yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Hehe, så har de ringet fra kjolebutikken. Mit slør er kommet, og de ville lige høre, om de skulle sende det eller hvad :bearhug:  Jeg kunne så fortælle, at jeg HAR været til prøveopsætning uden slør, så det var egentlig lige meget. -Jeg skal jo hente min kjole på fredag, så kan jeg bare få det med der...

Og idag har jeg igen ringet til Korsør Rådhus for at få dem til at forstå, at vi altså i marts havde aftalt vielse klokken 9.30 og ikke klokken 11, som de lige pludselig skrev til mig. Jeg havde allerede inden, jeg trykkede det sidste tal på telefonen pustet mig godt op, for nu måtte de da få fingeren ud... Men det var slet ikke nødvendigt, damen derinde (en ny) var smadder sød og fortalte, at det hele var i orden, så nu behøver jeg heldigvis ikke, at spekulere på det mere...

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa Lea

dejligt at sløret er kommet, og hvor er det bare godt med rådhuset, en ting mindre at tænke på

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, så har de ringet fra kjolebutikken. Mit slør er kommet, og de ville lige høre, om de skulle sende det eller hvad :bearhug:  Jeg kunne så fortælle, at jeg HAR været til prøveopsætning uden slør, så det var egentlig lige meget. -Jeg skal jo hente min kjole på fredag, så kan jeg bare få det med der...

Og idag har jeg igen ringet til Korsør Rådhus for at få dem til at forstå, at vi altså i marts havde aftalt vielse klokken 9.30 og ikke klokken 11, som de lige pludselig skrev til mig. Jeg havde allerede inden, jeg trykkede det sidste tal på telefonen pustet mig godt op, for nu måtte de da få fingeren ud... Men det var slet ikke nødvendigt, damen derinde (en ny) var smadder sød og fortalte, at det hele var i orden, så nu behøver jeg heldigvis ikke, at spekulere på det mere...

Hejsa Lea

dejligt at sløret er kommet, og hvor er det bare godt med rådhuset, en ting mindre at tænke på

:bearhug: Rikke

Præcis! -Nu vil jeg bare glæde mig til på fredag, hvor jeg skal i kjole og slør igen...ihh, hvor bliver det fedt!

0

Del dette indlæg

Som jeg har skrevet i en anden tråd, vil jeg også forsøge mig med Bettys kage. Nu har jeg købt ind, og smagt på tobleronen...alt er klart, bortset fra opvaskemaskinen, der lige skal blive færdig, så jeg kan få mine piskeris...ihh, det er altså lidt spændende.

Læste i øvrigt, at frk Madsen købte bundene i stedet for at lave dem selv...det kunne godt være, at jeg også skulle overveje det, da jeg ikke er specielt ferm i et køkken...men nu skal det jo lige prøves.

:heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

søde ven...alt det der efter brylluppet, skal du da slet ikke tænke på endnu!

Ja, 6 dage, det er jo helt vildt! -Jeg glæder mig sådan til at se dig! Det minder mig om, om du ikke lige smider en adresse til min G.P.S, så vi kan dukke op til tiden?

<{POST_SNAPBACK}>

Og jeg glæder mig til at se dig! Er sikker på du bliver SÅ smuk. Dejligt med sløret. Det bliver da vildt spændende på fredag, hvor du skal hente kjolen. Håber I har riiiigtig god plads i bilen, da jeg selv ved hvor meget den fylder. Min hænger hjemme hos min far i en krog i loftet, men alligevel går den næsten helt ned til gulvet. :bearhug:

Jeg skal nok lige smide adressen til din GPSér....

Hvor er det nogle skønne billeder af Sessen. Hun ser rigtig ud til at hygge sig. Hvor må det være skønt at ha hende hjemme igen :hjerte:

Håber ikke der bliver flere problemer med rådhuset. Menhvor er det typisk det kommunale system :slag:

:bearhug: Anne - der også ville ønske hun havde en Sesse til at bage med :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

søde ven...alt det der efter brylluppet, skal du da slet ikke tænke på endnu!

Ja, 6 dage, det er jo helt vildt! -Jeg glæder mig sådan til at se dig! Det minder mig om, om du ikke lige smider en adresse til min G.P.S, så vi kan dukke op til tiden?

Og jeg glæder mig til at se dig! Er sikker på du bliver SÅ smuk. Dejligt med sløret. Det bliver da vildt spændende på fredag, hvor du skal hente kjolen. Håber I har riiiigtig god plads i bilen, da jeg selv ved hvor meget den fylder. Min hænger hjemme hos min far i en krog i loftet, men alligevel går den næsten helt ned til gulvet. :bearhug:

Jeg skal nok lige smide adressen til din GPSér....

Hvor er det nogle skønne billeder af Sessen. Hun ser rigtig ud til at hygge sig. Hvor må det være skønt at ha hende hjemme igen :hjerte:

Håber ikke der bliver flere problemer med rådhuset. Menhvor er det typisk det kommunale system :slag:

:bearhug: Anne - der også ville ønske hun havde en Sesse til at bage med :)

Hehe...jeg havde det samme problem med at skrive G P S

Ja, sessen er skøn at have herhjemme...hun går rundt i sine nye guldsko, som hun har fået til brylluppet...

0

Del dette indlæg

Nu er kagen færdig...øøøv, hvor er jeg skuffet. Der er selvfølgelig ikke noget overtræk på, men den er godt nok grim!

Fyldet smager fantastisk, men der er altså ikke noget fantastisk over bundene...enten laver jeg dem af en anden opskrift eller også køber jeg dem. De smager altså ikke bedre end købebunde, men er ret besværlige at lave (vaske piskeris konstant)...

:tosset:

0

Del dette indlæg

Nu er kagen færdig...øøøv, hvor er jeg skuffet. Der er selvfølgelig ikke noget overtræk på, men den er godt nok grim!

Fyldet smager fantastisk, men der er altså ikke noget fantastisk over bundene...enten laver jeg dem af en anden opskrift eller også køber jeg dem. De smager altså ikke bedre end købebunde, men er ret besværlige at lave (vaske piskeris konstant)...

<{POST_SNAPBACK}>

Nitte med bundene :angry1: . I det mindste nød Sessen at bage :bearhug:

Nogle købebunde smager altså også udemærket :bearhug:

:bearhug: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Hvor ser det ud til at du og sessen har hygget jer :bearhug: Ærgeligt at det ikke ser så smukt ud som du havde håbet på :angry1: Men med pynten så hjælper det nok på det :griner:- En lagkage er jo heller ikke noget kønt syn, før den bliver pyntet :)

PS: Jacob spørg hvem du har snakket med på kommunen, han kender jo mange af dem :bearhug:

Redigeret af susanne_79
0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det godt!!!! De har nok hørt rygter om at hvis de ikke artede sig kunne de vente besøg af BK - tæskeholdet :fight: :bearhug:

Lettelse!

:):bearhug:

- Maria

0

Del dette indlæg

super billeder af Sessen ..

og træls at bundene ikke var noget særligt, men fyldet lyder bare himmelsk! kommer der lidt i en kuvert til Århus???

Ja, hun er nemlig lækker...også på billeder!

Tjah, mon ikke, der kan klemmes lidt ned i en kuvert til Århus...

0

Del dette indlæg

Nitte med bundene :angry1: . I det mindste nød Sessen at bage :bearhug:

Nogle købebunde smager altså også udemærket :bearhug:

:bearhug: Anne

Ja, kæmpe nitte! -Jan synes, at bundene er bedre end købebunde, men jeg er sikker på, at de må kunne laves bedre!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Hvor ser det ud til at du og sessen har hygget jer :griner:- Ærgeligt at det ikke ser så smukt ud som du havde håbet på :angry1: Men med pynten så hjælper det nok på det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif En lagkage er jo heller ikke noget kønt syn, før den bliver pyntet :bearhug:

PS: Jacob spørg hvem du har snakket med på kommunen, han kender jo mange af dem :bearhug:

Ja, vi hyggede os...og rigtigt med lagkagen, -måske jeg skulle give det en chance til.

Hende på fællessekretariatet hed vist nok Pia...hun lød sød!

0

Del dette indlæg

det på billederene ser godt ud - speciel din lille tøz. Men den himbærcreme - mums

Ja det med bundene skulle man måske overveje hvis de er besværlig og smager næsten lige så godt købt. Det er jo ikke noget du skal stresse ud over før bryllupet.

Og når du alligevel sender et kuvert til Århus - husk lige mig også :)

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Hvor er det godt!!!! De har nok hørt rygter om at hvis de ikke artede sig kunne de vente besøg af BK - tæskeholdet :fight: :griner:-

Lettelse!

:):bearhug:

- Maria

Ja, STOR lettelse! Og BK´s tæskehold er da vist en del værd, siden truslen alene virker!

0

Del dette indlæg

det på billederene ser godt ud - speciel din lille tøz. Men den himbærcreme - mums

Ja det med bundene skulle man måske overveje hvis de er besværlig og smager næsten lige så godt købt. Det er jo ikke noget du skal stresse ud over før bryllupet.

Og når du alligevel sender et kuvert til Århus - husk lige mig også  :bearhug:

:bearhug: Sandra

Hej Sandra

Her er et lille stykke, men du skal huske at dele med Stine!

post-10235-1122366041.jpg

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser jeres kagebagning hyggelig ud :bearhug: Og den dejlige sesser er jo så skøn, dejligt at hun er hjemme ved sin moar igen...... Hmmmm bliver jo helt skruk :)

Og den kage lyder da MUMS.

Forresten nogen rigtig flotte køkkenlåger I har der, overvejer selv stækt at købe dem til vores nye hus :heppe: :bearhug:

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Lea...

Spændende med kun en måned tilbage...

Vildt god ide med et indeks på side 1 til os der er kommet lidt senere ind i "kampen"... Jeg har tyvstjålet din idé og brugt det i min tråd også... Håber det er ok... :bearhug:

Mange hilsner fra Susanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer