Min kæreste og jeg er blevet uenige om gæstelisten i forhold til et enkelt par.
Det er hans kammerat, som jeg altid har haft en lidt skæv kemi med, men selvfølgelig skulle han med til vores bryllup!
nu har jeg så lige fundet ud af at han har bagtalt mig til et arrangement vi ikke deltog i - han var lykkelig over at jeg ikke skulle med, for jeg fylder alt for meget osv!
nu har jeg slet ikke lyst til at sende ham en indbydelse til mit bryllup, da jeg vil have det svært med at have gæster med som synes jeg er træls og fylder meget! Især på den dag vil jeg jo sjovt nok være meget i fokus.. Hvad siger I andre?
Vil bare have en dejlig dag med dem der holder af os og ikke dem som ikke har noget pænt at sige?!