Besvaret September 23, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Redigeret September 23, 2006 af Icebitch75 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2006 · Rapportér indlæg Har også lidt fra min lille samling Jeg leder efter dekorationer med røde roser, så hvis i har sådanne billeder liggende, må i da gerne smide dem ind her... Alle disse kunne jo laves i rød. Håber ikke, der er for mange gentagelser Superfed tråd forøvrigt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2006 · Rapportér indlæg Lidt mere... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2006 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2006 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2006 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2006 · Rapportér indlæg Hej Jane. Der er da lidt for enver smag. Jeg ved lige hvordan min brudebuket skal se ud, og det ved min kommende mand også!!! Er der nogle ideer til bordpynt? Jeg vil ikke have buketten i lyserød, men mere i de brændte farver, forestiller jeg mig. Vi skal giftes 3. november næste år. Hilsen Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2006 · Rapportér indlæg WAUW sikke en masse i kan komme op med af kreative ting til bordpynt... det er så fantastisk at man har så mange valg muligheder, som kan passe lige ind til det emne eller farver man bruge ende i ens brudebuket eller tema m.m. Jeg har simpelt hen være nød til at "stæjle" en masse inspiration fra jer alle sammen håber at det er ok. jeg har fået en masse ideér til vores borddækning og til vores reception m.m. så nu håber at jeg i sammerarbejde med fest stedet kan finde det perfekt til vores bryllup... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2006 · Rapportér indlæg Super godt intiativ Jeg ville dø for et monogram af vores bogstaver som er R og J, kan du hjælpe mig med det? Forstår mig simpelthen ikk på de programmer... Boiskov_jj@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg I den uhøjtidelige afdeling; min mors rosen-dekoration fra min lillebrors fødselsdag. (Min mor er tosset med roser, og hun har haven fuld af dem). Redigeret October 24, 2006 af Ghettognu 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2006 · Rapportér indlæg Jeg vil lige vise jer de borddekorationer, vi fik lavet til vores bryllup... Det var en glas skål med vand og elfenbensfarvede flydelys, og på bunden af skålen var der sand og små konkylier. Grunden, til at vi havde valgt vand, sand og konkylier, var, at vi holdt festen i Blokhus og fik taget billeder på stranden. Rundt om skålen var der en flettet pilekrans, vi havde fået blomsterhandleren til at binde. I den var der stukket lyserøde, cerise- og elfenbensfarvede roser og limefrugter. I siderne af kransen var der isat lyserøde callaer, elefantgræs og noget andet grønt, jeg ik' lige kan huske navnet på. De var utrolig smukke, og vi fik mange komplimenter for dem. Desværre er de ikke så smukke på billedet, som de var i virkeligheden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2006 · Rapportér indlæg Jeg har bestemt også liiige et par billeder at tilføje her 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2006 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2006 · Rapportér indlæg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites