nette03

K&J 04-08-12 <3 - fotografbilleder s.18 - beretning slut!

341 indlæg i dette emne

Ja jeg er godt nok også spændt på hvad det her ender med... I første omgang er jeg mest spændt på at se hvordan sådan en havfrue-model sidder på mig, kan ikke helt forstille mig det, da jeg har lidt korte ben i forhold til overkroppen... Men nu må vi se, det skal ihvertfald prøves :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Dansekjole-update!

Så er problemet med farven på dansekjolen forhåbentlig løst :cheerleader3:

Jeg skal ikke bruge bæltet fra kjolen(som er lavet af det samme stof), så prøvede at lægge den i klorin et par timer.. Først begyndte den at blive helt vildt skjoldet. ØV ØV ØV tænkte jeg, men efterhånden forsvandt skjolderne og vupti var farven meget lysere end før. En fin lys cremefarve - helt perfekt!

Ihhh det er så fedt! Glæder mig SÅ meget til at prøve det samme med kjolen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dansekjole-update!

Så er problemet med farven på dansekjolen forhåbentlig løst :cheerleader3:

Jeg skal ikke bruge bæltet fra kjolen(som er lavet af det samme stof), så prøvede at lægge den i klorin et par timer.. Først begyndte den at blive helt vildt skjoldet. ØV ØV ØV tænkte jeg, men efterhånden forsvandt skjolderne og vupti var farven meget lysere end før. En fin lys cremefarve - helt perfekt!

Ihhh det er så fedt! Glæder mig SÅ meget til at prøve det samme med kjolen :)

Uha, det lyder spændende - Håber vi får resultatet at se :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

DANSEKJOLEN:

Så blev kjolen lagt i blød med vaskepulver et par timer, derefter i klorin et par timer. Alt imens jeg hele eftermiddagen bed negle og rev mig i håret over tanken om hvordan kjolen kunne komme til at se ud. Skulle den bare smides ud bagefter, eller ville det lykkes???

Det lykkedes :cheerleader3: Havde slet ikke troet den kunne blive så fin, da der faktisk var ret mange misfarvninger og pletter på. Men det hele forsvandt og den fik bare den helt rigtige farve... Så fedt!!!

Nu skal den bare lige syes et par centimeter ind over brystet.

Billeder kommer i næste uge :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer