Victorias secret

Medlem
  • Antal besvarelser

    2,334
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    7

Alle besvarelser af Victorias secret

  1. Tag en skiftekjole eller 2 med. Jeg var nødt til at smide min kjole under forretten pga. den strammede så meget og gjorde mig dårlig. Rigtig god dag i morgen, og nyd den
  2. Så finder jeg ud af det senere ;) Det ville jeg ikke gamble med til vores bryllup
  3. Ja det forstår jeg så ikke, det er da en fin måde at lære manden at kende på....... jeg var ikke mødt op hvis min faste kæreste ikke var inviteret Jeg har ingen interesse i at lære manden at kende. Vi har ikke noget med dem at gøre. Min kæreste ønskede som sådan heller ikke at de kom, men da det er hans nærmeste familie - han er enebarn, og jeg har en stor familie, så blev de inviteret med. Det gjorde ingen forskel for mig om hun kom eller ej Vi havde et lille bryllup, 34 gæster, så vi ønskede under ingen omstændigheder fremmede med. Tænk hvis han var sådan et tågehorn der sad og råbte op. Det er svært at drukne blandt 34.
  4. Jeg gik også ind til Canon in D - jeg har elsket den siden jeg var lille. Og så syntes jeg bare at den klassiske er så kedelig. Vi gik ud til samme musikstykke som kronprinseparret. Den var virkelig domkirken værdig.
  5. Jeg syntes da faktisk det er enormt ærgerligt, at der er så mange der vil føje deres forældre fordi de er med til at betale for brylluppet. De penge bliver vel ikke givet med betingelser - og det skal de sørme da heller ikke. De må jo blive givet fordi de vitterligt ønsker det, og så skal de også respekterer jeres ønsker for jeres bryllup. Jeg kan knap huske hvordan og hvorledes, men vi fik 30.000 kr. af mine svigerforældre, og de sagde aldrig et eneste pip om festen. Jo at de ønskede at min mands kusines nye kæreste skulle med - og jeg sagde blankt nej. Vi kendte ikke manden og havde aldrig mødt ham. Og så var den lige som ikke længere.. Jeg syntes i skal være glade self. for de pengesummer i får, men ellers holde på jeres ønsker og jeres planlægning
  6. 4 uger? Jamen så er de nok også gennemredigeret ned i mindste detalje Altid noget du også får filerne, trods alt Jeg håber på det bedste - men altså, du kan jo altid få taget nye. Det er sure penge at give en gang til, men det er da heldigvis ikke tusindvis af kr.
  7. Jeg syntes vitterligt at du skal klage til hende (igen). Det kan da ikke være rigtigt.. Men ja, jeg tror faktisk tit at de der "billige" priser ender med at blive dyrer end alm. pris, netop fordi print kommer oveni. Og så har man måske kun de 2-5 print, men ingen fil. Skal man købe billedefilen koster de endnu mere. Jeg håber i hvert fald at de er top lækre de 2 billeder du får
  8. Ej hvs der står en times fotografering, så tager hun da røven på dig! Undskyld sproget... Der står ikke op til en time? For hvis der står en times fotografering, så skal det da også tage en time (eller deromkring). Jeg går stærkt ud fra at man ikke kan dække redigering mm. ind i fotografering - det må være foran kameraet!
  9. Nu vil jeg gerne lige bede om et objektivt råd fra jer... Vi har et rigtig godt vennepar, som har været gift 2 år længere end os og har et barn sammen. Det går nu rigtig skidt i deres ægteskab, og de slås hver især med nogle issues og self. fælles problemer. De ved ikke om de skal skilles, men prøver for barnet skyld. Det er primært hende der har det skidt i ægteskabet, og hun føler sig ikke værdsat osv. Hun har selv sagt at hun har det bedst når de ikke er sammen, og hun er ikke glad. Når hun er sammen med pigerne griner hun og har det sjovt. Netop pga. hun er så ked af det, så tog jeg en byrtur med hende for nogle uger siden, og det var faktisk pisse sjovt, og vi fik snakket alt igennem og efterfølgende hygget os. Nu her for et par uger siden planlagde min mand og jeg at tage ud og spise brunch, og i den forbindelse var vi enige om at spørge vores ven i det ægteskab, om han ville med. Jeg skrev frem og tilbage med ham, bl.a. at vi jo gerne ville have dem begge med, men eftersom de ikke kan hygge sig sammen, så var det jo ikke så sjovt for nogen. Han ville rigtig gerne med, og blev rigtig glad. Vi vil jo gerne hjælpe dem begge og glæde dem begge. Nå men nu kommer problemet! Vi har afsted i dag, og han havde så åbenbart ikke fortalt sin kone at han skulle det med os. Hun fandt ud af det i går og flejnede skråt på ham (og over mig) fortalte han så i dag. Sagens kerne er, at hun mener at hun burde have været inviteret med - men altså kvinden har jo sagt at hun ikke hygger sig med ham og har det bedst når han ikke er hjemme! Jeg havde på ingen måde lyst til at sidde 4 mennesker i dag over en brunch der skulle være hyggelig, og veje hvert et ord og med en trykket stemning. Hendes far bakker hende op, og mener ikke at han burde været taget alene ud med et fælles vennepar. Jeg syntes selv det er lidt langt ude.. men måske er jeg bare helt forkert på den. Vi har jo bare prøvet at gøre noget for dem begge, da de jo altså er to i det ægteskab der har det af H til, og vi vælger ikke side... Jeg kan jo ikke ændre i dag, for sket er sket. Jeg havde dog også regnet med at han havde sagt det til hende noget før. Det var vel ikke mig der skulle have fortalt hende det? / "spurgt om lov". Jeg kan ikke finde ud af hvad der er rigtig og forkert..
  10. Nej faktisk ikke. Jeg har selv været hele turen igennem selv for et par år siden, så kender egentlig en del til det. Men når hun slet ikke vil lukke op, så taler jeg bare for døve øre pt, så den venter jeg lidt med, til hun er klar. De er dog i det mindste nået dertil (får jeg lige af vide nu), at de begge godt ved det er noget lort, og gerne vil videre. Kom så afsted til en terapeut da! Det skrev jeg så lige igen igen. Jeg er sikker på de "passer ind i en kasse", de ved bare ikke selv hvad de skal gøre, men det ved en terapeut helt sikkert.
  11. Tro mig, jeg prøver og har prøvet. Og han prøver virkelig også, men hun er helt lukket inde i sig selv, og tager "ikke imod". Og de sidste par mdr. har hun nægtet at få nogle former for hjælp, men nu har hun da lovet ham at gå til lægen og snakke om det. Hun går nok rundt med meget mere end ægteskabelige problemer. Det er en ret kompleks situation de står i, og jeg aner snart ikke mine levende råd. Så pt. kigger jeg nok mest på. Det går nok heller ikke væk i løbet af et par mdr. hvis det har stået på i et par år, selvom han vitterligt "tager sig sammen, og har fået en øjenåbner". De(n) eneste der kan løse det er hende - sammen med ham. Men det kræver at hun lukker op, og lukker ham ind, og at han indser at de skal være 2 om at løse det. Igen, prøv lige at forklar dem det - har prøvet, uden held De burde så meget afsted til en terapeut og få hul på det hele. Men de frygter (hun måske især) måske hvad det egentlig er de får åbnet op for..
  12. Jeg har fået svar tilbage fra hende. Den korte version er, at hun er sur/skuffet på ham, fordi han ikke havde sagt det. Det kom frem i går, da deres venner var der - venner der ikke ved at de gennemgår det her pt., så hun følte sig meget dum. Det kan jeg godt forstå. Jeg forstår heller ikke han ikke har sagt det... Men ja jeg tror han havde brug for luft, og en hyggelig dag hvor han bare var sig selv. Men prøv lige at forklar hende det.. det er godt nok med listesko da. Jeg har dog taget min del af skylden, fordi jeg burde have spurgt dem begge, og så måtte de finde ud af det internt. Hun er dog meget skuffet over ham, og tager det så nært - fordi hvorfor siger han, at han vil hende, når han ikke spørger om hun vil med. Det er sku en svær situation.. Øv altså. Og vi står her som 3. part og vil gerne hjælpe, men er måske til mere besvær...
  13. Jeg har lige skrevet en kæmpe sms til hende. Så må vi se. Tak skal i have
  14. Det gør vi så heller ikke igen. Det er jo ikke meningen det skal ende sådan her. Vi ville bare gerne give dem begge en glad stund, hvor de bare kunne være dem selv og glade. Jeg har sådan lyst til at skrive til hende nu - uanset om det er hende der er for nærtagende, eller vi vitterligt tog fejl, for uanset så ønsker jeg ikke hun har det sådan her. Manden mente dog jeg skulle vente noget tid. Men han er jo en mand.. hvad synes i? I er jo kvinder ;)
  15. Det kan jeg sådan set godt se, men en dårlig stemning i den kaliber er ikke lige sådan at "pakke væk". Sidste gang vi var samme os 4, der trak hun sig helt væk, og vi snakkede knapt et ord med hende. Men ikke desto mindre kan du jo godt have ret.. Jeg har prøvet at få dem ud sammen, de 2, hvor der er andre mennesker, men det vil de ikke.
  16. Vi har snart et års bryllupsdag ;) Han var forlover og hun var brudepige hehe. Fred og fordragelighed. Nå men tilbage til sagen. Hun sagde til ham i går, at havde det bare været ham og min mand, så var det jo noget andet. Det er åbenbart fordi jeg er med at det går galt. Jeg har helt sikkert også tænkt mig at skrive til hende, at det jo ikke var i ond mening, og jeg har bare prøvet at gøre det som jeg kunne høre på dem var bedst. Men det er sku da noget rod!! Hun sov seriøst på deres gæsteværelse i nat pga. det. Jeg er så chokkeret jeg knap aner hvad ben jeg skal stå på.
  17. Det er tæt på nu ja Jeg håber i får en fuldkommen fantastisk dag i morgen. Glæder mig til at se billederne
  18. Det er lige som vores - de penge er givet godt ud, og jeg ville gøre det igen uden at blinke med øjnene Nu nærmer dagen sig også bare med hastige skridt. Du bliver så smuk, i den smukkeste kjole!
  19. Jeg sidder og ser udsendelsen nu. Jeg må seriøst have indtaget et eller andet i dag. Jeg vræler konstant over det Bliver så rørt. Især da jeg opdagede de havde samme udgangsmusik som vi havde i vores kæmpe kirke. Det er så smukt!
  20. Jeg begyndte næsten af tude da jeg læste dit indlæg. Stakkels dig!! Du kan ikke engang passe min kjole. Den er både for kort, ret for stor i barmen, og så nok overhovedet ikke i nærheden af din stil. Årh hvor jeg håber det hele lykkedes for dig!
  21. Det er da super fedt!!! Jeg snakkede "kun" med vores i telefonen og han sendte links til youtube med forslag (på orgel) og det syntes jeg var så flot. Så i er da super privilligerede
  22. Vi havde dresscode - men slet ikke med galla og lang kjole osv. Bare jakkesæt for mænd og kjole (af en eller anden art) eller pæne bukser for kvinder. Så kunne alle formentlig finde noget hjemme i skabet. Jeg har set ternet skjorter og lædervest flere gange til et bryllup - det skulle dælme ikke ske for vores. Et par af mine onkler jokede med at de ville komme i shorts. Det tog jeg da meget roligt, og sagde det var fint nok - men de ville blive sendt hjem på stedet af min lillesøster for at skifte tøj. Jeg har normalt en pæn velklædt familie og det var også ganske glimrende på dagen.
  23. Eller hedder det senest en uge før? nu kan jeg ikke dansk mere.. du bør ikke få den lavet inden for de sidste syv dage inden brylluppet
  24. Jeg vil så meget giftes igen, så jeg kan bruge alle dine ideer! Må jeg endnu engang beklage mig over at jeg ikke skal med Du er altså så vild og det bliver SÅ flot!
  25. Ikke det fjerneste vil jeg mene. Mindre tid kan også gøre det. Men aller tidligst en uge før vil jeg mene. Men det kommer jo an på hvor meget din hud reagerer.