nette03

Medlem
  • Antal besvarelser

    708
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af nette03

  1. Wauw en flot opsætning Makeuppen er også bare super!
  2. Jeg er ikke så meget til de der opstillede og meget pæne billeder, så jeg har søgt meget efter inspiration til fotografen med nogle lidt sjove og anderledes billeder. Men jeg synes altså der er langt imellem dem. Så jeg ville lige høre jer, om I kender nogle sider med inspiration til sjove og afslappede billeder der ikke kræver en masse remedier? Det jeg søger, er noget ala dette:
  3. Velkommen til Vi har også et budget på 50.000 kr. Alle planlægningstrådene ligger under "min bryllupsplanlægning"
  4. Det lyder godt. Ku jeg måske lokke dig til at gives en samlet vurdering når i har modtaget hele sættet? for hvis det er fint i udseende og kvalitet tror jeg at vi springer på den vogn.. Så har vi modtaget hele sættet og det er bare rigtig fint i kvaliteten. Det er syet super flot og detaljeret og stoffet er i fin kvalitet Dog skulle det en tur til skrædder for at blive rettet til, men det ville da også være meget heldigt, hvis det bare passede perfekt. Skrædderen sagde, at det sagtens kunne være et sæt han havde fået syet herhjemme, så han mente også at kvaliteten er god Ja nu ved jeg jo ikke om I har fundet en anden løsning i mellemtiden, men vi vil ihvertfald gerne anbefale iTailor!
  5. Der er mange former for nålestriber, og synes nogle af dem er flotte. Nogle er mere tydelige i striberne end andre. Men det er rigtigt at de kan virke lidt gammeldages. Men ja, du skal nok lige se det før du beder dem købe noget andet
  6. Hm altså, vi er også blevet spurgt om det et par gange efterhånden. Min svigerfar går - af en eller anden grund - meget op i det der med at det hele skal passe sammen. (jeg har aldrig set ham i andet end polo t-shirts og praktiske bukser ) Min H2B skal også have lysegråt jakkesæt på, min far har valgt at købe sig et sort jakkesæt (lidt kedeligt efter min mening ) så svigerfar mener bestemt også at han skal have sort jakkesæt på.. Det er vist så meget mandfolkene kommer til at matche. Tror ikke de har tænkt sig at kombinere skjorter, slips osv.
  7. Uha ja der er efterhånden ikke meget tid tilbage! Synes også vi har meget der skal nåes endnu, og kalenderen er bare booket helt op de næste 3 uger Kan godt forstå det stresser dig at du ikke kan få en samtale med feststedet før 12 dage før dagen - specielt mht. bordplan. Sådan en er jo ikke altid helt nem at strikke sammen
  8. Bordkort færdige efter 8 timers klippen og klistren!

  9. Stort tillykke, håber I får en mindeværdig dag
  10. Stort tillykke med dagen idag
  11. Kæmpe stort tillykke med dagen Håber I får en fantastisk dag trods stemmeproblemer og det lidt fesne vejr
  12. jeg skal give 1400 kr. Men jeg fik også et tilbud hos nogen på 4000 kr - WHAT??!! Synes det lader til, at der er meget stor forskel i pris, også i forhold til, hvor man er henne af i landet.
  13. Jeg har idag gået og tænkt på, hvad I andre gør (hvis I gør noget) op til brylluppet for at se fantastiske ud? Det er både hud, hår, velvære osv. jeg tænker på her. Selv bruger jeg en skrubbecreme fra Matas til ansigtet. En rigtig god creme fra Origins - også til ansigtet. Lotion til hele kroppen med lidt selvbruner i. Og så er jeg begyndt at tænke meget over hvad jeg spiser og drikke rigeligt med vand. Det er sjovt, jeg har aldrig gået ret meget op i den slags, og troede heller ikke jeg ville komme til det, bare fordi jeg skal giftes... Men det gjorde jeg så Hvad har I andre af tips og tricks til at stråle lidt ekstra på dagen?
  14. Jeg synes det er helt vildt flot!!
  15. vi har ca. 30-35 min. kørsel fra kirke til feststed.
  16. Mange tak allesammen Det er virkelig rart at høre, at andre synes om den også
  17. Det ser da rigtig godt ud! dejligt for dig
  18. Vi har hyret en kok til at lave to retter mad til vores bryllup. Vi bliver ca. 45 personer. Forretten bliver tallerkenanrettet og formentlig med noget bagt laks og lidt lækkert tilbehør til. Hovedretten bliver buffet. Vi regner med 2 slags kød og så forskellige tilbehørs-ting til. Nu ved jeg godt det handler om hvilke råvarer man bruger osv. Men jeg er altså lidt i tvivl om, hvad man kan få for pengene. Mit spørgsmål er så, om man ikke godt kan få en rimelig god 2 retters middag for 45 pers. til 10.000 kr.? Synes altså det er meget svært at vurdere!
  19. Jeg synes 300 kr. pr. kuvert er meget når det "kun" er to retter - igen afhænger det selvfølgelig af råvarerne - men jeg håber snarer på 200 kr. kuverten, og satser på, at vi kan få en fornuftig middag ud af det alligevel
  20. Det synes jeg godt nok lyder billigt, når I både får velkomstdrinks, natmad osv. med også
  21. Ja det lyder da til at være en MEGET rimelig pris
  22. Det er også meningen det skal være diskret, så det er vel meget godt at du har svært ved at se det Mange tak Det er jeg da glad for at høre! Her er et link - som du kan se, kan du selv vælge både længde og bredde prisen står også derinde: http://www.etsy.com/listing/63002384/elbow-length-one-tier-wedding-veil-with Takker... Nej, jeg synes nemlig også det ville være synd, hvis sløret gik for langt ned over kjolen så detaljerne måske druknede. Tusind tak, Carina Takker
  23. Nøøøøj hvor ser du smuk ud - og sikke da en buket
  24. Vi har ikke fået nogen fast pris, men 10.000 kr. er hvad vi har i budgettet til det, og så skal kokken lave mad ud fra det. Men i forhold til, hvad I skal give, er det vist ikke helt skævt så
  25. Hej ;) Ja, det vil jeg bestemt mene at man kan Er uddannet cater og vi har en buffet menu der starter på 149 kr og den er lækker Den dyreste af vores sandart buffet menuer koster 219 kr og den er også super lækker Så det vil jeg sige at det kan du godt, og hvis han er uddannet og arbejde et sted, kan han højst sandsynligt også få nogle af madvarene billigere end almindelige husmødre kan Så jeg syntes ikke du skal være bekymret for om det er nok penge, det syntes jeg det er Det lyder bare rigtig godt! Og ja hun er uddannet og kan få madvarerne lidt billigere