KommendeFru

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    3
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About KommendeFru

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. Min kæreste og jeg er blevet uenige om gæstelisten i forhold til et enkelt par. Det er hans kammerat, som jeg altid har haft en lidt skæv kemi med, men selvfølgelig skulle han med til vores bryllup! nu har jeg så lige fundet ud af at han har bagtalt mig til et arrangement vi ikke deltog i - han var lykkelig over at jeg ikke skulle med, for jeg fylder alt for meget osv! nu har jeg slet ikke lyst til at sende ham en indbydelse til mit bryllup, da jeg vil have det svært med at have gæster med som synes jeg er træls og fylder meget! Især på den dag vil jeg jo sjovt nok være meget i fokus.. Hvad siger I andre? Vil bare have en dejlig dag med dem der holder af os og ikke dem som ikke har noget pænt at sige?!
  2. Kan slet ikke åbne annies hjemmeside? Virker den ikke mere?
  3. Hej piger! min kæreste har netop friet og vi er så småt gået igang med planlægningen! For at finde det rigtige sted har vi prøvet at lave en gæsteliste! Hold da op hvor vil vi hver især gerne have mange med! Det er rigtig svært at skære fra for vi vil egentlig gerne se alle, men samtidig er der ikke råd til at alle skal med til fest! Hvad synes I om reception hvor der serveres kage og lidt at drikke hvorefter de 20-25 mennesker der ikke skal med til festen fordufter til en bestemt tid? Det drejer sig bla om kollegaer, gamle venner og folk vi ikke ser så tit mere! Vi skal jo skære et sted og disse folk skæres fra selve festen, men måske der var en løsning?! Hvad synes I? Vi er i tvivl!