nette03

K&J 04-08-12 <3 - fotografbilleder s.18 - beretning slut!

341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Rigtig flot, og at den skal forbi en dygtig skrædder kan jo næsten ikke undgåes ved netkøb - brudekjolen skal altså bare sidde perfekt, og det gør det self ikke bare automatisk :cheerleader3:

Nej, havde også regnet med at den skulle til skrædder... vi tog målene en anelse løst for at være sikker på den ikke var for lille... så hellere lidt for stor, det er nemmere at rette :)

Jeg har nu købt min i butik - den skal også forbi skrædder når jeg nærmer mig brylluppet :) Det er vigtigt at den sidder rigtigt på dagen

0

Del dette indlæg

Rigtig flot, og at den skal forbi en dygtig skrædder kan jo næsten ikke undgåes ved netkøb - brudekjolen skal altså bare sidde perfekt, og det gør det self ikke bare automatisk :cheerleader3:

Nej, havde også regnet med at den skulle til skrædder... vi tog målene en anelse løst for at være sikker på den ikke var for lille... så hellere lidt for stor, det er nemmere at rette :)

Jeg har nu købt min i butik - den skal også forbi skrædder når jeg nærmer mig brylluppet :) Det er vigtigt at den sidder rigtigt på dagen

Ihhh din kjole er altså også bare SÅ flot!! Ja det er altafgørende at den sidder perfekt på den store dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at jeg ikke er den eneste der synes den er flot :)

Nu går jeg og overvejer slør... Er så vild med blondeslør, men synes måske det ville være synd at det skal hænge ned over den fine ryg på kjolen... Så nu er jeg ovre i noget helt enkelt og diskret, uden blonder, perler osv. og ca. til numsen...

Hvad tror I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så tror jeg sørme at jeg har fundet skoene :biggrin:

Meeen siden jeg inden for det sidste døgn har været omkring rigtig mange forskellige sko, jeg troede det skulle være, tør jeg ikke købe dem endnu - tænk hvis jeg skifter mening igen igen hehe.

For mig er det super vigtigt, at de sidder godt fast på foden, nu hvor de skal være så høje - og det ser da ud til, at de her gør det.

post-51033-0-18259100-1333963932.jpg

Har lidt en plan om, at lime nogle små sølvsten på, for at gøre dem lidt mere sjove og personlige :)

0

Del dette indlæg

Hej nette.

Så har jeg læst din planlægningstråd igennem... Sikke mange spændende ting du laver :a1221:

Hvilken kina-side har du købt din kjole på? Og må man spørge til hvilken pris?

Din dansekjole er også bare så fin... og med det tilhørende hår-pynt :lol: Du kunne jo også overveje at lave bæltet taljen i en kontrast-farve, det gir en flot effekt... og så kan du matche det til hårpynt eller sko :biggrin:

Jeg vedhæfter lige et billede af min dansekjole :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej nette.

Så har jeg læst din planlægningstråd igennem... Sikke mange spændende ting du laver :a1221:

Hvilken kina-side har du købt din kjole på? Og må man spørge til hvilken pris?

Din dansekjole er også bare så fin... og med det tilhørende hår-pynt :lol: Du kunne jo også overveje at lave bæltet taljen i en kontrast-farve, det gir en flot effekt... og så kan du matche det til hårpynt eller sko :biggrin:

Jeg vedhæfter lige et billede af min dansekjole :fløjt:

Sikke en flot dansekjole du har fundet dig!! Jeg har heller ikke sat noget på min dansekjole endnu, så jeg kan jo nå at skifte mening mange gange :)

Jeg har købt min brudekjole på dhgate til den nette sum af 205 dollars - utroligt hvad man kan få for de penge :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg alligevel købt skoene :)

Og nu må det altså også være slut med alt det net-shopping for en tid - ellers ender det her vist helt galt!

Har købt: en top, en top mere, sandaler, fjer, pyntesten, flere fjer, corsage, stilletter... og så lige en ordentlig sending fra H&M (man skal jo være klar til sommeren, ikke :fløjt: ) alt sammen inden for ca. 1½måned....

Så nu, medmindre det er slør, skørt eller andet decideret bryllupsudstyr, er der ikke mere shopping til mig i laaaang tid :blink:

0

Del dette indlæg

Brudebuketten

Jeg skal jo selv lave brudebuketten, så har været ved at finde nogle inspirationsbilleder.

Jeg vil gerne have en man holder sådan her (er i øvrigt helt vild med bruden på det første billede. Enkel, elegant, gennemført vintage bryllup - I like :) ) :

post-51033-0-68422000-1334425195.jpg

Og vil gerne have calla, brudeslør, roser, og de store mørke på sidste billede (som jeg aldrig kan huske navnet på) - og i disse farver:

post-51033-0-33867200-1334425312.jpg

Hvis I ligger inde med billeder af denne type buket, må I meget gerne dele dem med mig :biggrin:

Hvis man gerne vil have en buket med "synlig bund" (som på billederne), hvad gør man så for ikke at få saft og snask på kjolen?.... Jeg tænker måske løsningen kunne være at give enderne en gang klar neglelak...?

Redigeret af nette03
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer