Guest Chio

Ønskeseddel.

15 indlæg i dette emne

Hej Tøzer

Vi skal godt nok først giftes næste år men folk er allerede begyndt at spørge hvad vi ønsker os. Det er egentlig ikke rigtig noget jeg er begyndt at tænke over endnu, da der jo stadig er læææææænge til men nu hvor jeg alligevel er hjemme i dag, kunne jeg jo lige bruge tiden til at kigge mig lidt omking i nettets univers..

Jeg har til min store overraskelse opdaget at jeg ikke har den fjerneste ide om hvad vi kunne ønske os - det har da jeg aldrig prøvet før :bearhug: Jeg har fundet en 2-3 ting men det er nok ikke rigtig nok til 65 gæster :bearhug:

Jeg håber derfor at i kan hjælpe mig lidt med lidt inspiration fra jeres ønsker.

Jeg tror jeg er gået helt ønske blank, hvis man kan det. Jeg har selv fødselsdag om 2 uger og der der jeg heller ikke hvad jeg skal ønske mig.. :bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Du skriver ønsker ; ).

Vi (jeg) ønskede os en spisestel. jeg var ude og vælge hvilket et, vi gerne ville samle på - således at man både til føs´dage og brylluppet kunne glæder sig over at modtage en kop eller tallerken til stellet.

Jeg kan så huske hvem vi har fået tingene fra så når det kommer på bordet kommer jeg uat. til at tænke på dem som har givet gaven.

Det samme med Krystalglas- - mennu ved jeg ikke om du er til den slags, men det siges da at det er ved at komme mere på mode med stel og glas.

Jeg lavede forskellige ønskelister tilbrylluppet - lidt større ønsker til dem som man er tættere på (familie ) og en anden til dem, som måske ville give en mindre gave - f.eks. sengesæt, sengetæppe osv.

gå ud og kik på de ting som du virkelig godt kunne tænke dig,skriv ned ; ).

håber at du kan bruge det til noget

Mange hilsner

maria

0

Del dette indlæg

Hej Tøzer

Vi skal godt nok først giftes næste år men folk er allerede begyndt at spørge hvad vi ønsker os. Det er egentlig ikke rigtig noget jeg er begyndt at tænke over endnu, da der jo stadig er læææææænge til men nu hvor jeg alligevel er hjemme i dag, kunne jeg jo lige bruge tiden til at kigge mig lidt omking i nettets univers..

Jeg har til min store overraskelse opdaget at jeg ikke har den fjerneste ide om hvad vi kunne ønske os - det har da jeg aldrig prøvet før :bearhug: Jeg har fundet en 2-3 ting men det er nok ikke rigtig nok til 65 gæster :bearhug:

Jeg håber derfor at i kan hjælpe mig lidt med lidt inspiration fra jeres ønsker.

Jeg tror jeg er gået helt ønske blank, hvis man kan det. Jeg har selv fødselsdag om 2 uger og der der jeg heller ikke hvad jeg skal ønske mig.. :bed:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Chio

Min kommende mand og jeg har lidt samme problem og har besluttet os for, at det der ville glæde os mest ville være lommepenge til bryllupsrejsen. Vi var først lidt forbeholdne ved at ønske os penge, da vi ikke rigtig først syntes om tanken, men alle de de skal med til brylluppet har sagt, at det var da en strålende ide, så nu holder vi fast idet, og hvis man ikke synes om det som gæst, er der jo altid mange andre gavemuligheder

knus fra Hyacinth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi valgte at ønske os bryllupsrejsen - dvs. gavekort til MyTravel. Vi har boet sammen en del år før vi blev gift, og synes egentlig vi havde det meste. Samtidig bor vi nu i en mindre lejlighed og der går nok et år eller to før vi får råd til noget større, så det er begrænset hvor meget sengetøj og vaser man kan stuve sammen på 40 km2.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg kan huske, at jeg tænke det samme i starten da vi blev spurgt... men vi endte med rigtig rigtig mange ønsker....

Vi fik selvfølgelig ikke det hele, men så var der også ting at købe for de tilgodesedler, vi fik (ved bytning af dobbeltgaver...)

Hvis du sender en PM til mig med din email-adresse, så sender jeg ønskesedlen til dig. Det gælder osgå, hvis der skulle være andre, der kunne være interesserede..

Knus fra Marlene jobbar

0

Del dette indlæg

God idé at være i god tid med ønskeseddel, det kan jo sagtens være at der kommer mere til i løbet af året.

Vi ønskede os bl.a. eva trio gryder. dem vi havde var gamle og fra da vi flyttede hjemmefra.

porcelæn, ta' bestik, en playstation, en b&o telefon, dækserviette fra woodnote, espressomaskine, et kamera, global køkkenknive, lamper,

+ en masse masse andre ting i forskellige prisgrupper.

Håber du kan bruge det lidt

knus fra Pernilel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også mange ønsker på listen:

En ny fordør (en del tømrer blandt gæsterne - ha ha)

Global knivblok

Vinglas

Havemøbler

Weber grill

Vandkedel

Kaffemaskine

o.m.a.

Og ikke mindst...

Gavechecks fra banken - altså vores bank.

Der er altså noget for enhver pengepung

Håber det kan bruges til inspiration

Hej fra rafraf

0

Del dette indlæg

Vi står i samme situation - vi ønsker os ikke rigtig noget, og har fra starten sagt, at det er en gave i sig selv, at vore gæster kommer langvejs fra for at fejre os. Men nogle venner mener, at vi skal lave ønskeseddel, så vi prøver at lægge hovederne i blød. Jeg er ikke vild med at skulle ønske mig pengegaver eller gavekort, men vi har ALT hvad vi skal bruge af køkkenudstyr o.lign, så det eneste, vi egentlig har snakket om at anskaffe os med tiden, er et pladsbesparende TV (plasma) - hvilket vi har sat lidt i stå pga brylluppet.

Så, det ender nok med noget i den retning... :fight:

0

Del dette indlæg

Hej

Tak for alle jeres svar.

Jeg har da også fundet på et par ting mere men jeg synes got nok at det er svært. Der skal jo også gerne være noget for enhver pengepung. Vi har snakket lidt om at ønske os penge til en bryllupsrejse. Heldigvis er der jo lææænge til endnu så jeg kan jo håbe at jeg kommer på noget mere med tiden.

0

Del dette indlæg

Vi ønskede os:

1. Pillivuyt Sovsekande m. underskål

2. Pillivuyt Quartet 25x25, gerne 12 stk

3. Pillivuyt Quartet 18x18, gerne 12 stk

4. Pillivuyt Quartet dyb, 20x20, gerne 6 stk

5. Pillivuyt Quartet fad, aflangt 34x23

6. Fontaine rødvins-glas, gerne 12 stk

7. Fontaine hvidvins-glas, gerne 12 stk

8. Fontaine Vandglas, gerne 12 stk

9. Vaser, klart glas, Holmegaard

10. Elpisker m. 5 instillinger, OBH

11. Stiksav, gerne Bosh

12. Hånd støvsuger

13. Æggekoger, OBH

14. Redningsveste st.M & L

15. 5-armet lysestage, aluminium

16. Stor hardbox kuffert på hjul, sort, gerne 2stk

17. Valuta til sofa

18. Valuta til spisebord

19. Gavekort til Oil & Vinegar (Fields)

20. Gavekort til gartneri på Amager

21. Gavekort til Ikea

Nu var der jo rigtig mange med til vores bryllup (80 mennesker) så vi fik næsten det hele!!!!!! Vi mangler bare lige en håndstøvsuger og et par kufferter :bearhug::bearhug::bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

her er noget som vi ønsker os rigtig meget.

Det er måske lidt gammeldags, og alligevel ikke, men kan sammenligne det lidt med gamle dage hvor man fik platter, og sølvtøj, og nettop spisestel som så mange skriver.

Royal copenhagen har i samarb. med christel ( meget kendt tegner) lavet 12 stjernetegns piger, og vi syntes bare de er helt vildt smukke.

De er et sted mellem 20 og 30 cm høje, og det vil bare se så godt ud hvis de alle står på en lang række.

De koster godt nok 899,- pr styk men de kan købes i inspiration, så der kan man jo få gavekort til.

Og ellers så gå ind i inspiration og kig, de har jo også deres ønskeliste hvilket gør det hele meget nemmere, med hensyn til dobbelt gaver, og jeg mener også at imerco har en sådan liste.

Jeg er så en type der går MEGET op i design og stil, så sådan noget som en stillet vinreol ville også være helt perfect.

Syntes lige i ALLE skulle kigge i inspiration efter christel´s stjernetegns piger for de er virkelig et kig værd.

Desværre kan man ikke se dem på deres hjemmeside :bearhug: sorry.

Knus Lisa :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi skal gites juni næste år, men jeg er allerede i fuld gang med ønskerne. Jeg har lavet en lille bog som ALTID ligger på bordet, så når man kommer i tanke om et eller andet som man ønsker sig. Eller man opdager at det man har faktisk godt kunne trænge til en udskiftning, bliver det skrevet i bogen.

Tro mig vi mangler intet, men på denne måde kommer man faktisk på mange spændende og sjove ting.

0

Del dette indlæg

Vi skal gites juni næste år, men jeg er allerede i fuld gang med ønskerne. Jeg har lavet en lille bog som ALTID ligger på bordet, så når man kommer i tanke om et eller andet som man ønsker sig. Eller man opdager at det man har faktisk godt kunne trænge til en udskiftning, bliver det skrevet i bogen.

Tro mig vi mangler intet, men på denne måde kommer man faktisk på mange spændende og sjove ting.

Det er faktisk en rigtig god idé med sådan en bog :bearhug:

Vi har selv en bog liggende fremme, hvor ALT bliver skrevet i, og så bliver de praktiske ting hakket af, efterhånden som vi får styr på det.

På den måde er der ikke så stor risiko for at man glemmer noget

Knus fra Tine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer