Guest Biancamus

-

58 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:band: Hej

Jeg skal giftes den 6 august 2005

Det bliver stort piger..........hvor langt er du/i i forberedelserne.

Vi er rimelig hurtig ude men vi ventes barn til den feb. derefter går tiden med den lille. Hvad der kan ordnes idag.......er et kryds mere på sedlen til forberedelserne :lol:

Hej hej

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-Hejsa.........

Jeg skal også giftes til august 2005.

Den 20. nærmere bestemt........klokken 13:00 i Hjortshøj kirke.

Vi er temmelig langt med forberedelserne synes jeg, men nu har jeg også gået sygemeldt de sidste 5 måneder, så der er naturligt nok blevet ordnet en masse ting i forbindelse med brylluppet.

Knus Trisse :lol:

0

Del dette indlæg

Vi skal da også!!!

Den 6. august kl. 14.30 forventer jeg at være just ankommet eller i hvert fald lige på trapperne op til kirken.

Hvad angår planlægningen: Hmmm :)

Kirken - Guldager Kirke

Restuaranten - Restaurant Parken

Invitationer - er næsten færdig med designet

Gæstelisten - er allerede for lang.... ()()

Musik - venter at høre fra en evt. musiker sidst på ugen

Fotografen - Tjahh... hvis bare manden havde tid til at tage med.... men har et godt bud på hvem...

Kjolen... skal ud og prøve på fredag hos Os2 i Ribe

Hår og Make-up - er bestilt, overvejer dog om jeg skal have en brudepakke som også indeholder zoneterapi/akupunktør... Uhmmm/AV!!!!

Men resten mangler altså... Men hva søren... der er jo også laaaaannngggg tid til endnu.

Måske vi skulle lave en lille august msn-liste????

:lol: M

Redigeret af mdy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes den 20. august kl. 16, og ja det er dejligt at se at så mange andre også er august brude. Men hov! Så skal vi jo til at konkurrere om at få de bedste caterer, fotografer, Dj's osv! Uha, sikken en cat fight det kan blive :)

Vi har nået følgende:

Kirken: Villingerød Kirke i Nordsjælland :)

Feststedet: Klithuset i Dronningmølle. Det er "vores eget" så at sige, det er min fars familie der ejer det, et forhenværende hotel med skøn beliggenhed. :lol:

Fotograf: Er booket og han er SÅ talentfuld så det glæder jeg mig over. :kiss:

Materiale til invitationer købt og invitationer designet men vi vil først begynde at lave dem om nogle uger.

Gæsteliste ordnet trods MEGET besvær med min far ()()

Materiale (hvis man ellers kan kalde søskaller materiale) til bordkort købt

Brudekjole købt :lommeuld:

Brudepigekjoler købt. En skulle sendes til DK her fra England og der gik så længe at jeg troede den var blevet væk, men så fik min veninde den i dag!

Frisør: bestilt. Min kommende svigerinde skal nok lave min makeup da hun er både makeup artist og frisør.

Caterer: min mor er i gang med at kigge på forslag fra fire forskellige caterer.

Drikkelse: en ven af familien har gode kontakter med hensyn til at købe vin og vi skal have en pink (vores farvetema er nuancer af lyserød og pink) "cremant" til receptionen i stedet for champagne :drink2:

Musik: det er også noget af det min mor stadig kigger på før vi tager en beslutning, men det skal ihvertfald være en DJ :band:

Gaver til gæsterne har vi bestemt os for, men de skal stadig laves i min forlovedes hjemland Sydafrika.

Bryllupshjemmeside under udarbejdning jobbar

Bryllupsrejse til Seychellerne bestilt. Min forlovede var så spændt at han ikke kunne vente med at fortælle mig hvor vi skulle hen :hearts:

Er så småt begyndt at kigge på gaveliste websites i smug :kiss:

Det var vist det ind til videre, men jeg kommer nok på noget andet vi har afklaret.

:)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg skal også giftes til august.

Helt præcist den 6. august klokken 13.

Følgende er på plads:

Kirken : Ballerup Kirke

Selskabslokalerne til receptionen

Restaurant/selskabslokaler til middagen

Musikken til middagen og dansen

Fotografen er booket

En bekendt har sagt ja til at lave bryllupskagen

Forloveren er fundet

Frisør/makeup er booket

Invitationerne er designet og en del af materialerne er købt. Venter desværre stadig på det karton vi har valgt. :baa:

Mullepigen

0

Del dette indlæg

Hej

Måtte lige være med. Jeg skal også giftes d. 13 august 2005, troede ikke der ville være så mange på den dato....

Vi holder festen i Århus på Prins Ferdinand, men skal giftes i Skarresø Kirke(midt på Djurs Land), havde en masse problemer med kirker, så det endte med at blive i min barndoms kirke.

Ellers er vi ikke så langt med forberedelserne, da min kæreste bor i England og jeg studere, men vi når det nok!!!

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære alle

Spændende at høre om jeres planlægning og om hvor langt I er nået

Til BIancamus: Her gik det vist desværre lidt galt, min kommende mand hedder Jens :hearts:

Jeg synes selv vi har ok styr på det :lol:

Følgende er ordnet

Feststedet og kirken er på plads: Det bliver Hvedholm Slot på Sydfyn, hvor der er overnatning i brudesuiten med i prisen og vielsen skal foregå i Svanninge Kirke, hvor jeg er døbt

Musikken er ordnet i går aftes: Var lidt stresset over det, da det åbenbart er noget af det, der først skal ordnes, men det er jo svært at vide, når det er første - og forhåbentlig eneste gang - man skal giftes :) Jeg ringede til Odense Musikkonservatorium og spurgte i Sekretariatet, om de kunne anbefale nogle og hun gav mig nogle forskellige tlf. numre jeg kunne ringe til, og nu er det altså på plads

Fotograf er på plads, det bliver efter mange anbefalinger Betina Pihl, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til, da hun jo er rigtig dygtig

Menuen skal vi ned og aftale i det nye år, men derudover er der lavet bordkort, købt materiale til indbydelser, købt brudekjole og kjole og hvidt til min nevø (der på det tidspunkt er knap 2 år), bestilt frisør og make up artist, købt vielsesringe og lavet gæsteliste

Bryllupsrejse ved jeg ikke, det kommer an på, hvor meget vi når at spare op, men det bliver nok desværre ikke så eksotisk som Mauritius eller Seyshellerne.

Ringede i øvrigt til et rejsebureau i går og de havde næsten ingen af de rejser jeg havde set på i august, da de allerede var solgt, vildt ikke?

det var vist det hele, glæder til at høre mere om jeres planlægning

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Men hov! Så skal vi jo til at konkurrere om at få de bedste caterer, fotografer, Dj's osv! Uha, sikken en cat fight det kan blive

Fight'en er startet når vi taler maj og august som er årets største bryllupsmåneder, så det er da bare at gå i krig :lol:

0

Del dette indlæg

Men hov! Så skal vi jo til at konkurrere om at få de bedste caterer, fotografer, Dj's osv! Uha, sikken en cat fight det kan blive

Fight'en er startet når vi taler maj og august som er årets største bryllupsmåneder, så det er da bare at gå i krig :)

<{POST_SNAPBACK}>

Du har ret ()() men læg mærke til, hvor godt fordelt vi er på hele landet, så vi undgår nok den værste Catfight :lol: n
0

Del dette indlæg

:lol:

men det er såmænd ikke kun en brugerkamp. Som leverandør har man også tit en kamp med maj og august henvendelserne, fordi man jo gerne vil hjælpe alle, og har det dårligt med at sige: Desværre, vi er optaget. Også selvom folk er sent ude. Så prøver man at finde en fornuftig løsning til dem via kollegerne. Som bryllupsdjs betyder det at man ofte må henvise på kryds og tværs af landsdelene for at imødegå efterspørgslen, og jeg ved da at præcis det samme gælder for en del af bryllupsfotograferne.

Det er ikke fordi der er for få bryllupsdjs/bryllupsfotografer men fordi mange vælger at blive gift på få store dage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg vil høre hvor mange af jer, der skal giftes til august og vil selv lægge ud med  at skrive:

Jeg skal giftes d. 13.august.

Knus Rikke. :bed:

hej rikke

jeg skal giftes den 27 aug 2005.. glæder mig for vildt..

knuz Lone

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal også giftes den 20. august 2005. :)

Det bliver i Br.slev Gl. kirke kl. 14.00

Udover kirken har vi følgende ting på plads:

- Feststed og foreløbig menu

- Fotograf

- Overnatning

- Gæsteliste

- Design og nogle af materialerne til invitationer, bordkort mm.

- Er begyndt på at lave vores hjemmeside

- Har snakket med frisøren, men har endnu ikke en endelig aftale med hende

Men ellers er jeg bange for vi mangler alt det andet. Jeg kan jo se, at mange jer er meget meget længere i planlægningen end vi er. Men mon ikke vi også når det hele? Det værste er at vi stadig mangler musikken :band: - uha, jeg synes den er svær.

Mvh

Monster :bed:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer