Guest lenebær

Munkebjerg

3 indlæg i dette emne

Vi overvejer at holde bryllupsfesten på hotel Munkebjerg ved Vejle.

Umiddelbart virker det som et sted med høj service og rigtig god betjening, men vi har aldrig spist -eller været til fest der.

Er der mon nogen herinde, som har holdt deres fest der, og som vil dele ud af erfaringer?

Stor hilsen

Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg gerne skal fortælle hvad jeg kender til Munkebjerg :

1. H2B og jeg havde dem også på listen over mulige feststeder. Jeg skrev til dem og fik bekræftelse fra hoteldirektøren på at vi kunne komme fredag eftermiddag. Da vi ankommer den aftalte fredag er de slet ikke informeret i receptionen og vi føler os meget til besvær. Receptionisten får ringet efter en tjener (tror jeg nok) som viser os et enkelt lokale, som vi ikke synes er særlig pænt/festligt - det er mere et konferencerum, synes vi. Hun prøver at overbevise os om at det sagtens kan bruges til bryllup, men man kan mærke på hende at hun egentlig ikke har tid til os. Så hun runder hurtigt af og siger vi er velkomne til at ringe hvis vi har nogen spørgsmål.

Hun forlader os og vi skal selv finde ud. Det skal her nævnes at vi er meget i tvivl om vejen tilbage til receptionen, men får den da fundet på egen hånd.

De havde allerede tabt os ved ankomst. Vi synes det virkede meget uprofessionelt og at de ikke havde styr på noget. Ikke lige det indtryk man vil have når man overvejer at lægge et større beløb for festmiddag og den største dag i ens liv.

2. En veninde har holdt hendes konfirmation der tilbage i 2000. Det gik fint, men der var nogle enkelte smuttere fra personalets side. Min venindes familie tænkte det nok var meget normalt, så de reserverer til lillebrors konfirmation i 2004. Igen var der nogle smuttere på dagen, men igen de tænker det er meget normalt. Til lillesøsters konfirmation i 2007 går alt galt, og det er en rigtig træls festdag. Som kompensation får de en middag for hele familien, fem mennesker. Restaurantchefen vil så efter middagen komme og snakke med dem omkring det dårlige forløb under lillesøsters konfirmation. Da de kommer på den aftalte da får at få middagen er der ingen som kender til aftalen, men de får da deres middag. Restaurantchefen kom dog aldrig.

Så bundlinien bliver at jeg ikke vil anbefale dem...

Håber i finder et godt sted og får en fantastisk dag :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil da også gerne give min erfaring med Hotel Munkebjerg. Det er dog som gæst til bryllup, og det er godt nok ved at være en del år siden efterhånden. Men jeg husker det som en rigtig god dag og et rigtig fint sted til et bryllup. Det var i august og det var rigtig varmt den dag, så det var virkelig lækkert med terrassen udenfor. Lokalerne er måske ikke så moderne og lyse, men synes faktisk ikke det var noget man lagde mærke til, man husker jo mere stemningen :) Derudover er der jo en fantastisk udsigt !

post-39594-0-05225000-1363817923.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer