KommendeFru

Meget uenige om gæsteliste

3 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg er blevet uenige om gæstelisten i forhold til et enkelt par. 

Det er hans kammerat, som jeg altid har haft en lidt skæv kemi med, men selvfølgelig skulle han med til vores bryllup!

nu har jeg så lige fundet ud af at han har bagtalt mig til et arrangement vi ikke deltog i - han var lykkelig over at jeg ikke skulle med, for jeg fylder alt for meget osv!

nu har jeg slet ikke lyst til at sende ham en indbydelse til mit bryllup, da jeg vil have det svært med at have gæster med som synes jeg er træls og fylder meget! Især på den dag vil jeg jo sjovt nok være meget i fokus.. Hvad siger I andre? 

Vil bare have en dejlig dag med dem der holder af os og ikke dem som ikke har noget pænt at sige?! 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er din kærestes holdning til at han har bagtalt dig? Og ved du med sikkerhed at det er sagt som du skriver, nogen gange kan en historie der bliver genfortalt omfortolkes.

Hvis det passer at du har været genstand for groft bagtaleri, så synes jeg din kommende mand er et skvat, hvis han ikke siger fra overfor sin ven og siger stop - nu rækker det.

Han kan selvfølgelig godt stadig være ven med ham, men jeg ville personligt aldrig være venner med nogen, der svinede min mand til bag hans ryg.

Om han skal med synes jeg afhænger af, hvordan den snak, som jeg håber din kæreste tager med ham, udvikler sig.

Hvis han godt kan se, at han er gået over stregen så giv ham en chance. Hvis han fastholder at du er for meget, at han ikke bryder sig om dig osv, så ville jeg holde på min ret til ikke at ville have ham med til brylluppet.

1

Del dette indlæg

100% enig med Ki. Èn ting er at man ikke kan være venner med eller lige gode venner med alle, og at der kan være familiemedlemmer, man har det knap så godt med hvor man må bide i det sure æble men med hensyn til venner er det noget andet. Der må din H2B mande sig lidt op, tage opgøret og få det afklaret (hvis der er hold i det).     

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer