Anita&Rasmus

Medlem
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Anita&Rasmus

  • Rank
    Ny bruger
  • Birthday

Profile Information

  • Vielses dato
    08.06.2013
  • Type vielse
    Kirke
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Bredsten
  1. Hej, Jeg har selv brugt denne DIY skabelon: http://www.bryllupsklar.dk/diy/bordkort-bryllup.html Dog har jeg ændret i designet så istedtfor at hæfte omslaget har jeg lavet hul i det og lukker med et stykke tyl... Kan godt lægge billede op hvis det ønskes
  2. Hej, Jeg er faldet over denne hjemmeside i min søgning efter inspiration http://www.alttilfesten.dk/shop/cms-3.html Held og lykke med det
  3. Jeg og min H2B bor i herning. Han er oprindeligt fra Snejbjerg og jeg fra Vejle. Vi skal giftes d. 1. juni 2013, dog ikke i Herning og festen holder vi i Horsens.
  4. Vi havde den indstilling at bor man sammen med kæresten, så er begge inviteret. Får man kæreste efter invitationen er sendt ud er denne ikke inviteret med. Min lillesøster har dog fået en kæreste efterfølgende, og har sagt der er plads til ham. Men hun vil ikke selv have ham med, da hun ikke vil risikere at de slår op om et år, og så er han med på billeder. Samt hun mener ikke hun vil få det samme ud af dagen hvis han er med, når forholdet er så nyt. Jeg mener godt i kan sige nej til H2B kusines kæreste. Det er jeres dag, i betaler og i har ikke mødt fyren. Bottom line: I bestemmer! Stå fast. Håber i kommer til enighed og får en fantastisk dag
  5. Jeg kan kun finde med 5 etager.... http://specialkoebmanden.dk/stativer-kageplader-aesker-667/udlejning-af-bryllupsstativer-733/
  6. Eller www.specialkøbmanden.dk
  7. Du kan købe Monin hyldeblomst sirup...
  8. Hej, Jeg gerne skal fortælle hvad jeg kender til Munkebjerg : 1. H2B og jeg havde dem også på listen over mulige feststeder. Jeg skrev til dem og fik bekræftelse fra hoteldirektøren på at vi kunne komme fredag eftermiddag. Da vi ankommer den aftalte fredag er de slet ikke informeret i receptionen og vi føler os meget til besvær. Receptionisten får ringet efter en tjener (tror jeg nok) som viser os et enkelt lokale, som vi ikke synes er særlig pænt/festligt - det er mere et konferencerum, synes vi. Hun prøver at overbevise os om at det sagtens kan bruges til bryllup, men man kan mærke på hende at hun egentlig ikke har tid til os. Så hun runder hurtigt af og siger vi er velkomne til at ringe hvis vi har nogen spørgsmål. Hun forlader os og vi skal selv finde ud. Det skal her nævnes at vi er meget i tvivl om vejen tilbage til receptionen, men får den da fundet på egen hånd. De havde allerede tabt os ved ankomst. Vi synes det virkede meget uprofessionelt og at de ikke havde styr på noget. Ikke lige det indtryk man vil have når man overvejer at lægge et større beløb for festmiddag og den største dag i ens liv. 2. En veninde har holdt hendes konfirmation der tilbage i 2000. Det gik fint, men der var nogle enkelte smuttere fra personalets side. Min venindes familie tænkte det nok var meget normalt, så de reserverer til lillebrors konfirmation i 2004. Igen var der nogle smuttere på dagen, men igen de tænker det er meget normalt. Til lillesøsters konfirmation i 2007 går alt galt, og det er en rigtig træls festdag. Som kompensation får de en middag for hele familien, fem mennesker. Restaurantchefen vil så efter middagen komme og snakke med dem omkring det dårlige forløb under lillesøsters konfirmation. Da de kommer på den aftalte da får at få middagen er der ingen som kender til aftalen, men de får da deres middag. Restaurantchefen kom dog aldrig. Så bundlinien bliver at jeg ikke vil anbefale dem... Håber i finder et godt sted og får en fantastisk dag
  9. Og en sidste anbefaling: Hej "A Celebration", Herfra flere stående klapsalver og kæmpe ros til jer, der gjorde, at vores bryllup d. 250812 blev til den fantastiske fest vi altid havde drømt om at holde. I var/er et fantastisk band, der læste vores gæster og os, og spillede netop den musik, der gjorde, at alle dansede og havde en fest. Tusind tak!!! Flere af vores gæster har siden spurgt til jer, da de var meget imponerede! Vi har kun roser til jer og har varmt anbefalet jer til andre! Særligt tak for "rundkreds-sangen" og "afslutningsfællessangen". DET hittede!!! Håber mange andre får glæde af at høre jer! Alle anbefalingerne er videresendt til mig, så jeg har mailadresse på de tre par som har skrevet anbefalingerne
  10. En anden anbefaling som Rasmus Gjerløf sendte: Denne mail må I sætte på Jeres hjemmeside eller sende til andre der spørger til jer. I var fantastiske! Vi var SÅ positivt overraskede, og I gjorde vores bryllup til en endnu bedre fest. Alle talte om hvor gode I var, og I ramte bare vores gæster så godt med valg af sange! I fik skub i dansegulvet som sjældent er set så aktivt og med så kreative dansetrin :-) Tak fordi I kom og fordi I gjorde vores fest fantastisk! Hvis fremtidige kunder har lyst til at høre mere er de velkomne til at skrive en mail til mig, da vi varmt kan anbefale jer!!! mange hilsner
  11. Da vi lavede en forespørgsel sendte Rasmus Gjerløf en masse anbefalinger til os som andre kunder havde skrevet til dem efter festen. Hej A Celebration Fra Mike og Lise: Så er vi kommet på den anden side af vores bryllup, og vi havde en helt fantastisk dag og aften, bl.a. takket være jer. Det at skulle booke mennesker man ikke kender, og aldrig har oplevet i andre sammenhænge, som fx. fotografer og musikere, til sådan en stor dag, er ikke nemt. Man ved ikke hvad man får, og man bliver nødt til at stole på, at det er nogle professionelle mennesker man hyre. I overgik al forventning, og gjorde et fantastisk stykke arbejde. Dinnermusikeren spillede utrolig smukt baggrundsmusik, som ikke overdøvede eller overskyggede selve middagen. Han kunne spille med til alle sange som kom fra gæsterne, og når gæstere var i tvivl om melodien, sang han med. Bandet skabte en fantastisk stemning, og trods de mange ældre gæster, fik de dem ud på dansegulvet. Forsangeren var virkelig god til at få skabt en god stemning med gæsterne, uden at "blive for meget". Han var meget professionel, og vidste præcis hvordan det skulle takles. Der var en god blanding af musik vi havde foreslået, og andre numre som bandet havde valgt. Alle numrene var gode dansenumre med gang i den. Og ud over den, kom nogle gæster med ønsker til forskellige sange, og det blev selvfølgelig en del af repertoireret. Selv en enkelt gang, sagde forsangeren "den kan jeg ikke hele teksten på, så der må i hjælpe mig", men sangen blev spillet, og synget. Alle sang med på den, og der blev danset i vildskab. Al det praktisk omkring jeres del, klarerede i selv, og det var skønt, at vi ikke skulle bekymre os om noget. Opsætning, lydprøve m.m var der styr på, og vi skulle blot slappe af, og nyde musikken. Det er vigtigt for os at fortælle jer, at flere af vores gæster spurgte hvor/hvordan vi havde fundet jer, og hvad jeres navn var, fordi de syntes i spille fantastisk! Tusind tak fordi i var med til at gøre vores aften til en fantastisk fest. Vi kan helt klart anbefale jer til andre, og denne mail, må gerne anvendes som en anbefaling til jeres kommende kunder, som bestemt vil få et fantastisk band, hvis de vælger at hyre jer.
  12. Hej Piger, I sidste uge fik vi sendt vores indbydelser afsted, så nu kan de godt blive offentliggjort her Min mor og jeg har sammen designet udsnittet hvor det er rimelig nemt at genkende kirken, eller forveksle den med nabosognet Vi har sendt 35 ud, men for sikkerhedsskyld skar jeg 37... Det var et stort arbejde men en skarp kniv er din ven i sådan en situation. De er ikke lige så spraglede som mange andre indbydelser, men de er yderst personlige og unikke
  13. Hej, Vi overvejede bordkort som sættes på glasset. http://www.prinsesse...e_Lys_Grøn/716/ Men valgte en helt anden løsning hvor vi også kan få menu, aftenens program og bordplan i. Inspiration er taget fra DiY: http://www.bryllupsk...rt-bryllup.html
  14. Jeg sparede 40% på min brudekjole ved Lilly i september Så fik kjole, skørte, slør og sko til 7800,- Mine brudepiger fandt en flot kjole på amazon.uk til en rigtig god pris, hvilket var vigtigt for mig, da jeg ikke ønsker at kjolen skal koste dem alt for meget, og at de kan bruge den igen efter brylluppet Og så får vi taget bryllupsbilleder on location til 1500,- (skal dog købe fremkaldelser til 100,-/stk ved fotografen, og 10,-/takkekort) Nåh ja, og så giver mine forældre receptionen, så det er virkelig dejligt at kunne se mange flere på dagen end uden reception
  15. Jeg har selv bestilt tid ved Time for you... Er ikke kunde ved hende, men hun sætter hår og make-up, derfor valgte jeg hende. Det vil jeg da prøve at kigge på ! Hvor ligger det henne og hvad koster det ? Hun har en hjemmeside: www.timeforyou.dk Der kan du finde alle oplysninger.