yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm, det er ikke nemt. Lige nu er jeg mest til de mørkelilla med brombær. Er lidt bange for, at det hele bliver for hvidt...

:mar:

Ja men mørkelilla er de jo også flotte. jeg tror vi bruge begge farver når vi kommer så langt. Brudebuket med hvide callaer og brudepigebuketter i mørkelille (skulle gerne passe til deres tøj). Peter får så også en hvid knaphuslblomst - da ham gerne ville have noget sand eller brun - og der passer en hvod bedre.

Og på bord vil vi så bruge både hvide og lilla, menlig præcis af den grund du navner - det ikke skal være for hvidt.

Måske kan i jo også bruge begge farver på et eller anden måde. ellers må du jo vælge hvad du har det bedst med - hedligvis er ønsker og smag jo forskellig ellers vil vi ikke have alle se smukke unike bryllupper som vi følger med herind.

:) Sandra

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

uha, svært valg - de mørkelilla er også bare super super fede :yeah: måske skulle du lade Jan vælge? så er beslutningen da ude af dine hænder ?

:)

Stine...vi tænker ens...det er netop min beslutning, -at det må være Jans beslutning.

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, det er ikke nemt. Lige nu er jeg mest til de mørkelilla med brombær. Er lidt bange for, at det hele bliver for hvidt...

:mar:

Ja men mørkelilla er de jo også flotte. jeg tror vi bruge begge farver når vi kommer så langt. Brudebuket med hvide callaer og brudepigebuketter i mørkelille (skulle gerne passe til deres tøj). Peter får så også en hvid knaphuslblomst - da ham gerne ville have noget sand eller brun - og der passer en hvod bedre.

Og på bord vil vi så bruge både hvide og lilla, menlig præcis af den grund du navner - det ikke skal være for hvidt.

Måske kan i jo også bruge begge farver på et eller anden måde. ellers må du jo vælge hvad du har det bedst med - hedligvis er ønsker og smag jo forskellig ellers vil vi ikke have alle se smukke unike bryllupper som vi følger med herind.

Kan godt se, hvad du mener Sandra...jeg vil bare helst ha, at blomsterne er samme type og farve... Det ensfarvede er bedst til mig!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Kan godt se, hvad du mener Sandra...jeg vil bare helst ha, at blomsterne er samme type og farve... Det ensfarvede er bedst til mig!

Ja men så har du jo "die qual der wahl" - og skal vælge - men er sikker på du gør det rigtige for dig. Held og lykke - og håber hoved ryger ikke alt for meget af alt det tvivl.

P.S.: før jeg glemmer det - super pakke du har fået. Så kommer bryllupshumør da højere op igen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja men så har du jo "die qual der wahl" - og skal vælge - men er sikker på du gør det rigtige for dig. Held og lykke - og håber hoved ryger ikke alt for meget af alt det tvivl.

Du kan bande på, at det RYGER! :ryger: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

0

Del dette indlæg

Du kan bande på, at det RYGER! :ryger:  :blush:

Så pas på og hold dig væk fra alt brandbart :)

Nu er du altså bare dobbelt hot http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Så er det igen blevet tid til at flytte listen. -Her er den i hvert fald, så er den ikke så langt væk, når den skal opdateres....

Min huskeseddel...påfyldes henad vejen...

Overordnet:

Rådhus Tjek

Lokation Tjek

Fotograf Tjek

Overnatning Tjek

Oprydning og rengøring Tjek

Blomster: Blomsterhandler booket.

Overordnet for alle blomster, er, at jeg bare ønsker mig hvide callaer

Brudebuket

Brudpigebuket

Blomsterkrans til Klara

Knaphulsblomster til Jan, Knud, Rudi & Torbjörn

Blomster til bordene Tjek

Administrativt:

Gæsteliste Tjek

Indbydelser Tjek

Frimærker til indbydelser Tjek

Vielseshæfter Tjek

Ønskeliste Tjek

Hjemmeside Tjek

Bordplan Tjek

Velkomstsang Tjek

Velbekommesang Tjek

Gæstebog Tjek

Bordhæfter Ikke helt tjek

Gæstegaver/bordkort Tjek

Fotoalbum Mangler!

Scrapbog Mangler!

Vielse:

Ægteskabserklæring Tjek

Bestil plads på Rådhuset Tjek

Snak med præsten Tjek

Vielsesmusik Tjek

Udvælg salmer/sange Tjek

Middagen:

Toastmaster Tjek

Velkomst drinks Mangler!

Serveringsdamer Tjek

Forret Tjek

Hovedret Tjek

Dessert Tjek

Dessertvin Mangler!

Dinnermusik Tjek

Drikkevarer (Vin, sodavand, øl) 60 flasker lækker rødvin er indkøbt...og prøvesmagt *hik* + øl er indkøbt :drink2: Mangler hvidvin, vand og sprut

Kaffen:

Bryllupskage Mangler!

Kaffe + te + mælk og sukker Mangler!

cognac og likør til kaffen Mangler!

Festen:

Natmad Hmm, måske noget mexicansk. -Det er i hvert fald let at forberede i god tid

Sprut Mangler!

Engangsglas til øl og sodavand + navnemærkater Mangler!

Dansemusik Tjek

Musik på CD til når bandet er taget hjem Tjek

Pynt mm. til festen:

Engangskameraer Tjek

Duge Der er kun hvide duge på slottet...overvejer lidt at sy nogle naturfarvede

Lys Tjek

Gæstegaver

Mintpastiller Tjek

Ole Henriksen creme-prøver Tjek

Stjernekastere Tjek

Rosenblade Tjek

Velkomstsang Tjek -Vi skal bare lige hugge om sv/da

Digt Tjek

Picnic-brunch:

Mad Tjek

DrikkeTjek

Oprydning Tjek

Rød og hvidternede tæpper Mangler!

Lea:

Kjole + Kjole tilretning Tjek

Underskørt til kjolen Tjek

Sko Tjek

Strømpebånd Tjek

Undertøj Tjek

Slør Tjek

Sjal / Cape Også her har Annen tilbudt sin hjælp. Er hun ikke bare dejlig?

Noget nytTjek , lånt Tjek, blåt Mangler! , gammeltMangler!

Frisør Tjek

Makeup Tjek

Negle Unique nails, Blegdamsvej

Jan:

Jakkesæt Tjek

Skjorte Tjek

Manchetknapper Tjek, måske, jeg må nemlig ikke få noget at vide...

Sko Tjek

Strømper (evt. 2 par) Tjek

Slips, pastrong e.lign. Tjek

Undertøj

Æske til ringene

Frisør

Indgravering i vielsesringe

Paraply

Klara:

Kjole Tjek

Sko Tjek

Til overnatning og dagen efter:

Tøj Mangler!

Sko Tjek

Bøjle, pose til kjolen og Jans tøj Tjek

Toiletsager

Efter brylluppet:

Få brudebuketten presset til min MS-ramme

Rensning af kjole og jakkesæt

Fremkaldelse af billeder

Gaveliste

Takkekort + frimærker

Giv meddelelse om evt. navneændring til arbejdspladsen, banken, i passet ovs.

Gave til toastmaster, Karin + andre, der har hjulpet

...har jeg glemt noget piger? :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en super sprød pakke, du har fået dig. Man blir jo helt misundelig

Hvordan er klipklapperne ??

Overvejer dem kraftigt

Jeg har faktisk ikke prøvet dem endnu :blush: Faktisk er jeg ikke så meget til sådan nogle flops, der har en rem mellem tæerne (det gør altid så ondt), men i dette tilfælde må jeg lide for skønheden http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Smukke

Sikken en lækker bryllupspakke med masser af "guf" i :blush: Har manden set sin nye t-shirt og klip-klapper endnu? Jeg har også overvejet dem - men jeg ved at Jacob ville nægte at gå i dem :) og så er det ikke så sjovt.

Ellers en lækker pakke at få ind af døren http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Hej Smukke

Sikken en lækker bryllupspakke med masser af "guf" i http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Har manden set sin nye t-shirt og klip-klapper endnu? Jeg har også overvejet dem - men jeg ved at Jacob ville nægte at gå i dem :bearhug: og så er det ikke så sjovt.

Ellers en lækker pakke at få ind af døren :)

Hey Smukke-selv ;)

Ja, det er nemlig en feeeej pakke! Jan kender ikke noget til den. Han får først tingene dagen efter bryllup...

0

Del dette indlæg

Hej Smukke

Sikken en lækker bryllupspakke med masser af "guf" i :kiss: Har manden set sin nye t-shirt og klip-klapper endnu? Jeg har også overvejet dem - men jeg ved at Jacob ville nægte at gå i dem :) og så er det ikke så sjovt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Smukke-selv ;)

Ja, det er nemlig en feeeej pakke! Jan kender ikke noget til den. Han får først tingene dagen efter bryllup...

<{POST_SNAPBACK}>

:):bearhug: Det er vel nok fejt Lea :bearhug:

Jeg glæder mig til at høre Jans mening om hans nye ting :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej Smukke

Sikken en lækker bryllupspakke med masser af "guf" i :) Har manden set sin nye t-shirt og klip-klapper endnu? Jeg har også overvejet dem - men jeg ved at Jacob ville nægte at gå i dem :) og så er det ikke så sjovt.

Hey Smukke-selv ;)

:):bearhug: Det er vel nok fejt Lea :bearhug:

Lur mig, om den med fej, gik igennem til de indfødte sjællændere? Altså det er fed på midtjysk = feeeej :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Smukke

Sikken en lækker bryllupspakke med masser af "guf" i :) Har manden set sin nye t-shirt og klip-klapper endnu? Jeg har også overvejet dem - men jeg ved at Jacob ville nægte at gå i dem :hug: og så er det ikke så sjovt.

Ellers en lækker pakke at få ind af døren :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Smukke-selv ;)

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug::bearhug: Det er vel nok fejt Lea :kiss:

<{POST_SNAPBACK}>

Lur mig, om den med fej, gik igennem til de indfødte sjællændere? Altså det er fed på midtjysk = feeeej :)

<{POST_SNAPBACK}>

:):):)

0

Del dette indlæg

Hej søde Lea-mus

Er hun vågen nu så :boohoo:

Hun er fandemer skøøøn - som altid den dejlige tøs af din! Lækker kage, ærveligt jeg gik glip af et stykke :(

Fedt at rådhuset faldt på plads og kjolen blev hentet (med dig i behold :huh: )

Griner pakke! - den er sq for kitchet!!!!! Jeg tror også klipklapperne sammen med bøllehatten ryger på min liste. Tror bare heller ikke Mikael er til klip klappere - med fuuuuu.ck de er sjove :hug:

Et forsinket tillykke med den ene måned tilbage. -HAHA- Har lige talt med Mikael. Tror sq vi tropper op med kamera og det hele :heppe: Skal da se hvor smuk I ser ud sammen og hvordan et ægte "eventyrbryllup" på et slot kan foregå :hug: Kan bare ikke lige huske hvad tid det er HUUG Men kan selvfølgelig lige tjekke din tråd igennem igen :toot:

:bed::boohoo::boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer