Millepige

Chock

24 indlæg i dette emne

Jeg kommer hjem i dag og har fået dette kort.

Jeg blev noget overrassket, fordi jeg ikke kender vedkommende og bestemt ikke har en affære.

Jeg går og bliver bange, da der ser ud som om vedkommende har leveret kortet personligt, da der ikke er porto på.

Kæresten kommer hjem, kigger på det studser lidt over det og ser så at det er trykt og ikke håndskrevet. Vi finder så ud af, at det er pensam som har sendt det til mig. For dem som ikke ved det, så er pensam min pensionsordning.

De har åbenbart en eller anden kampange igang, som skal henvende sig til de unge.

Tænk hvis min kæreste ikke stolede på mig og var jaloux anlagt, hvad kunne der så ikke være sket.

Samtidig blev jeg vildt bange for, at der mon var en lurer omkring hvor vi bor. Puha, det var væmmeligt.

Æv, ville bare lige ud med det og så gøre andre opmærksomme på (hvis de skulle få sådan et kort), at det bare er dem og ikke en eller anden syg stodder.

Ringer til dem på mandag og brokker mig.

post-6713-1100874221.jpg

Redigeret af Millepige
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, man kan ikke se hvad der står. Det kommer her:

Hej Smukke

Tak for sidst - du var fantastisk!

Du har ikke hørt fra mig i et stykke tid, men jeg kan ikke få dig ud af mit hoved.

Jeg bliver nød til at se dig igen, så tag lige og ring til mig på 38 38 22 33.

Jeg ved du også har meget lyst til at se mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da helt op... er der virkelig firmaer som kan finde på sådan noget pjat. Det må absolut være meget uerfarende og uvidende personer som har opfundet denne "reklame".. jeg var blevet stik tosset hvis jeg havde modtaget det, for jeg havde tænkt præcist som dig, på væmmelige personer og alt muligt uhyggeligt.. jeg havde godt kunne finde på at skrive til et forbruger program og få det offentlig gjort på den måde, så ikke andre skulle stå i den samme situation som dig... Det er bare for strengt, giv dem en ORDENTLIG omgang på mandag når du kontakter dem... jeg ville have overvejet at skifte pensions selskab efter sådan en oplevelse, jeg håber da at de er mere voksne omkring deres pensionsordning..

VÆMMELIGT........ADDER....... :bed::)(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rystende ... altid noget at der er et telefonnr. med så i kunne tjekke hvad det her handler om ...

Ja, men hvis man nu ringer til nummeret, så er det stadig klamt.

En der siger "Hey baby, godt du ringede" og så noget andet, slutter af med "prøv at gå ind på en hjemmeside og se min lækre krop". Han ber også en om at lægge sit nr.

Jeg mener bare, at når man så ringer op, burde det være en person som fortæller hvad det her drejer sig om. Havde jeg ikke haft internet eller en kvik kæreste, så havde jeg stadig gået og været bange.

0

Del dette indlæg

Nu har jeg lige ringet op igen og der er så en ny og en kvindestemme, der siger "Hej, jeg håber ikke dit hjerte sidder helt oppe i halsen, eller din kæreste er blevet skræmt, kortet er nemlig bare fra din pensionskasse" Og så noget med at de har en kampange ang invaliditet......

Fint at de har ændret hilsenen, men hva pokker har det her kort med invaliditet at gøre???

0

Del dette indlæg

Hej

ØV hvor creapy, det er noget forbandet svineri at sende noget sådan ud :angry1: der står godt nok hvem det er fra, men hvis man er tilstræklig forskrækket over det, kunne man godt undgå at de det.

Godt for dig din kæreste ikke er jaloux, men til gengæld kvik

Gi ham et stort :bed: fra os alle

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De havde også historien med i nyhederne i tv i aftes. De snakkede med et par hvor kortet så ud til at være til ham, og hun blev helt vild sur og jaloux, indtil de så fandt ud af sammenhængen.

De snakkede også med den ansvarlige for markedsføringen, og hun undskyldte og sagde at det bestemt ikke havde været meningen at skabe problemer på den måde, og såvidt jeg forstod ville de sende et brev ud til alle der havde fået kortet, og undskylde og forklare.

Så forhåbentlig kommer der alligevel ikke nogen skilsmisser på den konto!

Sådan nogle fjolser...

0

Del dette indlæg

Det er jeg godt nok glad for at høre. Så tror jeg ikke, det er nødvendigt at ringe til dem på mandag.

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Millepige

Kan godt forstå du blev vred, det er intet mindre end fuldkommen usmageligt, godt at det ligfrem kom i nyhederne og blev taget op, så er det altså ikke kun os herinde, der synes det er noget svineri

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg godt nok glad for at høre. Så tror jeg ikke, det er nødvendigt at ringe til dem på mandag.

Tjaa, chancen for at komme igennem er nok minimal, hvis det halve Danmark vil ringe og brokke sig

Men hold da op der må sidde en med røde ører på et reklamebureau!

Latterlig reklamekampagne!!! :tosset:

0

Del dette indlæg

En ting er jo måden de gør det på og hvad der kan ske, men samtidig er det jo dybt usagligt at en pensionskasse markedsfører sig på den måde fremfor at markedsføre sig på hvad de rent faktisk kan tilbyde som man ikke kan få andre steder. På den måde her signalerer de jo at de ikke har andet at byde på.

0

Del dette indlæg

En ting er jo måden de gør det på og hvad der kan ske, men samtidig er det jo dybt usagligt at en pensionskasse markedsfører sig på den måde fremfor at markedsføre sig på hvad de rent faktisk kan tilbyde som man ikke kan få andre steder. På den måde her signalerer de jo at de ikke har andet at byde på.

<{POST_SNAPBACK}>

Enig - man sidder tilbage med en fornemmelse af, at de åbenbart ikke har andet at byde på - den er specielt malplaceret fordi emnet burde være ret seriøst. Det er jo ikke en øl reklame. Et pensionsselskab skal udtrykke tillid, respekt og troværdighed og de har da så absolut ingen af delene!!!

knus fra Hyacinth

0

Del dette indlæg

......malplaceret fordi emnet burde være ret seriøst. Det er jo ikke en øl reklame. Et pensionsselskab skal udtrykke tillid, respekt og troværdighed og de har da så absolut ingen af delene!!!

knus fra Hyacinth

<{POST_SNAPBACK}>

... dette viser i hvert fald ikke tillid, respekt og troværdighed, som alle her i forum er enige om, at de brude. Jeg syntes også det er skræmmende - ville selv blive edder tosset :angry1: :angry1: :angry1: . Og uanset, hvor mange, der har ringet ind, så ville jeg også gerne selv af dem lorten - og havde ringet og skældt ud :angry1: Det er da den tarveligste reklame længe ... :)

:bed: Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg modtaget et brev fra Pensam, hvor de undskylder og forklarer.

De skriver bla:

"Desværre er nogle af vores medlemmer blevet meget foruroliget og stødt over postkortet, som ulykkeligvis har gjort nogen bange og urolige. Pen-Sam vil gerne beklage dybt, at kortet har haft den effekt."

Yderligere skriver de:

"Meningen med postkortet er altså på en utraditionel måde, at gøre det spændende for vores unge medlemmer at interessere sig for vores forebyggelseskampange. Men vi har desværre helt fejlvurderet, at det kunne føles ubehageligt for mange at få sådan et kort."

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det længere. Synes ikke det nytter at ringe og brokke mig nu. De har været hurtigt ude med deres undskylning, hvilket er fint. Men synes nu stadig, at det er meget mærkeligt, at der slet ikke er nogen som har tænkt den tanke, at nogle ville blive stødt over sådan et kort.........

0

Del dette indlæg

Det kunne da være meget interessant at finde ud af hvilket reklamebureau der har fostret ideen (de har nok fået en vis badwill på den konto). For Pensam-kunder kunne det måske også være en meget god ide at få en begrundelse for hvorfor de bruger pengene på den måde.

Samtidig overser Pensam totalt det faktum at reklamen uanset deres undskyldninger fremstår so

m totalt usaglig og uden faktuelle oplysninger om hvad de rent faktisk kan tilbyde. Når det så er sagt: Der er mange andre som også laver disse "pop reklamer": TDC, DSB og andre virksomheder der har et vist monopol hvad Pensam vel egentlig også har til en vis grænse.

0

Del dette indlæg

Hej hej

Jeg er helt enige i det I skriver.

I skal huske på at al godt og dårlig omtale er jo også reklame!!!

Håber I nu kan grine af det,  nu hvor I har løst mysteriet  :bed:

Knus maria

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig. Giver jer ret i at det er smagsløst at sende sådanne postkort rundt og at så mange er blever forarget, men helt ærligt - det kunne jo være lige netop den effekt de ville opnå = blive omtalt i tv/radio, blive skrevet om her på bryllupsklar og snakket om i byen. Hvad ved vi små bryllupstanter om markedsførring :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer