Guest Biancamus

-

58 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej (y)

Vi er også på listen over dem der skal vies til august, vi skal giftes d 20 august 2005.

Det er svært at sige hvor langt man lige er, men er er hvad der er ordnet.

Vi skal giftes i Silkeborg Kirke kl. 12:00 :)

Som reception skal vi ud og sejle på silkeborgsøerne om eftermiddagen på Hejren.

Feststedet er bestilt - SAS Radison i Silkeborg :heppe:

Menü'en er på plads

Musikken er på plads - Martin Jønsson med band

Fotografen er bestilt - Jan Feder fra Silkeborg

Overnatning er sørget for

Bryllupsrejsen er bestilt - Sorento i Italien :hjerte:

Gæsteliste er på plads

Med hensyn til bordplan har vi en ret god ide om hvordan folk skal sidde

Jeg har endnu ikke fundet kjolen, idet jeg bor i England og gerne vil have to gode veninder fra Dk med ud at prøve, men jeg har dog booket tid ved Panayotis.

Frisør er også på plads.

Vi har en god ide til hvordan vores indbydelse skal se ud men er endnu ikke startet på udarbejdningen af dem.

De ting jeg lige kan komme på vi mangler er :bed:

Makeup og manicure

Herretøj

bordpynt

Knus Susanne :hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Monster.

Ja det med valg af musikken er meget svært. Det var også en af de ting jeg frygtede mest, indtil vi var til bryllup hos min veninde. De havde nemlig en god musiker. Ham har vi så også bestilt. Hans navn er LM musik, Hjørring. (Leif Madsen, mener jeg han hedder).

Prøv at kigge ind på www.festmusik.dk

Der er mange muligheder.

Knus Biancamus

Hej Biancamus!

1000 tak for dit svar, vi vil helt sikkert ind og kigge på den hjemmeside i aften.

Det er mange gange lettere når man har hørt nogle til en anden fest som man synes er gode. Vi var til et bryllup i juni, de havde et band der spillede, det var også rigtig godt, men jeg tror ikke det egner sig til det "publikum" vi skal have med.

Hvad med ham I har bestilt til jeres bryllup, hvilken genre spiller han?

Knus Monster :bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det ikke nødvendigvis skal være levende musik kunne I jo prøve at tage kontakt til Hans Lynnerup, Limelight disco og høre hvad han kan tilbyde Jer (hvis han da ikke allerede er optaget).

- Det skal det, altså være levende musik, men tak alligevel!

0

Del dette indlæg

Hej - jeg vil godt lige med i klubben for dem, der skal giftes d.13.august! :boohoo:

Min kæreste og jeg skal giftes d.13. kl.14 i Vor Frue Kirke i Århus.

Det er ikke engang en måned siden han har friet til mig, så vi er overhovedet ikke kommet så langt i planlægningen som jer andre... Jeg skriver også opgave for tiden, så alt det sjove må vente. :)

Vi har lavet aftale med kirken, lavet en gæsteliste og så er vi så småt begyndt på en ønskeseddel. I dag har jeg fået reserveret et feststed, så det bliver nok der - vi skal dog lige se det i real life. Det er altså ikke helt uproblematisk at finde feststeder så "sent" (hallo, der er over 8 mdr til!!!) - alle dem jeg ringede til i går var flade af grin over, at vi ville booke en dato i august 2005, for det var flere år siden de blev reserverede...

Nåh ja, vi har også fået min mor til at stå for det med bryllupskagen (hun vil få min konditor-fætter til at lave den) og min svigerfar sørger for vores transport fra kirken (han kender en mand med en veteranbil).

Men så bliver der vist heller ikke planlagt mere før i januar - og så kommer I for ALVOR til at se mig herinde! :hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej - jeg vil godt lige med i klubben for dem, der skal giftes d.13.august!  :boohoo:

Min kæreste og jeg skal giftes d.13. kl.14 i Vor Frue Kirke i Århus.

Det er ikke engang en måned siden han har friet til mig, så vi er overhovedet ikke kommet så langt i planlægningen som jer andre... Jeg skriver også opgave for tiden, så alt det sjove må vente.  :)

Vi har lavet aftale med kirken, lavet en gæsteliste og så er vi så småt begyndt på en ønskeseddel. I dag har jeg fået reserveret et feststed, så det bliver nok der - vi skal dog lige se det i real life. Det er altså ikke helt uproblematisk at finde feststeder så "sent" (hallo, der er over 8 mdr til!!!) - alle dem jeg ringede til i går var flade af grin over, at vi ville booke en dato i august 2005, for det var flere år siden de blev reserverede...

Nåh ja, vi har også fået min mor til at stå for det med bryllupskagen (hun vil få min konditor-fætter til at lave den) og min svigerfar sørger for vores transport fra kirken (han kender en mand med en veteranbil).

Men så bliver der vist heller ikke planlagt mere før i januar - og så kommer I for ALVOR til at se mig herinde!  :hjerte:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej med dig

Først vil jeg sige: velkommen til -HAHA- derudover vil jeg anbefale dig at finde musik nu, musikken er nemlig for rigtig mange det allersværeste og de er ofte bookede år frem, jeg havde selv et stort arbejde dermed 11 måneder før vi skulle giftes, så se endelig på musikken, lige så snart du får tid -HAHA-

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ja, vi skal også giftes i august! Nærmere bestemt d. 27. kl. 11 i Sct. Bendts kirke i Ringsted. Jeg glæder mig, men har stadig meget at planlægge. Tiden er nemlig gået med graviditet og lige nu går jeg spændt og venter på at vores lille babydreng kan komme hvad dag det skal være......

:) Henriette

0

Del dette indlæg

Hej allesammen!

Hvor har I bare meget styr på det. Min kæreste friede i tirsdag, og nu har vi vest fået datoen sat til 27-08-05. Og vi er nærmest ikke nået længere. Håber at vi når det alligevel.

Knus Mette :)

<{POST_SNAPBACK}>

Lad være med at stresse, I skal nok nå det! Med mindre I VIL holde festen et bestemt sted eller giftes i en populær kirke, skal I nok nå at planlægge det hele på 8 mdr. Jeg er først lige startet! :jul12:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lad være med at stresse, I skal nok nå det! Med mindre I VIL holde festen et bestemt sted eller giftes i en populær kirke, skal I nok nå at planlægge det hele på 8 mdr. Jeg er først lige startet!

Ja og nej. Mange har jo også et ønske om en bestemt bil, en bestemt musiker/DJ, en bestemt præst eller en bestemt fotograf. Andre har måske 2-3 foretrukne som de vil vælge imellem/undersøge lidt nærmere.

Sørg for at få disse ting på plads fra starten. Ellers risikerer man at måtte "nøjes" med det man nu kan få til sin tid. Det er sagt før men kan ikke gentages for tit.

Det gælder særligt når man skal giftes i august som tradtionelt er årets største bryllupsmåned (og det bliver det også næste år). Har I de eksterne leverandører/ting på plads er I godt kørende og kan slappe lidt mere af.

0

Del dette indlæg

Lad være med at stresse, I skal nok nå det! Med mindre I VIL holde festen et bestemt sted eller giftes i en populær kirke, skal I nok nå at planlægge det hele på 8 mdr. Jeg er først lige startet!

Ja og nej. Mange har jo også et ønske om en bestemt bil, en bestemt musiker/DJ, en bestemt præst eller en bestemt fotograf. Andre har måske 2-3 foretrukne som de vil vælge imellem/undersøge lidt nærmere.

Sørg for at få disse ting på plads fra starten. Ellers risikerer man at måtte "nøjes" med det man nu kan få til sin tid. Det er sagt før men kan ikke gentages for tit.

Det gælder særligt når man skal giftes i august som tradtionelt er årets største bryllupsmåned (og det bliver det også næste år). Har I de eksterne leverandører/ting på plads er I godt kørende og kan slappe lidt mere af.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer.

Vi skal også giftes til august, d. 27. august. Vi har vidst det et par måneder men har ventet med at sige det til nogen pga min kæreste har været/er syg af kræft men nu ser det endelig ud til at gå den rigtige vej. Vi har bestilt kirke, sted og musik :band:

Jeg er helt ny på denne side og jeg synes det er hhelt forvirrende at komme i gang - nogen fif fra garvede brugere? :drink2:

Mange hilsner Novemberpigen

0

Del dette indlæg

Hej med jer.

Vi skal også giftes til august, d. 27. august. Vi har vidst det et par måneder men har ventet med at sige det til nogen pga min kæreste har været/er syg af kræft men nu ser det endelig ud til at gå den rigtige vej. Vi har bestilt kirke, sted og musik :band:

Jeg er helt ny på denne side og jeg synes det er hhelt forvirrende at komme i gang - nogen fif fra garvede brugere?  :drink2:

Mange hilsner Novemberpigen

<{POST_SNAPBACK}>

Allerførst tillykke med brylluppet og al godt til din kæreste :)

Jeg synes du har styr på nogle ret vigtige ting, dem du nævner var også dem, der voldte mig det største arbejde. Det næste jeg ville tage fat i, var fotograf da de også er meget bookede (hvis i da vil have fotograf) samt frisør/makeup og kjole.

Da disse ting var på plads for mig kunne jeg tage mig en god pause, inden jeg nu igen er begyndt at arbejde lidt videre. (vi skal giftes til august). Det sidste der er blevet ordnet er bryllupsrejsen som vi lige har bestilt

Held og lykke med planlægningen

knus Hyacinth

0

Del dette indlæg

Ja så vil jeg da melde mig i koret. Min dejlige kæreste friede i nat og vi har valgt den 13. august.

Af gode grunde har vi ikke planlagt noget som helst og det bliver heller ikke nemt for vi vil gerne holde festen i midtjylland (bor selv i nordjylland) så vi kender ikke nogen steder på forhånd. Så skal vi også finde en kirke som vi kan låne, det eneste vi ved er nemlig at vi skal vies af min morfar.

Men efter at have læst dette emne bliver jeg da helt nervøs for om det overhovedet kan lade sig gøre :)

0

Del dette indlæg

Ja så vil jeg da melde mig i koret. Min dejlige kæreste friede i nat og vi har valgt den 13. august.

Af gode grunde har vi ikke planlagt noget som helst og det bliver heller ikke nemt for vi vil gerne holde festen i midtjylland (bor selv i nordjylland) så vi kender ikke nogen steder på forhånd. Så skal vi også finde en kirke som vi kan låne, det eneste vi ved er nemlig at vi skal vies af min morfar.

Men efter at have læst dette emne bliver jeg da helt nervøs for om det overhovedet kan lade sig gøre  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Allerførts tillykke med det :) Ville bare sige, at hvis I ikke har bestemt en kirke, hvor vielsen SKAL foregå, tror jeg nok det skal lykkedes. Os der har haft problemer, er nok også meget fordi vi havde sat os en bestemt kirke i hovedet, og så kan det jo være svært. Ligeledes kan det godt have betydning om det er en stor eller en lille kirke, da de store kirker som regel har mange flere bryllupper på en dag end de små. (vores landsbykirke havde kun to tidspunkter, hvorimod min veninde, der blev gift i en stor kirke kunne bvælge mellem 4 tidspunkter)

Held og lykke med det

knus Hyacinth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nu er jeg mest nervøs for ikke at kunne finde et sted at holde festen. Vi er jo ret afhængige af nettet til at finde stedet og det er jo som regl kun de atraktive steder der er på - men indtil bliver grinet af når jeg ringer rundt forbliver jeg optimist :)

Det med kirken tror jeg nok skal gå. Starttidspunktet bliver kun et tema hvis der er et andet bryllup samme dag, for de er lavet af hensyn til præsterne og vi har jo selv vores med. Jeg er ikke så pernitten med hvilken kirke det bliver bortset fra at jeg gerne vil være i en rigtig kirke og ikke et kirkecenter, men alt kan bruges hvis bare min morfar kan vie os.

Men bortset fra det er jeg gået totalt i selvsving allerede og for min kommende mands skyld kommer det til at gå ud over jer :)

0

Del dette indlæg

Hej alle august brude.

Min debut på sitet her ........ har en fornemmelse af at jeg vil blive stærkt afhængig af den.

Jeg skal giftes 27. august med min dejlige kæreste, som friede til mig i Eiffeltårnet !!

Jeg får jo dårlige nerver, når jeg hører hvor langt I er kommet med forberedelserne !!

Hvornår sender I indbydelser ud ??

Signe

0

Del dette indlæg

Hej alle august brude.

Min debut på sitet her ........ har en fornemmelse af at jeg vil blive stærkt afhængig af den.

Jeg skal giftes 27. august med min dejlige kæreste, som friede til mig i Eiffeltårnet !!

Jeg får jo dårlige nerver, når jeg hører hvor langt I er kommet med forberedelserne !!

Hvornår sender I indbydelser ud ??

Signe

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Signe

Allerførst velkommen på sitet og tillykke med brylluppet. Du har ret, man bliver meget nemt afhængig, for der er så mange hjælpsomme hænder herinde.

Mht indbydelserne vil jeg sende mine ud omkring 01.04.2005 og vi skal giftes 14 dage før jer, så det vil sige ca. 4 måneder før selve brylluppet. Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg har allerede sagt datoen til alle gæster, så jeg ved de har sat dagen af, så derfor mener jeg det er rigelig god tid. Jeg ved der er nogle herinde der skal giftes til sommer der sender dem ud nu, men det er jo også nok fordi man selv er så spændt og næsten ikke kan vente :)

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Hej Hyacinth,

Herligt at kommunikere med andre bryllupstossede ......... det fylder jo meget med så stor en begivenhed - og man vil jo helst have at alt bliver som man har drømt om.

Tak for dit svar vedr. tidspunkt for udsendelse af indbydelser. Jeg har hørt alt fra 9 til 1 måned før brylluppet .... men som du siger, det er jo en smagssag.

Har du så styr på hvordan indbydelserne skal se ud ?

Vi skal til at se på den endelige gæsteliste ..... derefter går jeg selv igang med at producere indbydelserne - ja, det er da planen indtil videre. Så med lidt god vilje burde vi da også have indbydelser klar til ca. 3-4 måneder før brylluppet.

/Signe

0

Del dette indlæg

Hej Hyacinth,

Herligt at kommunikere med andre bryllupstossede ......... det fylder jo meget med så stor en begivenhed - og man vil jo helst have at alt bliver som man har drømt om.

Tak for dit svar vedr. tidspunkt for udsendelse af indbydelser. Jeg har hørt alt fra 9 til 1 måned før brylluppet .... men som du siger, det er jo en smagssag.

Har du så styr på hvordan indbydelserne skal se ud ?

Vi skal til at se på den endelige gæsteliste ..... derefter går jeg selv igang med at producere indbydelserne - ja, det er da planen indtil videre. Så med lidt god vilje burde vi da også have indbydelser klar til ca. 3-4 måneder før brylluppet.

/Signe

<{POST_SNAPBACK}>

Hej igen Signe

Ja du har ret, det fylder skam meget i ens liv, og så er det jo rart med andred er har det på samme måde :)

Vores indbydelser skal være cremefarvede og ligesom treledede, hvor man folder den sammen på midten. Jeg har købt noget flot beige papir/karton, hvor selve indbydelsen skal stå i midten, når man åbner den op, og hvor der nederst på siden er et billede af feststedet. På "vingerne" er der så praktiske oplysninger og så skal den have en silkesløjfe om, der er samlet med en guldsegl. Inden i skal der desuden være en guldbort langs kanten om indbydelsen, men det er jo lidt svært at forklare - håber det lidt gav et billede. Ellers er der masser af inspiration under linket "billeder af indbydelser"

knus Hyacinth

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer