Guest cilas

Brudekjoler

177 indlæg i dette emne

og et sidste med lidt detaljer...

.. håber nysgerrigheden blev styrret lidt  -HAHA-

Pia

<{POST_SNAPBACK}>

den er supersmuk, Pia og buketten er bedående -HAHA-

knus fra Hyacinthi

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak... jeg er også vild med buketten, som er lavet af fantastiske Ulrik John i Hørsholm Hovedgade - en kæmpe anbefaling!!!!

Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er fra Panayotis Pronovias dreams kollektion. Jeg har desværre ikke noget billede af mig i den endnu, da jeg ikke troede jeg ville købe allerede det første sted jeg prøvede. Men den er 1000 gange smukkere i virkeligheden end på billedet her. Man kan slet ikke se hvor smukt stoffet er (krøllet) men man kan da fornemme de smukke draperinger. Der er også enkelte perler på det forreste af kjolen. Det var slet ikke sådan en kjole jeg havde regnet med, men den sad bare perfekt, tiltrods for at de kun havde den i en 36, jeg skal have 38. Jeg glæder mig sådan til at besøge den, når den kommer hjem.

post-9616-1107991446.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...og lige et mere. er der forresten nogen der har set andre i denne kjole? Den er med i magasinet Bruden (det man får på messe)

Nej hvor pudsigt! Jeg så den kjole nogle måneder inden Andrew friede, og selv om jeg ikke troede jeg skulle giftes snart, vidste jeg at det var DEN kjole jeg ville have hvis jeg skulle giftes. Så så snart der lige pludselig var bryllup i den nære fremtid og jeg bestilte tid hos Bride Fashion i Virum sørgede jeg for at jeg kunne prøve lige præcis den. Var helt sikker på det var den jeg skulle have.

Den var også super smuk på mig (omvendt af dig havde de kun en 38 og jeg skulle egentlig bruge en 36), men jeg prøvede en anden kjole som lige havde det ekstra. Jeg kan ikke rigtig forklare det, men efter jeg havde prøvet den blegnede den første ligesom lidt. Og det er egentligt underligt for den du har købt er i og for sig mere imponerende i sig selv, men det var lige som om den anden bare var lavet til mig og kun mig. Og sådan er det jo sjovt hvordan vi hver især forelsker os i forskellige kjoler og hvordan hver enkelt kjole ligesom komplimenterer en bestemt person mere end en anden.

Men gudesmuk er din kjole i hvertfald!!

0

Del dette indlæg

Nu, ku jeg altså ikke la' være med at lægge et billed ind af min kjole også. Jeg ville egentlig vente til jeg havde et billed af mig selv i den, men jeg skal først til første tilretning den 29. marts og der er jo læænnnnnggggee til... -HAHA-

Så forløbig får I dette model-billed, så må jeg ligge et ind senere af mig selv i den.

:heppe: Anss

post-8784-1108037636.jpg

0

Del dette indlæg

Nu, ku jeg altså ikke la' være med at lægge et billed ind af min kjole også. Jeg ville egentlig vente til jeg havde et billed af mig selv i den, men jeg skal først til første tilretning den 29. marts og der er jo læænnnnnggggee til...  -HAHA-

Så forløbig får I dette model-billed, så må jeg ligge et ind senere af mig selv i den.

:heppe: Anss

Fantastisk valg. Er helt vild med den kjole. Men den er vel for længst udsolgt...

0

Del dette indlæg

...og lige et mere. er der forresten nogen der har set andre i denne kjole? Den er med i magasinet Bruden (det man får på messe)

Nej hvor pudsigt! Jeg så den kjole nogle måneder inden Andrew friede, og selv om jeg ikke troede jeg skulle giftes snart, vidste jeg at det var DEN kjole jeg ville have hvis jeg skulle giftes. Så så snart der lige pludselig var bryllup i den nære fremtid og jeg bestilte tid hos Bride Fashion i Virum sørgede jeg for at jeg kunne prøve lige præcis den. Var helt sikker på det var den jeg skulle have.

Den var også super smuk på mig (omvendt af dig havde de kun en 38 og jeg skulle egentlig bruge en 36), men jeg prøvede en anden kjole som lige havde det ekstra. Jeg kan ikke rigtig forklare det, men efter jeg havde prøvet den blegnede den første ligesom lidt. Og det er egentligt underligt for den du har købt er i og for sig mere imponerende i sig selv, men det var lige som om den anden bare var lavet til mig og kun mig. Og sådan er det jo sjovt hvordan vi hver især forelsker os i forskellige kjoler og hvordan hver enkelt kjole ligesom komplimenterer en bestemt person mere end en anden.

Ja, det er sjovt som man falder for noget forskelligt. Alle dem jeg prøvede havde nemlig lidt mere pynt end den her, jeg kunne bare ikke helt forklare ekspedienten, at jeg ikke var typen til for mange perler og broderier, men hellere noget specielt stof og masser af draperinger. derfor hev jeg denne kjole ned for at vise hvad jeg mente, men troede absolut ikke snittet var mig, alligevel lokkede hun mig i den, og den gjorde mig altså lige end tand mere lækker end alle de andre kjoler. Så følelsen var der bare!

I får lige et billede mere.

post-9616-1108074245.jpg

Redigeret af Mettedj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er sjovt som man falder for noget forskelligt. Alle dem jeg prøvede havde nemlig lidt mere pynt end den her, jeg kunne bare ikke helt forklare ekspedienten, at jeg ikke var typen til for mange perler og broderier, men hellere noget specielt stof og masser af draperinger. derfor hev jeg denne kjole ned for at vise hvad jeg mente, men troede absolut ikke snittet var mig, alligevel lokkede hun mig i den, og den gjorde mig altså lige end tand mere lækker end alle de andre kjoler. Så følelsen var der bare!

I får lige et billede mere.

<{POST_SNAPBACK}>

Den er meget smuk, er vild med "guldkjoler", alle de kjoler jeg er faldt for har været af denne type, så jeg kan kun sige :bearhug::boohoo: Fantastisk valg

knus rikke

0

Del dette indlæg

Sjovt at du kalder den guldkjole, for det ligner den også rigtig meget på billedet. Virkeligheden er bare en anden, den er akkurat ligesom de fleste andre kjoler, der er vist herinde, sådan lidt ivory agtig. Det er faktisk lidt ærgeligt at de ikke viser dem helt korrekt i katalogerne, fordi enetn så bliver man skuffet, eller også går man uden om nogle faktisk meget smukke kjoler.

0

Del dette indlæg

Hej alle

sikke nogle flotte kjoler i har fundet, jeg har ikke noget billede af mig i kjolen men her er en model med den. Håber at min kommende mand ikke kigger på denne tråd.

hvad synes I ?, jeg kan ikke vente til den 19 april hvor jeg skla til første tilretning.

Hvor er den bare smuk ! :hearts:

Må man spørge hvor den er fundet, og hvilket mærke det er?

Mange hilsner

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa. :(

Syns også lige jeg vil vise min kjole frem.

Det er denne model jeg har købt ,men den blir med bedeau roser istedet for kjolens creme farvet......

Og den er fra sincerity...... Men skal først selv til 1.prøvning i juli ,så der er længe til i kan se mig i den..

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif Jannie

Hvor er i bare smukke alle sammen... jeg selv skal ud og kigge på kjole i morgen.. jeg glæder mig for vildt. Jeg kan godt lide ideen med at den skal gå lidt ned over skuldrende, og synes bare at din kjole Jannie er enormt sød... jeg er helt vild med roserne. glæder mig til at se dig i den med de bedeau roser. Nu må vi se hvad jeg kommer frem til.. man skal jo lige prøve sig frem. Men hold fast hvor jeg glæder mig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt vildt meget til at prøve, og endnu mere ( selfølgelig, til selve dagen.. det bliver d. 27. august)

0

Del dette indlæg

Jeg kan da også lige ligge et billede ind med den kjole jeg skal have på den 19 marts i år.

Det er jo lige om snart, der er jo ikke engang 14 dage til.

Har lige vedhæftet et billede af kjolen forfra. De broderier der på billedet er grå, er samme farve som resten af kjolen.

post-2209-1110270934.jpg

Redigeret af quan
0

Del dette indlæg

Sjovt at du kalder den guldkjole, for det ligner den også rigtig meget på billedet. Virkeligheden er bare en anden, den er akkurat ligesom de fleste andre kjoler, der er vist herinde, sådan lidt ivory agtig. Det er faktisk lidt ærgeligt at de ikke viser dem helt korrekt i katalogerne, fordi enetn så bliver man skuffet, eller også går man uden om nogle faktisk meget smukke kjoler.

<{POST_SNAPBACK}>

Du har ret, de er tit ikke afbildet særlig tydeligt, farverne snyder så meget, det er nok fordi modellen ofte står i en eller anden kunstig belysning, der kan give kjolen en helt anden farve :loveflag:

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

Jeg vil da også lige prøve at sætte et billede ind af min drømmekjole... Jeg har også nogle billeder hvor jeg prøver den (der er den jo meeeeget pænere  :bearhug:  , som jeg prøver at sætte ind i aften....

Jeg tror næsten at det er denne kjole at jeg også lige har købt.. eller ihverfald noget lignende. hvor har du købt den??? er der langt slæb på? Den jeg købte var der nakkestrop til- er der også det til den her??? kunne godt tænke mig at se et billede af dig med den på.

Sarah

p.s. den er bare flot!!!!!!

0

Del dette indlæg

Hejsa Alle sammen. antastiske kjoler I har valgt. Jeg glæder mig til at vise jer min. (Har desværre ikke lige et billede hvor jeg selv er i den, men kjolen er jo også det vigtigste :bearhug: ) Jeg havde kigget på denne kjole i snat et år og har bare været så forelsket i den. Da det så endelig blev min tur til det store så skulle den da lige prøves. Selv om alle havde sagt at jeg ikke skulle regne med at jeg kunne lide den når jeg først var kommet i den, og den sikkert sad grim på mig. Men jeg prøvede den så, (Da han kom ned med den gav det en hel hop i hjertet!) og blev bare endnu mere forelsket i den! Den er bare total mig. Nå, kig nu godt på den ;) Og lad mig lige høre jeres mening.... Skal jeg have slør på? Jeg skal også have blomserkræns på

post-11558-1113349258.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min. Hvad synes i. Den er måske lidt anderledes, men jeg kan godt lide lidt sus i skørtet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

På overdelen er der en hel masse små palietter og glasperler.

Kjolen skal bruges til september, men den er købt!! :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Den er rigtig rigtig rigtig sød :hearts: . Hvis jeg skulle giftes i kirke ville den da helt klart have været med i mine overvejelser (hvis jeg da ellers ku bære den :bearhug: ). Hvor meget har du måtte slippe hvis jeg må spørge om det?

:) Anss

0

Del dette indlæg

Hej!

Hov - jeg burde vist have valgt "emne" - dette er ikke billeder af min kjole. Jeg er ny på siden, så jeg undskylder hvis jeg bryder ind i et forkert emne.

Jeg skriver egentlig for søge råd ved erfarne brudekjole-kiggere. Jeg skal giftes til september og kigger allerede på kjole. Man er vel lidt bange for ikke at finde den rette...

Jeg har prøvet forskellige kjoler og er meget til den lidt "knækkede" stil som Rembo Styling fører. De er flotte - og dyre, men jeg vil ikke spendere 8-9000 på brudekjole. Så kan 10-tusserne hurtig få ben at gå på.

Ved nogen af I læsere, om de kan købes brugt? Jeg bruger størrelse 36, hvis nogen kender nogen....???

:)

Hej fra Hanne

0

Del dette indlæg

Hej!

Hov - jeg burde vist have valgt "emne" - dette er ikke billeder af min kjole. Jeg er ny på siden, så jeg undskylder hvis jeg bryder ind i et forkert emne.

Jeg skriver egentlig for søge råd ved erfarne brudekjole-kiggere. Jeg skal giftes til september og kigger allerede på kjole. Man er vel lidt bange for ikke at finde den rette...

Jeg har prøvet forskellige kjoler og er meget til den lidt "knækkede" stil som Rembo Styling fører. De er flotte - og dyre, men jeg vil ikke spendere 8-9000 på brudekjole. Så kan 10-tusserne hurtig få ben at gå på.

Ved nogen af I læsere, om de kan købes brugt? Jeg bruger størrelse 36, hvis nogen kender nogen....???

:)

Hej fra Hanne

Du kan for det første se inde i "læsernes køb og salg", men ellers sælger www.somethingblue.dk brugte kjoler!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer