nette03

K&J 04-08-12 <3 - fotografbilleder s.18 - beretning slut!

342 posts in this topic

Brudebuketten

Jeg skal jo selv lave brudebuketten, så har været ved at finde nogle inspirationsbilleder.

Jeg vil gerne have en man holder sådan her (er i øvrigt helt vild med bruden på det første billede. Enkel, elegant, gennemført vintage bryllup - I like :) ) :

post-51033-0-68422000-1334425195.jpg

Og vil gerne have calla, brudeslør, roser, og de store mørke på sidste billede (som jeg aldrig kan huske navnet på) - og i disse farver:

post-51033-0-33867200-1334425312.jpg

Hvis I ligger inde med billeder af denne type buket, må I meget gerne dele dem med mig :biggrin:

Hvis man gerne vil have en buket med "synlig bund" (som på billederne), hvad gør man så for ikke at få saft og snask på kjolen?.... Jeg tænker måske løsningen kunne være at give enderne en gang klar neglelak...?

Edited by nette03
0

Annonce ♥

Borddækning

Inspirationsbilleder til borddækning:

post-51033-0-82120400-1334484361.jpg

Er vild med det at bruge glas til både vaser, og med bunden i vejret til lys. Derfor er jeg ved at samle cognacglas til det formål :)

Vi skal have buffet, så jeg synes jeg mangler nogle inspirationsbilleder, af opdækninger uden tallerkener på bordet.

Edited by nette03
0

Foto-pakke.

Jeg har herinde læst, at Inter-photo i Silkeborg har noget de kalder en festpakke.

Man får:

Leje af 8 stk. digitalkameraer.

300 fremkaldte billeder

Et fotoalbum til billederne

En cd med alle billederne

Pris: 999 kr.

Sørme om ikke jeg har bestilt det :)

Synes da det er super smart i stedet for engangskameraer o.lign.

Vi har nemlig kun fotograf i kirken og til selve bryllupsbillederne. Så det her er da bare den perfekte løsning for os :thumbsupsmileyanim:

0

Foto-pakke.

Jeg har herinde læst, at Inter-photo i Silkeborg har noget de kalder en festpakke.

Man får:

300 fremkaldte billeder

Vi har nemlig kun fotograf i kirken og til selve bryllupsbillederne. Så det her er da bare den perfekte løsning for os :thumbsupsmileyanim:

Det lyder meget smart, med den fotopakke. Det skal der nok komme mange gode billeder ud af, når alle jeres gæster folder sig ud..... :toot:

0

Annonce ♥

Foto-pakke.

Man får:

300 fremkaldte billeder

VIIIIIILDT fed idé!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Slør eller ej??

Er helt forelsket i en bestemt frisure, som en bruger herinde fra, havde til sit bryllup.

Så her kommer lige et tyv-stjålet billede fra gittepit´s beretning (håber ikke det gør noget!)

post-51033-0-25821100-1335040151.jpg

Synes det er SÅ smukt!!

Men er simpelthen i tvivl om jeg kan have slør på - hvis jeg skal have slør, vil jeg nemlig gerne have et, der kommer ud nede under håret - hvis det giver mening..

Hvad tror I - Kan jeg have et slør, eller skal jeg finde et headpiece i stedet?

Edited by nette03
0

Annonce ♥

Vielsesringene.

Så har vi bestilt ringene hos Chanti.

Det blev til dem her:

post-51033-0-91352400-1335098537.jpg

post-51033-0-11500700-1335098563.jpg

Og nu kan jeg så gå og mobbe H2B med, at hans ring var hele 1000 kr. dyrere end min :griner:-

(Dermed har vi så også lige overskredet budgettet til ringene med 1000 kr :td: )

0

Mange tak for rådet :) Er bare lidt bange for, om det kommer til at se underligt ud, når frisuren går så forholdsvist langt ned i nakken.

Hej Nette.

Fin frisure du kigger på :)

Du kan sagtens have slør på... Men Jeg vil foreslå at du sætter det ind i frisuren, så det kommer ud imellem krøllerne. Stadig et lavt siddende slør, men uden at det sidder helt ind mod huden.

Når de er krøller så kan frisuren hurtigt rettes til hvis du tager sløret af.

Men det er et forsøg værd, medbring evt et stykke tyl til prøve-opsætningen... Så kan du se om det fungerer inden du køber et slør :rolleyes:

0

Annonce ♥

Mange tak for rådet :) Er bare lidt bange for, om det kommer til at se underligt ud, når frisuren går så forholdsvist langt ned i nakken.

Hej Nette.

Fin frisure du kigger på :)

Du kan sagtens have slør på... Men Jeg vil foreslå at du sætter det ind i frisuren, så det kommer ud imellem krøllerne. Stadig et lavt siddende slør, men uden at det sidder helt ind mod huden.

Når de er krøller så kan frisuren hurtigt rettes til hvis du tager sløret af.

Men det er et forsøg værd, medbring evt et stykke tyl til prøve-opsætningen... Så kan du se om det fungerer inden du køber et slør :rolleyes:

Ja, det er nemlig det jeg tænker på, om det kommer til at se ud som om, at sløret nærmest er klistret helt ind til huden... Men synes altså bare det er pænest når det kommer ud under frisuren :)

Men jeg må huske noget tyl til prøveopsætningen så man kan se, hvordan det kommer til at se ud :)

Tror måske også bare jeg generelt er i tvivl om det med slør.... Hvis det skal være, skal det være et helt enkelt og ret kort slør, så det ikke dækker for meget af kjolen.... Men jeg er altså også blevet ret glad for de der headpieces - hmmm... beslutninger beslutninger beslutninger... Godt der er et stykke tid til endnu, så der er noget tid at tænke over det i!!!

0

3 Måneder!

Det er sjovt som tiden flyver - Og jo tættere vi kommer på dagen, jo mere afslappet bliver jeg. Tænker " jaja vi når det nok..." :blink: Havde virkelig troet det ville være omvendt - men mon ikke det vender på et tidspunkt, når det er ved at være virkelig tæt på :)

Men vi må da nok hellere få styr på prøvelses-attest, navneændring osv :)

Ellers er der vist ikke så meget at opdatere på herfra... Tror dem jeg har bestilt sko fra, er ved at tage r***** på mig :angry: Meeeen jeg giver dem lige lidt tid, før jeg skruer bissen på :wink:

0

En lille update herfra

Tingene går stille og roligt fremad her hos os, og jeg vil lige smide en lille liste herind, med hvad der sker i øjeblikket.

- H2B´s ring er kommet idag - den er bare SÅ flot!! Men selvom vi fik en prøveboks først og dermed var sikker på, at få bestilt den rigtige størrelse, så var den meget svær for ham både at få på og af igen, da han prøvede den imorges... det gik dog lidt nemmere senere på dagen, men ved ikke liige hvad vi gør ved den endnu. :blink:

Jeg venter dog stadig på, at min skal dukke op med posten...

- Vi har aftalt tid til samtale med præsten d. 6. Juni.

- Vi har fået aftalt tid til danseundervisning d. 17. Juni. Glæder mig virkelig meget til det :griner:-

- Vi har fået købt 12 flasker Asti Martini til velkomstdrinks - UHM MUMS den er bare god!!!

- Min søster er igang med at aftale tid til tilretning af min kjole, hos en beklædningshåndværker hun kender :thumbsupsmileyanim:

- Mine efterhånden længe ventede sko ligger i tolden - og så vil de have at man skal hjælpe dem med at finde oplysninger om sælgeren, så de kan kræve penge af én - kunne de ikke selv skaffe de oplysninger?? :pokey: not my problem!

- Har fået lavet en aftale med en stylist - og skal have lavet en prøveopsætning d. 13. Juni :biggrin:

Hmmm tja, så var det vist det...

Om 2 uger drager vi afsted til Kreta 1 uge med mine forældre - Det bliver SÅ lækkert at komme væk fra det danske L**** vejr vi har i øjeblikket :biggrin:

Edited by nette03
0

Annonce ♥

Skønt med en lille update :)

Gad altså også godt at komme til danseundervisning, men det vil min hr. mand bare ikke høre tale om! Øv :biggrin:

En uges ferie på Kreta lyder som lykken! :thumbsupsmileyanim:

Mht. jeres velkomstdrink er det så "bare" Astien, eller skal den blandes op med noget? Jeg overvejer nemlig også selv Asti :biggrin:

0

Skønt med en lille update :)

Gad altså også godt at komme til danseundervisning, men det vil min hr. mand bare ikke høre tale om! Øv :biggrin:

En uges ferie på Kreta lyder som lykken! :thumbsupsmileyanim:

Mht. jeres velkomstdrink er det så "bare" Astien, eller skal den blandes op med noget? Jeg overvejer nemlig også selv Asti :biggrin:

Vi "nøjes" med Astien - den er så god, at jeg synes det ville være synd at blande noget i den :wink:

Vi har jo planer om, at overraske med jitterbug midt i brudevalsen, så her er det altså nødvendigt med danseundervisning!!! Tror det bliver s*** skægt :biggrin:

0

Den øverste er sød, men den nederste ser lidt forkert ud, måske skal du ikke have 2 forskellige slags tyl/slør på?

Nej men ville egentlig prøve det efter jeg havde set nogle birdcages på Etsy med både tyl og slør, som var rigtig flotte - men det fungede så ikke lige helt for mig :wink:

0

Annonce ♥

ØV!

Jeg har lige modtaget min ring fra Chanti, og den passer perfekt...... MEN....... Den ser bare så billig ud synes jeg :shooter: H2Bs ring (også fra Chanti) er super flot, så havde forventet at min ville syne af samme kvalitet som hans, men synes virkelig det ligner noget man kan trække i en automat :( Så tror jeg sender den retur, og starter forfra i min søgning af ringe... ØV ØV det var lige præcis den ring jeg gerne ville have og glædede mig til at skulle have på....

Edited by nette03
0

Ja, den ser jo så meget pæn ud på billedet

post-51033-0-15167900-1337183423.jpg

Men det er blitzen der gør at stenene glimter - IRL er de meget matte, samlingerne (der hvor guld og hvidguld mødes) er ujævne og slet ikke slebet ordenligt, og synes i det hele taget at ringen virker meget (billig) skrøbelig.

0