Millepige

Indspille en sang på cd

9 indlæg i dette emne

Nu overvejer jeg jo, at indspille en sang til min kæreste.

Vi har ingen sang der er vores og jeg synes der er en masse gode numre.

Har brug for jeres hjælp :boohoo:

Det må gerne være en stille sang.

I kunne eventuelt fortælle hvilken sang, der er jeres sang.

Åhhhhh, jeg bliver vanvittig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa på troda af at vi snart har været sammen i 4 år, er vores sang nemlig temmelig ny.. der er Alex med beautiful...

men som deskobil skrev du er.. er et kanon nummer, og det er trods alt nemmere at sunge dansk end engelsk..

held og lykke glæder mig til at høre om det.. knus milla :banned:

0

Del dette indlæg

Jeg lavet også en Cd til min mand her er et par fif.... Måske der er noget du kan bruge:-)

Vi har en sang, men da det var min plan at jeg ville slutte min tale med og spørge om han ville synge den med mig ville jeg ikke synge den... og det er også en duet så det var heller ikke så fedt!!

Så jeg skrev selv en tekst til vågner i natten.... og jeg indspillede også: den jeg elsker.....

Det jeg så gjorde var at sørge for at vi gav hinanden morgengaver om morgnen hvor vi sov hver for sig.... Så han kunne høre den lige når han vågned.....

Jeg havde nemlig også fået lavet billeder til ham ca. 20 stk så jeg puttet cdèn i en båndoptager lagde billederne ved siden af puttet dem i en kasse pakket det fint ind og skrev et MEGET sødt kort hvor jeg forklaret hvad og hvordan han skulle gøre!!!

Det var bare lige et bud på hvordan det også kan gøres..... Og det smarte ved at han får den om morgnen er at gæsterne vil jo sikkert også gerne høre hvad man har lavet.... Mine havde ventet med længsel:-)

God fornøjelse og håber du finder en sang..... Og 100% er at når du har valgt en så har i også en sang... :-) Forresten et godt bud er: Du er

Knuser Maria :) :jul3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sang Elton John's "Your song" for min mand til brylluppet. Den blev også indspillet på en CD til min polterabend.Havde øvet med bandet inden, så vi vidste, hvordan den skulle synges spilles, men jeg klokkede selvfølgelig alligevel i det. Folk sagde, at det var ligemeget, fordi tanken var så smuk. Jeg råder dig blot til at tænke dig om, for når man står foran alle bryllupsgæsterne, bliver man let nervøs. Det er nok en god idé at indspille den på CD, hvor man har mulighed for at gøre det om, hvis man ikke er tilfreds.

God fornøjelse og lad os høre, hvordan det gik

/Dittelitten

0

Del dette indlæg

Vores sang er Dido: Thank you.

Jeg ville også have sunget for Mikkel, men var bange for, at min stemme ville knække pga. nervøsitet eller hvis jeg skulle begynde at græde.

Jeg ringede så, til vores band og Anja var så sød, at sige, at hun gerne ville synge den for os, som den allersidste dans! Det var bare perfekt!

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal det nok ikke være "Du er". I had the time of my life (soundtracket fra Dirty Dancing) kunne være en mulighed, men der er rigtig mange muligheder. Skal du have inspiration kan du eventuelt kigge på nogle af de links vi har her http://www.diskobil.dk/profil/repertoire.htm

PS. Nicole - Du har da aldrig sendt en promo til os selvom vi ligger ret tæt på dig geografisk.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer