nette03

K&J 04-08-12 <3 - fotografbilleder s.18 - beretning slut!

342 indlæg i dette emne

Nu er der under et år til vi skal giftes, så nu kan man vel godt begynde en planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

H2B og jeg har været sammen i snart 6 år. Og vi er blevet enige om, at nu skal det altså være!

Jubbiii jeg glæder mig helt ubeskriveligt allerede, specielt når man læser jeres fantastiske beretninger om den store dag - det er intet mindre end rørende, og jeg glæder mig SÅ meget til at vi får den samme oplevelse :heart:

Dato: 4/8-12

GENERELT

Feststed:

Spejderhytte (ca. 30 min. fra kirken)

Musik: Lokalt Jazz/Jive-band

Invitation:

Prototype. endelig invitation.

Bordækning:

inspiration, her og her er hvad vi har købt

Bordkort:

her

Menu:

her

BRUDEN

Kjolen: er købt - dog købt i en aaaaalt for stor størrelse. Men heldigvis har jeg en sød veninde der kan sy, så hun syer den ind, og laver lidt modifikationer.

- Update på kjolen - Solgt! Skal have købt en fiiin blonde kjole fra Kina i stedet...

Kinakjolen:

her - og efter en tur til skrædder og med slør: her.

Dansekjole -

det færdige outfit

Birdcage til dansekjolen:

her.

Skoene:

her. og på mig her

Brudebuket:

inspiration min egen prøve her

Dansesko:

her

Hår og make up:

prøveopsætning

Redigeret af nette03
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kjolen... Som skal laves lidt om. f.eks. skal ærmerne blive til et par cm. brede stropper, det lige stykke ved brystet skal væk og evt. erstattes med blonder (det er tyl med sølv pailetter, og synes ikke lige det passer til resten af kjolen!)

Men kan simpelthen ikke finde ud af, om jeg skal have slør. Vil SÅ gerne have sådan et laaaaangt slør med en smal blondekant, men jeg kan ikke finde ud af om det bliver for meget?

post-51033-0-04638400-1313254144.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) Der er da også ved at være en del august 2012 brude herinde. Fedt at der er så mange der kan følges ad!

Kjolen er købt på Trendsales. Da jeg så billedet vidste jeg bare, at det skulle være den.

Men er da lidt ærgelig over, at jeg ikke skal ud på den store kjolejagt i fysiske butikker og prøve :unsure:

Ja, mht. inspiration er det ikke blevet godkendt af H2B endnu, da jeg ved at han slet ikke kan forholde sig til den slags "detaljer", der ligger så langt ud i fremtiden haha. Men går da ud fra, at han er med på den :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det godt!!! Alt for godt!!! Min H2B har heller ikke lyst eller energi til at sætte sig ind i hvilke blomster der kunne være flotte og i hvilke farver, så lang tid før. Og jeg bliver bare NØDT til at sætte mig ind i hvilke muligheder der er. Bliver da nødt til at se hvad der er før jeg beslutter mig. Er kun lige så småt startet på invitation, som det han er med i, men det går langsomt og er en fin balance mellem at komme fremad og ikke skubbe for hårdt på. Derfor kan man jo godt smugplanlægge lidt (o;

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Jeg tror jeg venter med at begynde på invitationerne et par måneder endnu. Selvfølgelig har jeg da en forstilling om, hvordan de skal se ud, men indvier ikke H2B forløbig. Det er for tidligt.

Tør ingengang spørge ham om han snart er klar til at kigge på vielsesringe endnu.

Han har faktisk lige spurgt mig hvad det er jeg sidder og skriver på... "øhmmm... ikke noget :blush: "

Så tror bare jeg smugplanlægger en hel masse lige foreløbig :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhh altså de mænd!!! Kan jo ikke skubbe det hele til sidste øjeblik! Har også prøvet at nævne og vise og spørge om vielsesring nogle gange med pæne mellemrum. Na ja, har accepteret at det nok bare er for tidligt at gå rigtig i gang. Men på et tidspunkt bliver det nødvendigt at presse lidt på for at få det ordnet det hele (o;

Ihhhhh, den har jeg også fået flere gange: "Hvad er alt det du sidder og skriver?" :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja.. sådan er min h2b også.. nogle gange tror jeg han har lyst til at rende ud af døren, med alt det bryllupssnak.. jeg er ikke altid så god til at holde igen.. Men det er også bare fordi at jeg ved, at hvis ikke jeg går i krig med det, bliver det ikke gjort - det er helt 100!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi lige været ude og se spejderhytten.

Det var mere eller mindre som forventet - gammel og slidt, men absolut brugbart og med den store, lyse festsal som er det vigtigste for os :thumbsupsmileyanim:

Men tror vi skal kigge efter leje-stole, da dem der var der ikke liiige er det bedste at sidde på eller at kigge på... Nogen der kender til gode steder at leje den slags i midtjylland?

Men super fedt lige at se det IRL :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer