Guest cilas

Brudekjoler

177 indlæg i dette emne

Jeg sidder og tænker over hvor mange der egentlig finder deres kjole som noget af det første i bryllupsplanlægningen....-mig selv inklusiv.

Så jeg tænkte det kunne være hyggeligt at beundre hinandens valg lidt, hvad siger I andre til det?? :)

Min kjole er her og skal først i brug til april, glæder mig :heppe:

post-7769-1104694973.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg regner ikke med, at min tilkommende er så interesseret i disse sider (fingers crossed), så her er min kjole, som også bruges i april. -HAHA-

Farven er mere gylden end den viste ivory, så jeg bliver ikke så bleg at se på med min fregnede hud.

post-7452-1105047361.jpg

Redigeret af FrkMadsen
0

Del dette indlæg

HenrietteS - Mange tak :) Din er også utrolig smuk.

Uden for tråden - sorry -HAHA-

Et spørgsmål sådan brud til brud - ser jeg for "stor/tyk" ud i den kjole jeg har valgt? Ved godt at det nok bare er nerver, men synes man kan se min topmavse ret meget :):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HenrietteS - Mange tak :) Din er også utrolig smuk.

Uden for tråden - sorry  :)

Et spørgsmål sådan brud til brud - ser jeg for "stor/tyk" ud i den kjole jeg har valgt? Ved godt at det nok bare er nerver, men synes man kan se min topmavse ret meget :birthday:  :)

Nej jeg synes ikke at du ser "stor" ud, den er rigtig smuk til dig.

Det er bare KJOLEN til dig.

Op med humøret; men jeg forstår dig. Jeg er tit ved at fortryde, at jeg ikke har købt en "rigtig" brudekjole; men så kigger jeg lige en tur på min planlægning - og alle roser den. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg regner ikke med, at min tilkommende er så interesseret i disse sider (fingers crossed), så her er min kjole, som også bruges i april. -HAHA-

Farven er mere gylden end den viste ivory, så jeg bliver ikke så bleg at se på med min fregnede hud.

Hold da op, hvor er den smuk, den glæder jeg mig til at se dig i.

Hvor kommer den fra

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare nogle knald flotte kjoler I har valgt :):)

Har faktisk tit undret mig over hvor mange der synes de mere specielle kjoler er flotte, men når man så ser hvad der bliver solgt brugt, så synes jeg det er meget traditionelle kjoler, og mange ens der bliver omsat.

Men alle de kjoler der er valgt her, har sine egne små detaljer, super flot synes jeg -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til hver og en vil jeg bare sige, at I er smukke!

Virkeligt - det mener jeg.

Kjolerne er så forskellige, men personlige og smukke til jer :heppe:

Selv kan jeg desværre ikke vise frem endnu da min kjole ligger på min mors tegnebrædt......men vi har mange ting på plads så jeg ved hvad der venter ;) Og den bliver også smuk :)

God weekend til alle -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gantzel21

Du ser overhovedet ikke for tyk ud i den kjole. Jeg lagde slet ikke mærke til om du skulle have topmave, og måtte tilbage og kigge efter. Tværtimod, så har den et rigtig flot empire-snit, der fremhæver din flotte barm og skuldreparti - den er helt klar rigtig, rigtig smuk!

Glæd dig til jeres store dag. -HAHA-

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Hold da op, hvor er den smuk, den glæder jeg mig til at se dig i.

Hvor kommer den fra

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Henriette.

Tak skal du have - den blev fundet på udsalg som sidste års model, er en Alfred Angelo - nr 1753 og kaldet french vanilla, selvom den viste som nævnt er en ivory.

Jeg skal have bestilt tilretning i februar (2 mdr før), og kan SLET BARE IKKE VENTE med at skulle have den på igen. Jeg har ikke planer om at tabe mig til brylluppet (selvom 5-10 ville være klædeligt) så vil jeg jo aldrig kunne tage den på en anden gang, hvilket man godt kan pga farven. Derimod er jeg nervøs for, at man automatisk taber sig lige op til - har hørt flere brude melde ud om ca 5-6 cm i livet. Får man mon flere forsøg med tilretning i sådanne tilfælde?

0

Del dette indlæg

Jeg skal have lavet omforandring i næste uge.

Hanne, så gerne at jeg ventede op til en hel uge før brylluppet; men det har jeg slet ikke nerver til.

Hun siger nemlig det samme, at der er mange der taber sig, når de bliver stresset.

Og når det er en corsage skal den sidde som den skal og det kan ikke laves om igen.

Puhaaaaaaaa jeg tror, jeg tager ud og prøver den og så måske følger hendes råd.

Jeg har dog ikke noget at tabe af. Jeg er en af de(u)heldige der ikke kan tage på.

0

Del dette indlæg

Jeg har desværre ikke et billede af mig selv med kjolen på, så i får kjolen med en model, der er næsten lige så pæn som mig. -HAHA-

Unavngivet.bmp

Jeg skal op og have den rettet til i slutningen af februar, altså ca. 14 dage før brylluppet. Så ville vi få det bedste resultat hvis jeg havde is i maven til at vente så længe.

Signe

Redigeret af signe3
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer