yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

*snøft* Det er en smuk tale, Lea....

Du er egenligt tem'li væm'li irriterende :bearhug: Det er sådan nogen som dig, der gi'r sådan nogen som mig røde ører! Du er bare så kreativ og god med ord og køn og alting og alting. Hvis du også kan lave mad og/eller synge rent er det bare FOR uretfærdigt!

Max 3 talenter pr. quinde :boohoo:

Tak for en god tråd... :boohoo:

0

Del dette indlæg

YEES!! Den er bare lige i øjet! Og ja, jeg tænkte jo nok det med efternavnet - og glemte helt at kommentere din indledning: Vældig sjov!!!!

Og mht. længden, ja, jeg synes den er perfekt nu - ikke mere der skal skæres væk!!!!

Hey!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjære Lea http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Aller først...Nydelig tale!!!!! Jan kommer til å bli rørt og stolt over sin smukke kone.

Ihh, mange tak smukke Sus! Jeg vil jo også helst være en dish den dag

Inget problem Lea.......du er allerede en dish ......du er utrolig smuk på både innsiden og utenpå!!

Stor :bearhug: fra Anita

Tusind tusind tak Anita :boohoo: Hvis du anede, hvor meget dine ord varmer... :boohoo:

Mange tanker og :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig smuk tale - den er perfekt - husk nu på at gæsterne skal have noget at tørre øjne i  :bearhug:

Tak :boohoo: Åh, bare der ikke er nogle, der græder åbenlyst...det vil jeg slet ikke kunne magte :boohoo:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

0

Del dette indlæg

*snøft* Det er en smuk tale, Lea....

Du er egenligt tem'li væm'li irriterende  :bearhug:  Det er sådan nogen som dig, der gi'r sådan nogen som mig røde ører! Du er bare så kreativ og god med ord og køn og alting og alting. Hvis du også kan lave mad og/eller synge rent er det bare FOR uretfærdigt!

Max 3 talenter pr. quinde  :lol:

Tak for en god tråd...  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif

Tak søde Lotte :boohoo: Det er dig, der giver mig røde ører...heldigvis kan jeg ikke lave mad...men synger rent (for det meste) :boohoo:

(y)

0

Del dette indlæg

Jeg synes lige præcis den er blevet perfekt nu, de detaljer der før fyldte for meget efetr min mening er nu skåret ned og den er lige så smuk, sød, kærlig og sjov som jeg synes en tale skal være. Den er helt perfekt, super, super god :heppe:

:bearhug: Rikke

1000 tak Dejlige Rikke :boohoo: Du har jo selv leveret den smukkeste tale, og er lidt at leve op til :boohoo:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YEES!! Den er bare lige i øjet! Og ja, jeg tænkte jo nok det  med efternavnet - og glemte helt at kommentere din indledning: Vældig sjov!!!!

Og mht. længden, ja, jeg synes den er perfekt nu - ikke mere der skal skæres væk!!!!

Hey!! :bearhug:

Tusind tak Knirke! :boohoo: Jeg er super glad for dine kommentarer!

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Smukke dejlige Lea...

Hvor ser du bare dejlig ud på de billeder!! Det er en super flot make up. Hverken for meget eller for lidt.. :boohoo:

Og sikke en blærerække af OH produkter! Hvor er dine gæster heldige!! :boohoo:

Jeg var vild med din tale før redigeringen, men er stadig helt solgt. Jeg tror nu også at ligegyldig hvad, bliver Jan rørt over du i det hele taget har taget dig tiden og modet til at holde din smukke tale. :hjerte:

:bearhug: Anne

0

Del dette indlæg

Lidt heldig har jeg da været... :bearhug:

Jeg har nemlig fået 60 prøver af Ole Henriksen til mine gaveposer. Jeg havde afskrevet sådan noget med duftprøver, fordi det ikke lige er vores og vores gæsters stil. Men Ole derimod...det er jeg bare så glad for!

:heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan kringlede du den? Skrev en mail eller ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke dejlige Lea...Min skønneste Anne

Hvor ser du bare dejlig ud på de billeder!! Det er en super flot make up. Hverken for meget eller for lidt.. :bearhug:1000 tak min egen :hjerte:

Og sikke en blærerække af OH produkter! Hvor er dine gæster heldige!! :bearhug:  Hvis jeg skal være helt ærlig...så vil jeg give dig ret! :bearhug:

Jeg var vild med din tale før redigeringen, men er stadig helt solgt. Jeg tror nu også at ligegyldig hvad, bliver Jan rørt over du i det hele taget har taget dig tiden og modet til at holde din smukke tale. :hjerte: Tak dejlige! -Hvor er jeg glad for, at du er her og i min telefon...dig ville jeg sg ikke undvære!

:bearhug: Anne

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Lidt heldig har jeg da været... :bearhug:

Jeg har nemlig fået 60 prøver af Ole Henriksen til mine gaveposer. Jeg havde afskrevet sådan noget med duftprøver, fordi det ikke lige er vores og vores gæsters stil. Men Ole derimod...det er jeg bare så glad for!

:heppe:

Hvordan kringlede du den? Skrev en mail eller ?

Jeg har en veninde, der forhandler produkterne... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW :bearhug: smuk tale.... Jeg sidder og er helt rørt..

Han smelter når han hører dig sige de ord.. :hjerte:

Kna godt li starten af talen med badeværelset og specielt det med din datter´s hentydning med at hun også vil giftes med Jan.

Har en ligende historie, min far har en af mine tegninger fra min barndom, hvor der står " Når jeg bliver står( stor) vil jeg giftes med min farmand" så da vi erklærede at vi skulle giftes, viste han Henrik tegningen og sagde, at det kunne han ikke... :bearhug: Så kan lige forestille mig at han laver noget sjovt i kirken, at han ikke vil give slip på mig el.lign :bearhug:

Knus Heidi

0

Del dette indlæg

LEA for fanden. Nu er den tale bare lige i øjet. Du har formået at bevare den del af dig og forkorte den ned alle de rigtige steder. Den er bare: Postet billede:bearhug: Virkelig, ikke mindre end - smuk smuk smuk!

Blærerækken - ingen kommentare (STOR MISUNDELSESSMILEY) ;)

Din make up er virkelig lige dig. Den fremhæver alt det skønne ved dit smukke ansigt. Jan kan sq da slet ikke vente med at kysse dig - han smækker dig lige et kindkys med det samme - det vil jeg godt "spille" på :bearhug:

0

Del dette indlæg

WAUW  :boohoo: smuk tale.... Jeg sidder og er helt rørt..

Han smelter når han hører dig sige de ord..  :hjerte:

Kna godt li starten af talen med badeværelset og specielt det med din datter´s hentydning med at hun også vil giftes med Jan.

Har en ligende historie, min far har en af mine tegninger fra min barndom, hvor der står " Når jeg bliver står( stor) vil jeg giftes med min farmand" så da vi erklærede at vi skulle giftes, viste han Henrik tegningen og sagde, at det kunne han ikke...  :bearhug:  Så kan lige forestille  mig at han laver noget sjovt i kirken, at han ikke vil give slip på mig el.lign  -HAHA-

Knus Heidi

Tak Heidi :bearhug:

Også en sød historie, du disker op med her...jeg kan lige høre Gitte Hennings stemme "Giftes med Farmand" :bearhug:

0

Del dette indlæg

LEA for fanden. Nu er den tale bare lige i øjet. Du har formået at bevare den del af dig og forkorte den ned alle de rigtige steder. Den er bare: Postet billede  :bearhug: Virkelig, ikke mindre end - smuk smuk smuk!  Tak Sandra  :bearhug:  Nu har jeg også en okay fornemmelse med talen...

Blærerækken - ingen kommentare (STOR MISUNDELSESSMILEY) ;) Hehe...ja, jeg synes jo også, at den er sej :bearhug:

Din make up er virkelig lige dig. Den fremhæver alt det skønne ved dit smukke ansigt. Jan kan sq da slet ikke vente med at kysse dig - han smækker dig lige et kindkys med det samme - det vil jeg godt "spille" på  :bearhug: Åhh, det håber jeg, at du har ret i

0

Del dette indlæg

FÅRK! Jeg kunne sætte mig ned og tude nu.

Der er en million milliard ting, jeg mangler at få færdig til bryllup. Næste weekend skal jeg polles, så den går fra. Og vi har aftalt at være færdige med alle ting ugen inden, for den sidste weekend inden brylluppet, vil vi gerne lave noget helt andet med Klara (tivoli, løvepark eller bonbonland)...Et eller andet, hvor hun føler, at det er hende, det handler om, og ikke bryllup.

Mine kagebunde til bryllupskagen vil ikke lykkedes. Jeg har ringet til forskellige bagere, men de sælger ikke kagebunde i forskellige størrelser...jeg føler mig bare så meget ude at skide!

Jan og jeg er begyndt at snerre ad hinanden. Der er forskellige ting, som vi mener er vigtige at få styr på...og kan ikke rigtigt blive enige om prioritering.

I morgen starter jeg på nyt job. Jeg er ikke nervøs for det, for jeg ved, at det er noget, jeg har styr på....men det er bare et stressmoment!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer