Victorias secret

Medlem
  • Antal besvarelser

    2,334
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    7

Alle besvarelser af Victorias secret

  1. Nøj hvor bliver man da glad i låget af at se alle de skønne dyre-børn
  2. Weee beretning. Venter spændt på mere. Og vil også lige tilføje at du er meget smuk, og jeg er helt vild med din makeup.
  3. Det er jo den mest fantastiske læsning Det er helt trist at der ikke kommer mere nu... Men du skal have meget ros for at komme med så meget på så kort tid Har du ingen billeder fra festen? Og jeres kage, det er nok den flotteste kage jeg nogensinde har set (og jeg har set min del ). Hvor er den fra?
  4. Dessert kan man altid spise ;) - eller jeg kunne så ikke hehe. Men ellers. Mmm ser godt ud
  5. Hold nu op! Jeg lapper det i mig, det hele. Smukt smukt.
  6. Haha, jeg skal sige til, hvis vi får nogle afbud i sidste øjeblik Gerne ;) Jeg skal faktisk ikke noget, for manden er i stockholm til UFC, så jeg skal bare være hjemme ;)
  7. Årh skal du ikke have en ekstra gæst med
  8. Hold nu op hvor er det sødt og charmerende! Det er da så idylisk som noget kan blive. Hvor er det henne?
  9. Min mor har købt sine i Kop og Kande, men dog sidste år....
  10. Årh stakkel. Det lyder lige som min nat Men det ser super flot ud
  11. Så kom da med den kvinde!! Vi venter jo
  12. Jo altså vi startede med 60.000 kr. For 34 personer. Det skred i takt med at vi kom i tanke om mere og mere vi ville have :D Så vi endte på ca. 120.000 kr. Men fik det også som vi ville. Altså inden for rimelighedens grænser.
  13. Jeg er nok også så "moderne" at jeg ikke lige ved hvad man skal bruge de parbilleder til... Jeg vil også meget heller have fotografen bruger tid på stemningen og festen i stedet. Jeg tænker også på gæsterne - Hvem syntes det er fedt at stå der på komando..
  14. Jeg syntes du skal lave den der hvor du vil. Vi skal nok finde den uanset ;)
  15. Man skal virkelig sætte pris på sit liv. Det kan pludselig blive taget fra en med et snuptag!

  16. Du er så flot! Smukt smukt smukt
  17. Uhh elsker MAC Det er da også bare en god deal på den måde. Og jeg synes de er så dygtige. Vi havde selv en brud der i lørdags der sad og fik lagt makeup. De har jo ALT ved hånden. Det var SÅ fedt
  18. Lilly har mange, og Magasin har faktisk også flotte lange og korte kjoler, og der er vel 50% på nu.
  19. Nope , min naturlige hårfarve er som du kan se på billedet ( lige pånær spidserne som er falmet rød ;-) , er igang med projekt naturlig hårfarve ) . Men jeg har i mange år haft farvet håret i enten rødt eller brunt, så måske du har set billeder af det på f.eks HG, og derfor har troet det var min naturlige hårfarve Jeg syntes bare du var mørkhåret på et af kjolebillederne.. Men det er jo også ligegyldigt. Det er i hvert fald en fed farve
  20. Hvor er du fin Rikke Jeg troede faktisk du var mørkhåret? Men det klæder dig super godt!
  21. Jeg har kun fået den en gang, og den var så sprittet. Men det tror da fanden med alt det sprut :D Kan i ikke lave en anden cocktail måske? Stemningen skal da nok lette sig, uden at folk er helt i hegnet efter 20 min ;) Det i jo også skal tænke på, er at de får meget mere at drikke i løbet af aftenen. Måske bliver flere dårlige og er nødt til at tage hjem.. Jeg ville ikke turde. Lav dem en god Mojito Den er også meget frisk og sommerlig.
  22. Fedt sted og meget meget flot kirke! Det bliver da super smukt
  23. Jeg har i dag fået prisen for et sæt speciellavet øreringe med ametyst - knap 11.000 kr. *host* tror lige jeg indhenter et par tilbud mere da...

    1. Rikke aka rapanden

      Rikke aka rapanden

      Har du prøvet egeart? Laver han ikke også andet end vielsesringe?

    2. Victorias secret

      Victorias secret

      Jo det tror jeg da han gør, men nej det har jeg ikke prøvet :) Men han er da en mulighed.