Guest cilas

Brudekjoler

177 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Skide flotte kjoler i har valgt.. Jeg kan desværre ikke vise min endnu, da jeg først lige har fundet den den anden dg og der skal lige ordnes et par ting ved den.

Jeg synes mange siger at det er svært at vælge den rette, men jeg må sige for mig var det meget nemt, trods det at jeg er en stor pige. Jeg fandt den i den første butik jeg var i og det skulle bare være den- Det var der ingen tvivl om. Det var mine veninder heller ikke. Så nu venter jeg bare på dagen skal komme så jeg kan have den på en hel dag *ss*

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Ej, hvor sjovt........ Jeg har købt en kjole i samme stil som din Cilas også hos Nicolai. Jeg skal først giftes i Juli, og fandt kjolen den første gang jeg var ude at prøve.

Jeg havde det bare så godt i den kjole... jeg prøvede også mange store skrud men det så helt fjollet ud på mig.

Knus Maria

Ps. jeg hat desværre ikke nogen billeder, men det er kun corsagen der er en smule anderledes end Cilas.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor sjovt........ Jeg har købt en kjole i samme stil som din Cilas også hos Nicolai. Jeg skal først giftes i Juli, og fandt kjolen den første gang jeg var ude at prøve.

[

Det var da ret sjovt, har du set den nogle steder på nettet?

Synes også den var skønt at have på!!! :heppe:

0

Del dette indlæg

Det var da ret sjovt, har du set den nogle steder på nettet?

Synes også den var skønt at have på!!! :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan ikke finde den på nettet, og for at være ærlig kan jeg ikke huske hvad mærket var. Kan du det?

Det var nr. 2 kjole jeg prøvede og jeg blev bare ved at vende tilbage til den igen og igen.

KH MARIA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg kan ikke finde ud af at vedhæfte mit billede.....plejer ellers ikke at være dum til computeren!

Er der nogen som kan hjælpe, hvad gør jeg forkert? Jeg trykker på gennemse og tilføjer vedhæftningen bagefter, men den kommer ikke med i svaret!

Hilsen fra Tinchen

0

Del dette indlæg

jeg prøver lige igen, har fundet ud af at den skal være under 70 kb.....men det var ved en tilfældighed jeg fandt ud af det, har ellers prøvet at søge alle mulige steder....

men nu skulle billedet gerne komme:

Jeg var bange for at komme til at se alt for stor ud i hvidt, hvad synes I?

Hilsen fra Tinchen

post-9920-1105891680.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hilsen fra Tinchen

Jeg synes du er rigtig flot!!!!

-jeg blev også lidt imponeret over min talje i kjole... den ser man ikke så tit når man er str. 42 :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej alla

Ja och her er min kjole........

Er den "mary-inspireret"?

Flot er den altså bare... -HAHA-

Ja det er den... -HAHA- Det var en design skole som sydde den til mary og frederiks bryllup. Bilden er fra udstillingen den 14 maj.

Jeg vann kjolen på auktion her på bryllupsklar :griner:-

Den lækkre kagen er også fra den dagen så den er ikke min http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

Det findes inge bilder på mig i kjolen så det får vente tills i juni da de begynner at sy om den til mig.

0

Del dette indlæg

Hilsen fra Tinchen

Jeg synes du er rigtig flot!!!!

-jeg blev også lidt imponeret over min talje i kjole... den ser man ikke så tit når man er str. 42 :griner:-

Tak :heppe:

Ja, jeg var også overrasket over at jeg faktisk ikke selv synes jeg så for tyk ud, for jeg bruger nogmalt str. 44-46. Men har en god talje, den bliver nok ofte bare gemt for at kamuflere en stor bag og store bryster.

Hilsen fra Tinchen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Cilas,

Tænkte lige på om du skal have slør på, og om det skal være kort eller langt? Jeg er lidt i vildrede. Overvejer lidt et langt slør, da der ikke er slæb på kjolen........men de anbefalede mig at vente til jeg skal prøve kjolen igen.

Kh Maria

Redigeret af maria1
0

Del dette indlæg

Hejsa. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Syns også lige jeg vil vise min kjole frem.

Det er denne model jeg har købt ,men den blir med bedeau roser istedet for kjolens creme farvet......

Og den er fra sincerity...... Men skal først selv til 1.prøvning i juli ,så der er længe til i kan se mig i den..

:griner:- Jannie

post-8843-1105949459.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria,

Vi står vist lige os to :griner:-

Jeg overvejer også langt slør og tror faktisk også det bliver det, men jeg må prøve en del når jeg skal have rettet kjolen til. Det bliver ihver fald kun et lag og et meget enkelt slør.

-er også lidt i tvivl med slør, da jeg tror jeg gerne vil have noget af mit hår til at være løst og er ikke helt sikker på at det vil blive en god kombination!?

Knus Marlene

0

Del dette indlæg

Hej Jannie

Den er meget flot http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif sætter du ikke et ind, hvor du har den på -HAHA-

k.h. Hyacinth

<{POST_SNAPBACK}>

Jo men den skal desværre først syes...... jeg fik ikke taget billed da vi var inde og prøve. Troede jeg skulle rundt i 4-5 butikker inden jeg fik den valgt.

Men når jeg kommer hjem i Juli skal jeg nok ha digitalen med mig.

Det er jo ikke hver dag man ser mig som prinsesse.

:griner:- KH Jannie

0

Del dette indlæg

Her er jeg så ... :griner:-

.. efter megen uheld og stadig usikre ender er jeg nu sikker på, at det er DENNE kjole, jeg vil giftes i. Om jeg nu køber den endeligt, eller får den syet LIGE sådan, det finder jeg nok snart ud af ...

.. men det er SÅDAN jeg gerne vil se ud på bryllupsdagen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

-HAHA- Trine

post-8410-1106152982.jpg

post-8410-1106153101.jpg

0

Del dette indlæg

Her er jeg så ...  :griner:-

.. efter megen uheld og stadig usikre ender er jeg nu sikker på, at det er DENNE kjole, jeg vil giftes i. Om jeg nu køber den endeligt, eller får den syet LIGE sådan, det finder jeg nok snart ud af ...

.. men det er SÅDAN jeg gerne vil se ud på bryllupsdagen  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

-HAHA-  Trine

Hej Trine.

Flot kjole, den klæder dig godt. Hvor er den fra??

Knus Brøchner.......

0

Del dette indlæg

Her er jeg så ...  :griner:-

.. men det er SÅDAN jeg gerne vil se ud på bryllupsdagen  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

-HAHA-  Trine

Hej Trine.

Flot kjole, den klæder dig godt. Hvor er den fra??

Knus Brøchner.......

Hej Brøchner

Jeg prøvede selv kjolen i Nicolai - den er utrolig flot!

Kan godt forstå at du har valgt den Trine - den er rigtig flot til dig.

Jeg stod præcis samme sted som dig da jeg købte min kjole (ik den samme) det er sjovt.

Jeg ville egentlig bare sige at du er utrolig flot i den og svare brøchner på at den kunne købes i Nicolai. :-)

Hilsen Malito

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer