk, men selvfølgelig ærge mig over de penge jeg har brugt på den. Er spændt på at høre, om jeres er i orden!
-
3 ugers ferie fra imorgen, 2 uger til brylluppet - og det lader til at der bliver nok at se til i ferien!!
-
Åh hvor er det træls at have det sådan Jeg synes din kjole er rigtig smuk til dig, og slet ikke for enkel eller kedelig!! Håber virkelig du finder ud af det!
-
øv - nåede ikke at se den Håber du lægger billederne op igen på et tidspunkt
-
Mange tak tøser, er også meget glad for både sko og bordkort