nette03

K&J 04-08-12 <3 - fotografbilleder s.18 - beretning slut!

341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Brudekjole inspiration.

Jeg har næsten ikke lavet andet end at kigge på kinakjoler de sidste maaange dage, og er kommet frem til to kjoler (indtil videre) jeg er rigtig vild med.

Ved godt jeg har lagt et billede ud af den ene før, men nu kommer den lige igen :)

Hører meget gerne jeres meninger om de to kjoler, kan nemlig ikke helt belutte mig :a1221:

Er SÅ vild med den dybe ryg på denne kjole, men vil jo gerne have lace-up i ryggen, og ved ikke om det kommer til at se underligt ud??

post-51033-0-96343500-1327137189.jpg

Så er der denne, som også bare er så smuk:

post-51033-0-69250900-1327137255.jpg

Kom med jeres input, piger :)

Redigeret af nette03
0

Del dette indlæg

Smukke, smukke kjoler! Jeg synes det er så smukt med en dyb rygudskæring. Umiddelbart tror jeg ikke, at snørreryg vil fungere... men må indrømme, at jeg ikke er ekspert - havde faktisk bestilt en empiresnit kjole med snørreryg :blush: Men heldigvis var den et par søde zilla'er, der påpegede, at det nok ville se underligt ud.

0

Del dette indlæg

Smukke og meget romantiske kjoler :) Jeg ville jo ønske at jeg kunne bære sådan noget, men selv om jeg ikke har prøvet en sådan kjole, ved jeg bare at jeg ville ligne en rullepølse i den. Hehehe.. Stor respekt for kvinder der kan bære sådan en kjole :thumbsupsmileyanim:

Ville nok vælge den sidste, da du kan risikere at den dybe ryg sidder af biib på dig.. Sådan hvor stoffer krænger ud og ikke sidder helt til ryggen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hm ja det er lidt svært synes jeg.... Altså er nok selv mest til kjole nr. 1... Ville jo gerne have snørreryg både fordi jeg synes det er rigtig flot, men også fordi der så måske lige er et par cm. at give af, til at få den til at sidde helt perfekt. Det virker lidt mere "sikker"t, når nu man skal bestille en Kina-kjole... Meeen tror som sagt heller ikke det vil kunne gå til den kjole....

:shooter:

0

Del dette indlæg

Halskæden.

Så har jeg fået lavet halskæden jeg skal have på den store dag... Den skal nok lige fin justeres lidt, men er ellers ret godt tilfreds med resultatet.

Synes simpelthen dråben er SÅ flot :) Den er dog noget lysere i virkeligheden end på billederne.

post-51033-0-09023100-1327238418.jpg

post-51033-0-45159400-1327238477.jpg

Nu mangler at lave matchene øreringe og evt et armbånd :)

Redigeret af nette03
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved da ikke lige hvorfor jeg ikke har set det før nu. Men sikke fine fjer-dimser! :thumbsupsmileyanim: Jeg synes virkelig du er dygtig! Vil du bruge en af dem til brylluppet, eller er det bare noget du går og hygger dig med at lave? :)

Kæden er virkelig også flot lavet - men den er lidt for voldsom for min smag, hvis man kan sige det sådan :biggrin: Men du har ret i, at dråben virkelig er flot! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Mange tak :)

Nej de skal ikke bruges til brylluppet, men nu har jeg jo besluttet mig for at lave et headpiece til dansekjolen, så bliver jo nødt til at øve mig lidt!

Ja halskæden er lidt voldsom, men tror den vil passe godt til en kjole med en lidt dyb udskæring ( som jeg satster på at skulle have) - men det er jo selvfølgelig smag og behag :)

0

Del dette indlæg

Årh, så ender du med at have en hel del fjer-dimser på lager. Du burde jo åbne en Etys butik :biggrin:

Det er helt sikkert smag og behag. Men jeg synes i hvert fald du er dygtig og vældig kreativ :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JES!

Så er vi ved at være halvvejs med invitationerne.

Lige siden weekenden har vi klippet, klistret, målt og printet... Det er super hyggeligt og H2B har simpelthen været så engageret :blink: Er så stolt og glad for at han virkelig vil være med og viser interesse :thumbsupsmileyanim:

Nå men det var bare lige en mini-update herfra...

Håber vi er færdige så jeg kan lægge en flot blærerække ind til jer i weekenden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ringe

Jeg har det sidste stykke tid brugt en del tid inde på Chantis hjemmeside... Er nemlig blevet ret forelsket i to ringe derinde, men kan simpelthen ikke vælge.

H2B og jeg har vist ikke helt samme smag i ringe, så vi har snakket om, at de ikke behøver at være et par. Vi skal hver have en ring vi kan lide og holde ud at kigge på resten af livet, så skidt da med hvis de ikke passer sammen.

Men her er de to jeg har kig på:

post-51033-0-10546600-1329232709.jpg

post-51033-0-31532500-1329232729.jpg

Uh hvor er det altså godt, at der er så længe til brylluppet, så jeg har tid til at gå og fundere over alle de svære valg man skal tage :a1221:

0

Del dette indlæg

Mmmh, købte også min ring på chanti, god oplevelse, MEN der var meget lang levering på ringen :) Vores matcher heller ikke, kan godt forstå din mand ikke vil have en i den stil du har valgt :lol: og det samme her... min har mange sten, hans er plain... alle skal være tilfredse, synes ikke man skal gå på kompromis :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer