Guest 2005 bryllup

Vielsesringe fra Chanti

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:hjerte: Hejsa!

Var lige inde og se på vielsesringe på chanti.dk i går og de er godt nok flotte, men nu vil jeg bare lige høre jeres efaringer med at handle hos Chanti. dk Jeg kender jo ikke så meget til det.. :lol:

Mvh. Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Har gode erfaringer dermed, har godt nok ikke købt vielsesringe der, men servicen er god og de er rimelige hurtige til at levere. Har både købt øreringe og en ring der og var meget tilfreds

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et spørgsmål. Hvad med størrelsen. Hvordan finder man ud af det? Og har man returret? Kan man se smykkerne før man køber? Altså har de et "showroom" eller så???

:lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Fluff

Du skal nok kende din ringstørrelse, men hvis du er usikker på den, mener jeg man kan købe sådan en måletingest derinde. Ellers kan man jo også gå ned til en alm. guldsmed og få den målt. Man har returret, hvis varen ikke er hvad du forventede sender du det bare retur. Mht. at se varerne er der små billeder inde på deres hjemmeside af den enkelte vare, og de er efter min mening meget tydelige, så man ikke er i tvivl om, hvad man har købt.

Lige en sidste ting: nogle ringe fås kun i udvalgte størrelser, mens andre kan bestilles hjem i alle størrelser. fx kan allianceringe fås i alle størrelser, men så er der også op til 30 dages leveringstid på varen. Hvis du bestiller en "almindelig" ring, der er derinde i din størrelse plejer der ikke at gå mere end 3-5 dage med mindre det er i november/december, for der har de rigtig travlt.

Håber det var information nok

Knus fra Hyacinth

0

Del dette indlæg

Du kan roligt købe derinde.

Du får ringene hjem og er du ikke tilfreds med varen, sender du det bare retur.

Skulle man ønske en sten i ringen , isætter de også gerne og indgravere også.

Per er en rigtig guttermand.

Køb i bare.

Fordi det er billigt, er fordi de køber smykkernedirekte fra fabrikken.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer