Nu er der under et år til vi skal giftes, så nu kan man vel godt begynde en planlægningstråd
H2B og jeg har været sammen i snart 6 år. Og vi er blevet enige om, at nu skal det altså være!
Jubbiii jeg glæder mig helt ubeskriveligt allerede, specielt når man læser jeres fantastiske beretninger om den store dag - det er intet mindre end rørende, og jeg glæder mig SÅ meget til at vi får den samme oplevelse
Dato: 4/8-12
GENERELT
Kirke:
Dollerup kirke
Feststed:
Spejderhytte (ca. 30 min. fra kirken)
Musik: Lokalt Jazz/Jive-band
Farver:
Fuchsia, støvet mintgrøn/blå, creme.
Invitation:
Prototype. endelig invitation.
Ring:
overvejelser, Vores ringe
Bordækning:
inspiration, her og her er hvad vi har købt
Bordkort:
her
Menu:
her
BRUDEN
Kjolen: er købt - dog købt i en aaaaalt for stor størrelse. Men heldigvis har jeg en sød veninde der kan sy, så hun syer den ind, og laver lidt modifikationer.
- Update på kjolen - Solgt! Skal have købt en fiiin blonde kjole fra Kina i stedet...
Kinakjolen:
her - og efter en tur til skrædder og med slør: her.
Dansekjole:
købt! Fin vintage kjole, købt på Etsy. og her.
Dansekjole -
det færdige outfit
Smykker:
halskæden. og tilhørende øreringe
Birdcage til dansekjolen:
her.
Skoene:
her. og på mig her
Brudebuket:
inspiration min egen prøve her
Dansesko:
her
Hår og make up:
prøveopsætning