Regnbuen: Allergier vil jeg gerne tage hensyn til, men de folk, der er kræsne, tager vi ikke hensyn til. Så kunne vi slet ikke sammensætte en menu, for det er noget forskelligt, de ikke kan lide... når man bliver voksen bør man altså godt kunne klemme lidt ned ad noget, man ikke kan lide/bryder sig om ---> Præcis Ellers må de jo, som smukke334 siger, bare finde en pølsevogn! ;) Jeg har min notesbog, som jeg så småt er begyndt at notere i - og lur mig, om den ikke bliver fyldt HELT ud! Der er konstant ideér, tanker, observationer, hensyn, forglemmelser osv. jeg skriver ned. Men - lige her, så kan jeg også fornemme det er ok at sige 'kræsen, siger du?! Ej, du er voksen, du kan nok få det ned, ellers må du altså springe det over'. Tror ikke der er hverken vegetarer eller muslimer vi skal tage hensyn til, så det holder sig nok til en allergiker eller to, som selvfølgelig bliver taget hensyn til.