Guest Biancamus

-

58 indlæg i dette emne

Hej Hyacinth

Det kan jeg sagtens forestille mig - lyder super flot.

Synes at jeg kan mærke sommerfugle i maven ....... hmmm - må nok være alt den her snak om bryllup som sætter en masse tanker igang.

Vi fik fastsat en dato, bestilt kirke, lejet feststed og lavet en aftale med en kok - alt dette skete hurtigt efter frieriet og derefter har vi ikke lavet yderligere forberedelser. Har hele tiden sagt, at vi venter til det nye år med at tage fat på alle forberedelserne - og det er jo nu !!

/Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nu arbejder vi udfra at blive gift fredag 26. august.

Min kæreste friede juleaften, og vi regnede egentlig med, at 8 mdr planlægning ville være alt rigeligt...indtil vi fandt ud af, at alle steder allerede er udsolgte på lørdage..

Lea -ville ønske, at jeg var lige så langt i planlægningen som I andre :bud:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg vil da osse være med her.

Vi skal giftes den 20 August og har netop fået kirken på plads,

Købt materialer til invitationerne som jeg selv vil lave,

Fotografen er min gode venninde, så det er osse klaret, men men men vi mangler et sted at holde festen og et køretøj...

Når jeg læser alt det i andre har på pland bliver jeg helt nervøs, :) håber vi får det hele på plads.

KH. Mau

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, sikke en masse bryllupper der bliver i august. Vi skal også giftes i august. D. 6/8 kl. 14. Jeg får helt sved på panden når jeg høre hvor langt i andre er nået... vi har da godt nok bestil tid hos præst og lejet et hotel til festen...og forhandler lidt med musik og fotograf...men så er vi heller ikke nået længere... :balloon:

:bearhug: Helle

0

Del dette indlæg

Arh, hvordan kan I ha' nået så meget allerede???? Vi skal giftes d. 6/8 - og jeg synes slet ikke vi har styr på noget som helst... Dvs. kirken ligger fast, kjolen er købt, maden og drikkevarerne er ordnede og det samme er gæstelist og midlertidig bordplan - men alt andet, og det er jo de store ting, mangler vi stadig og få endeligt styr på. Fotograf, kørsel, telt osv osv.

Vi skal flytte på tirsdag og så regner jeg med at gå igang rigtigt med planlægningen efter vi er flyttet.

0

Del dette indlæg

Arh, hvordan kan I ha' nået så meget allerede???? Vi skal giftes d. 6/8 - og jeg synes slet ikke vi har styr på noget som helst... Dvs. kirken ligger fast, kjolen er købt, maden og drikkevarerne er ordnede og det samme er gæstelist og midlertidig bordplan - men alt andet, og det er jo de store ting, mangler vi stadig og få endeligt styr på. Fotograf, kørsel, telt osv osv.

Vi skal flytte på tirsdag og så regner jeg med at gå igang rigtigt med planlægningen efter vi er flyttet.

<{POST_SNAPBACK}>

Det beroligerer mig lidt at se, at der er et par stykker mere, der ikke er kommet så lang endnu...

Var bange for at jeg var laaangt bagefter! :balloon:

Vi har også kun fået bestilt kirken, men arbejder på at finde det helt rigtige feststed. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer