kierbye
Medlem-
Antal besvarelser
248 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af kierbye
-
ideen er rigtig go.... men er ikke glad for mine ben efter jeg har tabt mig..... så har det bedst med at de er dækket til
-
Jeg kunne simpelthen ikke bestemme mig.... så havde den oppe og vende med veninder og familie, så vi blev enige om at til den pris kunne jeg godt tillade mig at købe dem begge.... Så må vi se om jeg ender med at tage en beslutning inden for det næste halve år, eller om det ender med en kirke og en fest kjole
-
kjolen... eller rettere kjolerne er også i hus.... du blev leveret med posten på arbejde.... jeg kunne slet ikke vente med at prøve dem.... så i må lige bære over med pink BH og morgenhår det endte med 2 kjoler fra lilly.... de er købt til lagersalgspriser, så den ene kostede 1000 og den anden 1500 skørt og bolero er efterfølgende købt... så nu mangler jeg kun sko.....
-
Tak
-
er glad for at høre der er andre end mig der er begejstret for stedet....
-
Vi er også så heldig at der ved forsamlingshuset er tilknyttet en fantastisk kok, med en lækker menu.... Nu er det kun at blive enige om menuen... men det kan også tage lang tid I kan jo lige lure lidt på hendes hjemmeside. Så kan i se nogle af de lækre ting hun har at byde på http://www.dinesens.net/?page_id=28
-
Tak for info omkring fejlen... ændre det lige
-
Vi havde mange overvejelser omkring om det skulle være på hotel eller i forsamlingshus. På et hotel er der fantastiske omgivelser, men tilgengæld er prisen også derefter I forsamlingshus skal man selvfølgelig selv stå for det hele, tilgengæld er det noget der passer mere på vores budget. desværre synes jeg der er mange forsamlingshuse rundt omkring i det danske land der ligner et levn fra 90'erne. Tæt på den krike vi skal giftes i, er der et fuldstændig nyrenoveret forsamlingshus. så da vi faldt over dette var det et nemt valg. Så nu kunne vi jo kun håbe på at det sted vi gerne ville holde festen var ledigt..... og der var vi heldige igen http://www.dinesens.net/?page_id=46
-
så skulle kirken bestilles.... og heldigvis kunne præsten godt den 21.04.2012 Det betød meget for mig at det skulle være Gylling kirke. Det er den krike jeg er døbt og konfirmeret i. Og marianne der er præst der er fantastisk til at fortælle historier.... Så er slet ikke i tvivl om at vielsen bliver fuldstændig eventyrlig http://www.gyllingkirke.dk/
-
tak skal i ha... hvor er i søde
-
Det første vi gjorde var at finde DAGEN.... og havde det ikke været skudår ville vi kunne blive gift d 22/4-2012, hvilket vil være præcis 2 år siden vi første gang sad og var teenage agtige og flettede fingre i en sofa en sen forårsaften/nat. men ak og ve... skudår .... så vi må nøjes med at det bliver d 21 og så kl 12 kan vi fejre års dag.
-
vi skal giftes kl 15, og skal også have taget billeder inden middagen.... men jeg tror godt det kan lade sig gøre
-
Vi har desværre ikke det store budget til kørsel mellem kirke og fest. derfor vil jeg høre om der er nogen der kender et sted eller kender nogen hvor man kan leje nogen kørsel i en flot bil men til overkommelig pris....
-
tak for de hurtige svar..... kunne være vi skulle overveje at pynte egen bil
-
Jeg køber selv blomster i tårnly... og de er altid flotte. så jeg tilslutter mig overstående
-
Vi skal have den som dessert.... efter kirken skal vi have taget billeder og derfor er vi der ikke til at skære den for hvis vi skal have den om eftermiddagen.....
-
Jeg har en veninde der havde samme problem, hun fandt sine sko i holst sko i århus. Jeg ved ikke hvor stort deres udvalg er, men det kunne jo være de havde ngoet, eller kunne bestille noget hjem
-
Synes du skal prøve den vin der hedder Masi, det er en italiensk vin der falder i de flestes smag, og så er den ikke alt for dyr
-
hvor er det sejt at du er kommet igang med et vægttab.... som inspiration til at det godt kan lade sig gøre.... vil jeg fortælle at jeg siden februar har tabt 27 kg .... så keep up the good work
-
nu ved jeg ikke hvor du bor, mend er er mange der har talt godt om Luxux der ligger ved ålborg.
-
Jeg synes bestemt du skal tage der ned nu hvor der er så mange penge at spare. Og som sagt er der snørre i de fleste af deres kjoler, så skulle du tabe dig, er de nemmere at rette til under tråden Brudekjolen!! kan du se de kjoler jeg har fået
-
Jeg skal også giftes i april og havde egentlig tænkt mig at vente til januar med at købe kjole, men har allerede nu købt den, det var nu mere et økonomisk spørgsmål fordi at lilly her i oktober holder lagersalg. det gode ved deres kjoler er at der i mange af dem er snørre i ryggen, så den er nemmere at tilpasse uden den skal syes om. og til de priser de har der nede havde jeg råd til at købe 2 kjoler til det som en halv kjole ville have kostet. jeg kan fortælle at jeg er kommet af med 2500 og har sparret 11000 kr for de 2 kjoler, og de er bare så fine Så derfor har jeg valgt at købe allerede nu
-
fedt... jo flere jo bedre jeg tænkte om folk havde lyst til at mødes til brunch på Mac Ale her engang i november?
-
Nårh.. Jeg lovede dig jo lige et smugkig af KJOLEN hvor er den bare flok til dig..... er der slæb på?
-
jeg turde ikke vente på den tid jeg havde der nede, så endte med at bestille på deres hjemmeside.... og har ikke fortrudt.... så nu har jeg 2 kjoler jeg ikke kan vælge imellem så det bliver til en kirke og en fest kjole