yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Og så har jeg i øvrigt fået købt lys til bordene. Et stort, mellem og lille til hver af bordene...tror dog, at der skal være et mellem mere. -Men det finder jeg ud af hen af vejen.

Jeg købte dem hos min nabo Rema 1000, hvor jeg før har købt bloklys. Derfor ved jeg, at de brænder så flot og danner nærmest et stearinnet...

:balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg må altså lige spørge inden jeg læser videre og ser billeder... Hvor meget (lidt?) måtte du slippe for de lys??

Skal selv ud og storshoppe i næste uge, men havde egentlig tænkt at Ikea var bedste bud for billige bloklys... Men måske ikke?

Knus herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er bestemt også mange der har rost ideen her.. specielt efter de har set i gæstebogen efter brylluppet, og de kan se billederne af de folk der har skrevet. Så er det samtidig også en god hjælp, når man snakker bryllup bagefter med nogle af gæsterne, og skal forklare hvem "Jespers faster og onkel" er..så er det bare at finde billedet fra gæstebogen.

Jeg er glad for at have gjort det på den måde, og jeg er glad for at du også kan få gavn af det.  :balloon:

Ihh, jeg glæder mig bare endnu mere til, at vise bogen frem til brylluppet...

0

Del dette indlæg

Og så har jeg i øvrigt fået købt lys til bordene. Et stort, mellem og lille til hver af bordene...tror dog, at der skal være et mellem mere. -Men det finder jeg ud af hen af vejen.

Jeg købte dem hos min nabo Rema 1000, hvor jeg før har købt bloklys. Derfor ved jeg, at de brænder så flot og danner nærmest et stearinnet...

Nej jeg må altså lige spørge inden jeg læser videre og ser billeder... Hvor meget (lidt?) måtte du slippe for de lys??

Skal selv ud og storshoppe i næste uge, men havde egentlig tænkt at Ikea var bedste bud for billige bloklys... Men måske ikke?

Knus herfra

De kostede 10, 15 og 20 kroner. IKEAs er vist lidt billigere, men de brænder ikke så pænt. For at illustrere det, har jeg lige taget nogle billeder, for jeg har både lys fra IKEA og Rema stående her i stuen...skal bare lige have Jan til at finde kablet, som på mystisk vis er forsvundet...

Kram :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blander mig lige i lys-debatten.

Jeg har købt vores lys i henholdsvis Føtex, Kvickly og Fakta.

Kig i tilbudsaviderne, der er næsten bloklys på tilbud hver uge.

Jeg fik 8 lys på ca 10 cm for 35 kroner i Føtex, så lur lige reklamerne..

God idé. Jeg så lige nogle billige nogle i bilka...

0

Del dette indlæg

For et par dage siden sendte vi ægteskabserklæringen til kommunen. I dag får vi så svar...ikke prøvelsesattesten, men, at de har sat tid til os 26.august klokken 11....

Ehm...RIGHT! -Der sidder jeg ligesom ved frisøren, og hele dagens program er lagt til rette efter, at jeg har booket tid på Rådhuset klokken 9.30.

Klart, at der er sket en fejl, som sikkert kan rettes...men jeg er sg lidt træt af, at det er lørdag i dag...der kan nå at ske mange ting oveni mit hoved frem til mandag, hvor jeg kan få fat i dem...

Selvom jeg ved, at det sikkert kan laves om, er jeg allerede igang med at tænke i plan B´er...

:tosset:

0

Del dette indlæg

:balloon: Må lige spørge, hvorfor skal i op på rådhuset, for at få prøveattesten eller en snak?. Vi afleverede bare vores på rådhuset og fik den tilsendt med posten idag. Eller er det noget jeg ikke helt forstår...

Knus Ingelise

Vi skal på rådhuset for at blive viet...derfor er nerverne lidt udenpå, når de åbenbart ikke har styr på deres kalender.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For et par dage siden sendte vi ægteskabserklæringen til kommunen. I dag får vi så svar...ikke prøvelsesattesten, men, at de har sat tid til os 26.august klokken 11....

Ehm...RIGHT! -Der sidder jeg ligesom ved frisøren, og hele dagens program er lagt til rette efter, at jeg har booket tid på Rådhuset klokken 9.30.

Klart, at der er sket en fejl, som sikkert kan rettes...men jeg er sg lidt træt af, at det er lørdag i dag...der kan nå at ske mange ting oveni mit hoved frem til mandag, hvor jeg kan få fat i dem...

Selvom jeg ved, at det sikkert kan laves om, er jeg allerede igang med at tænke i plan B´er...

<{POST_SNAPBACK}>

Arghh nogle kludremikler, håber meget det løser sig søde, hvor er det irriterende :angry1:

:balloon: Rikke

0

Del dette indlæg

Arghh nogle kludremikler, håber meget det løser sig søde, hvor er det irriterende :angry1:

:balloon: Rikke

Ja, det er nemlig irriterende. Jeg regner med, at det løser sig...men jeg gad bare godt, at de havde lidt styr på det... :angry1:

0

Del dette indlæg

Tingene flasker sig bare ikke idag.

Først var der det brev fra kommunen, som jeg har refereret ovenfor. :balloon:

Så dør vores bedste printer. Den anden printers farvepatron er færdig, så jeg fiser ind de to steder i Korsør, hvor man kan købe patroner...men den bestemte patron jeg skal ha, er i midlertid udsolgt. :tosset:

Jeg skal til prøveopsætning på mandag klokken 9, og så ville det sg være bedst, hvis jeg lige fik printet mine frisureønsker ud i farver, så min frisør kan se dem...hmm, det ender nok med, at jeg tager min laptop med derind...

Min kjoleforretning havde lovet mig at de ville sende mit slør, så jeg har det inden frisøraftalen på mandag...det har de ikke gjort! -Så det får jeg ikke prøvet på min frisure inden brylluppet. :angry1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen Lea dog... her er lige en helt masse krammer:

:boohoo:  :boohoo:  :boohoo:  -HAHA-  :)  :)  :)  -HAHA-  -HAHA-  -HAHA-  (y)  :bearhug:  :bearhug:  :bearhug: 

Håber de får styr på det på rådhuset mandag!

1000 tak søde Maria! Og ja, jeg håber godt nok også, at de får lidt styr på det.

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej.. det var sgu da godt nok belastende med alle de ting, der bare dumper ned i hovedet af dig lige nu!

Jeg håber dit humør har vendt sig en smule.. vi kan da ikke have at du går rundt og er trist til mode!  :boohoo:

Tak Joan! Heldigvis er jeg ikke trist...bare irriteret! -Jeg har lyst til at slå på noget...tror jeg går ned og river en mur ned i kælderen...

:angry1: :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv søde, hvor er det irriterende når tingene ikke flasker sig, lige en masse :boohoo:  fra mig til dig

Flot og professionel liste i øvrigt, med den i hånden kan han simpelthen ike gå galt i byen

:boohoo: Rikke

Ja, det er nemlig irriterende...

Tak for roserne til min liste...jeg håber heller ikke, at det er muligt at gå galt i byen med den...

:boohoo:

0

Del dette indlæg

sikke da noget æv, både med kommunen og printeren (og det manglende slør!) Håber det hele løser sig på mandag  -HAHA-

og fin fin blomster liste du har sendt til Jan  :jupi:

Ja, det er noget rigtigt øv. Som sagt er jeg ikke i tvivl om, at det kan ændres...men det er bare lidt shity at bruge tid på, samt at tænke på, om der nu er andet, de ikke har styr på.

Printeren får et los i :boohoo: , hvis ikke snart den kommer med en ordentlig melding om problemerne...hader sådan nogle, der går og murer over et eller andet, men ikke siger noget :tosset:

Og tak for ros til min blomsterguide...jeg håber, at han følger den...i hvert fald lidt!

0

Del dette indlæg

Hej Smukke

Det har da været en rigtig -HAHA- weekend. Der kommer også et par -HAHA-:):):) fra mig til dig. Hvor ville et bryllup bare være meget nemmere hvis alle andre kunne huske deres aftaler og eller bare rettede sig efter Bridezillaens hoved :boohoo:

Jeg er meget imponeret over din liste til Jan, den er :boohoo: fin - og ikke til at tage fejl af -HAHA-

Held & lykke på mandag - jeg håber der kommer et billede eller to -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer