-
Antal besvarelser
165 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af ChristinaBM
-
HJÆLP!! Vi skal holde havefest og har egentlig hele tiden tænkt, at jeg ville have en 2 i 1 kjole - kort indenunder og lang nederdel uden på men men men... Nu er jeg blevet helt forelsket i kjoler med slæb.. Ikke monster langt men bare lidt. Men går det mon med slæb til en havefest ? Mon man dør i en lang kjole i midt august? Er klar over at kjolen bliver beskidt, men sådan er det jo bare:) Del gerne jeres erfaringer med kjoler og havebryllup - smid gerne billeder op
-
Tak må ind og kigge ..
-
Er det ikke bare at prøve begge kjoler, både med slæb og 2 i 1 kjole og så se hvilken en du bedst kan lide Synes ikke man skal begrænse kjolen, hvis det er et med slæb du er forelsket i, så skal du da vælge det uanset om det er havefest eller noget helt andet. Jeg tror, uanset om det er en lang kjole eller kort, så vil det nok være varm uanset hvad midt i august måned Det har jeg også tænkt mig .. Har muligvis fundet en som kan sy en kjole efter mit hoved til en forholdsvis god pris Ihh det bliver så spændende ..
-
Sådanne kjoler har jeg ledt og ledt efter - har endda lavet en tråd her.. Hvor har du fundet dem??
-
HJÆLP!! Vi skal jo holde havefest og har egentlig hele tiden tænkt, at jeg ville have en 2 i 1 kjole - kort indenunder og lang nederdel uden på men men men... Nu er jeg blevet helt forelsket i kjoler med slæb.. Ikke monster langt men bare lidt. Men går det mon med slæb til en havefest ? Mon man dør i en lang kjole i midt august? Er klar over at kjolen bliver beskidt, men sådan er det jo bare:) Hjælp
-
de er fine alle tre - men er mest til nr. 2 eller 3. - passer 2'eren lidt til blonde på kjolen? Det er svært at se
-
Super god liste og ikke mindst virkelig flot buket - hold nu op.. Vi kører 'gammel' stil her og det er manden, som skal bestille min buket
-
Jeg må ind og kigge - er på fra telefonen, så kan ikke se din signatur
-
Mange tak - har du en planlægningstråd ??Vil gerne følge med .. Synes jeg har styr på lidt - det har stået stille det sidste stykke tid, grundet min søns 1 års fødselsdag og flytning på jobbet
-
Der er læææææænge til den 13. august 2016..
-
Mange tak ja det er sjovt! Har du en planlægningstråd ?
-
Man må godt tage billeder hos Fuhrmanns i Køge, har selv købt min brudekjole der - virkelig god service og hun er så sød hende som ejer den Jeg vidste heller ikke hvad jeg gik efter, så hun kom med en masse kjoler og så prøvede vi alle sammen en efter en og så ind foran det store spejl Fedt Glæder mig helt vildt.. Har efterhånden en lille ide om hvad jeg vil have .. Men måske det bliver lavet helt om, når man kommet derind 😊
-
Smart
-
Hvilke rekvisitter har I ? evt. hvor har I handlet?
-
tusind tak og vores kagefad er købt på ebay Tak:) kan du huske hvad du gav?
-
Tillykke med din fine nye tråd:) Glæder migtik at følge med - hvor har du købt det smukke kagefad?? Flotte ringe
-
Tillykke med det kommende bryllup og velkommen til Fin tråd - glæder mig til at følge med..
-
Endnu en "søster" brud??
-
Tillykke med det kommende bryllup .. Følger lige med hvis det er i orden:)
-
Tak:)
-
mener Ak lavede dem selv , kan se de er til salg her http://www.bryllupsklar.dk/forum/90410/akoesterbys-salgstraad.html/page-2
-
Hvor har du købt beton diamanter?
-
-
Du skal bare huske på told osv. Når du handler uden for EU.. Fx jjhouse..
-
Tillykke med brylluppet .. Følger lige med ..