nette03

K&J 04-08-12 <3 - fotografbilleder s.18 - beretning slut!

342 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder som en dejlig ferie :) Der er også bare så skønt på Kreta :) Virklig flot ring du har fundet :loveshower:

-HAHA- Kan lige se det for mig at han giver dig en lammer midt i det hele!

0

Så er menuen også fastlagt :)

Forret (portionsanrettet):

Dampet laks m. asparges, rejer og kold hollandaise creme.

Hovedret (buffet):

Rødvinsmarineret kalvetyksteg

citron- og timianmarineret svinefilet

Rødvinsauce

Vinegrette kartoffelsalat

Kartofler m. hørfrø og appelsin

Tomatsalat m. feta

Bl. grøn salat

Desserten bliver jo bryllupskagen som min bror laver

Natmad bliver muligvis pulled pork m. coleslaw - det æææææælsker vi MUMS :smiley-eatdrink026:

Nu mangler vi bare at få af vide hvad det skal koste, hvilket jeg synes er liiidt spændende. Det er jo den sidste "store" post i budgettet som vi ikke har en pris på.

Vi skulle gerne få prisen på mandag, så jeg venter i spænding :unsure:

0

Drikkevarer-listen.

Så har vi fået købt stort set alle drikkevarerne:. Vi bliver 46 hvoraf 5 er børn.

16 kartoner rødvin

8 krt. rosévin

10 krt. hvidvin

12 fl. asti martini

6 rammer øl

10 special øl

5 rammer cider

3 rammer sodavand

8 x 1,5 l. coca cola

4 x 1,5 l. fanta

4 x 2 l. danskvand

1 l. captain morgan rom.

1 l. bacardi lys rom

1 l. bacardi razz

1 l. bombay gin

2 l. tequila (ja, vores omgangskreds - inkl. mig selv- er ret vilde med det stads ;) )

2 l. baileys

3 x. 0,70 l. billig "baileys"

2 l. fiskefjæs

2 l. gajol

3 fl. vodka

Pyha, synes godt nok vi har fået skrabt et rimeligt stort udvalg sammen - der er ihvertfald noget for enhver smag :)

Så har vi også fået købt grenadine, lime, mini skildpadder, fazer mint osv. til kaffen.

Jaja det begynder da at hjælpe lidt på det :)

0

Annonce ♥

Uh, det lyder som en god drikkevarerliste :thumbsupsmileyanim: Vi havde også købt utrolige mængder af sprut/vin/øl, og der var ret meget tilbage. Men hvor var gæsterne da glade for alle de valgmuligheder - og jeg synes også det var sååå lækkert :biggrin: Så det skal nok falde i god jord :biggrin:

0

Blandet update...

Idag skal jeg til prøveopsætning og glæder mig helt vildt :cheerleader3: Er så spændt på at se hvordan det kommer til at se ud!! Skal også have lavet lidt striber i håret så der kommer lidt "spil" i det. Regner med at få taget nogle billeder til at lægge herind :wink:

Men ellers synes jeg godt nok, at jeg stresser rundt i denne uge. Der er så mange ting der skal ordnes så jeg bliver helt rundtosset :a1221:

Senere idag skal jeg også ned til en blomsterhandler og høre, om hun vil give mig lidt tips og tricks til hvordan jeg laver en brudebuket og knaphulsblomster. Og hvilke blomster jeg skal bruge osv. Jeg skal også have bestilt alle blomsterne til bordene.

Dernæst er jeg ved at finde ud af, hvordan jeg får lavet et skørt til dansekjolen, så den får lidt fylde. Igår prøvede jeg og en veninde at få lavet et, men det virkede ikke rigtig, så nu snupper jeg en gammel nederdel og syer tyllet på den - håber det lykkes!!

Pyha denne her uge forsvinder bare alt for hurtigt!! :a1221:

0

Hvor spændende med prøveopsætning - du må altså lige få taget billeder så vi kan se hvor flot du bliver :)

Puha ja, tiden flyver afsted - men det virker jo som om du har styr på det meste :wink:

0

Annonce ♥

Brudebuketten.

Jeg har lige prøvet at binde en buket, og det gik da bare rigtig godt :thumbsupsmileyanim: Havde faktisk troet at det var noget jeg skulle sætte rigtig lang tid af til, men det er slet ikke nødvendigt :) Dog skal jeg jo også have lavet knaphulsblomster til 4 mænd, så lidt længere tid skal der nok sættes af næste fredag :wink:

Jeg købte bare lige lidt forskelligt og troede at jeg skulle lave en lille "snollet" buket, bare for at prøve teknikken. Men det viste sig, at buketten næsten blev stor nok med de blomster jeg købte, så det er jo kun godt - hvad der er sparet, er tjent :biggrin: Men den skal nok være lidt "tættere" end denne blev.

post-51033-0-13894000-1343385744.jpg

Det er meningen at den skal holdes nogenlunde sådan her:

post-51033-0-46233300-1343385773.jpg

0

Flot frisure og flot makeup :thumbsupsmileyanim: jeg synes at det er rigtig flot med den mørke farve til at fremhæve dine øjne og gøre dem endnu større...

...Men jeg eeeeelsker også "smokey eyes"....

Altså, du bliver da bare SÅ flot :wink:

0

Flot frisure og flot makeup :thumbsupsmileyanim: jeg synes at det er rigtig flot med den mørke farve til at fremhæve dine øjne og gøre dem endnu større...

...Men jeg eeeeelsker også "smokey eyes"....

Altså, du bliver da bare SÅ flot :wink:

Ja jeg er også vild med smokey eyes! Tror også det var lidt overvældende for H2B at se mig sådan, fordi jeg normalt kun går med mascara - så det her var jo liiidt noget andet :)

0

Annonce ♥

YAY :cheerleader3:

Har lige haft skrevet til ham vi lejer spejderhytten af, for at høre hvor/hvordan vi får anskaffet os nøglen på fredag. Så spørger han om vi ikke heller vil have nøglen imorgen, da dem der skulle have lejren i denne uge, har aflyst - det skulle ikke koste os noget :blink:

Så vi har allerede lejren fra imorgen!!! Sikke da en lettelse, nu kan vi gå og pynte op stille og roligt uden at stresse :thumbsupsmileyanim:

Nu er jeg igang med at sætte bånd på vaser og glas, så jeg kan få pakket alle de der pynte-ting sammen. Så kan alt det komme med derud imorgen :biggrin:

Men men men... I sidste uge købte jeg 5 meter af det bånd jeg skal bruge og nu er det bare pist væk... jeg leder og leder men kan slet ikke finde det :td:

Har lidt rester fra bordkortene men det er bare slet ikke nok... Ihhh jeg gider ikke at køre hele vejen til Viborg igen bare for at købe mere af det... ØV!

0

Så er det bånd jeg havde blevet brugt:

post-51033-0-51856500-1343739792.jpg

Og jeg tror servietterne skal foldes sådan her:

post-51033-0-21800200-1343739830.jpg

To do

Imorgen skal vi have købt det sidste af H2Bs tøj... Ja ja 3 dage før brylluppet er da heller ikke for tidligt at få styr på det :lol:

Og så kører jeg første læs ud til lejren og får fordelt folk på værelserne.

Torsdag:

- Der skal bages småkager til velkomstdrinks.

- Handles frugt og diverse småting vi mangler.

- Hentes duge, der er blevet syet og strøget af min faster :)

- Ud til lejren med ALLE ting og sætte borde op.

Fredag:

- Hente blomster.

- bordene skal dækkes og alt gøres klar.

- De digitalkameraer jeg har lejet skal hentes.

- brudebuket og knaphulsblomster skal laves.

Edited by nette03
0

Uha, det er ved at være tæt på nu hva' ? :) Spændende...

Det ser jo ud som om der er styr på det meste... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig rigtig meget til at se billeder efter brylluppet :wink: er sikker på at det hele bliver SÅ fint.

0

Uha, det er ved at være tæt på nu hva' ? :) Spændende...

Det ser jo ud som om der er styr på det meste... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig rigtig meget til at se billeder efter brylluppet :wink: er sikker på at det hele bliver SÅ fint.

Ja MEGET tæt på :)

Er ved at kunne mærke sommerfuglene i maven!!

Tror også vi er ved at have styr på det, men synes bare stadig jeg stresser over en hel masse ting, som slet ikke er nødvendigt... Men det er vel uundgåeligt :wink:

0

Annonce ♥