yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

lyder alletiders, glæder os til at se jer, hvad med park cafe eller theodor???

:) Rikke

Jeg har ikke været på nogle af de to, så I vælger. Skal vi sige til kaffe og is kl 15?

:)

æh tror vi har misforstået hinanden :bearhug: Jens har ikke ferie, så han er først hjemme om aftenen. Hvis det er helt umuligt aften for jer kan jeg evt komme selv, det ville være for ærgeligt at aflyse af den grund

Hehe...vi ordner bare shoppingen inden i stedet for bagefter :bearhug: Vi har begge ferie og er heeeeelt vildt flexible!

:bud:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

lyder alletiders, glæder os til at se jer, hvad med park cafe eller theodor???

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ikke været på nogle af de to, så I vælger. Skal vi sige til kaffe og is kl 15?

:)

<{POST_SNAPBACK}>

æh tror vi har misforstået hinanden :bearhug: Jens har ikke ferie, så han er først hjemme om aftenen. Hvis det er helt umuligt aften for jer kan jeg evt komme selv, det ville være for ærgeligt at aflyse af den grund

<{POST_SNAPBACK}>

åh det er jeg glad for at høre, alle tiders, Jens er hjemme 17.30 så alt derefter er perfekt, kl. 18.00, 18.30 19.00????

:bearhug: Rikke

Hehe...vi ordner bare shoppingen inden i stedet for bagefter :bearhug: Vi har begge ferie og er heeeeelt vildt flexible!

:bud:

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er bordplanen lagt :jupi: Det var nok noget af det, jeg frygtede mest i hele planlægningen...men Jan og jeg arbejdede lige intensivt på det i en time...og pludselig var den perfekte plan der bare...

Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan chokket præsenteres for gæsterne på den mest pædagogiske måde... :ryger:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Så er bordplanen lagt :jupi:  Det var nok noget af det, jeg frygtede mest i hele planlægningen...men Jan og jeg arbejdede lige intensivt på det i en time...og pludselig var den perfekte plan der bare...

Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan chokket præsenteres for gæsterne på den mest pædagogiske måde... :ryger:

Hmm, Lea det lyder spændende :loveboard:

Hvilket chock?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er bordplanen lagt :jupi:  Det var nok noget af det, jeg frygtede mest i hele planlægningen...men Jan og jeg arbejdede lige intensivt på det i en time...og pludselig var den perfekte plan der bare...

:loveboard:

Hmm, Lea det lyder spændende :iloveyou:

Hvilket chock?

Hej Lea

fedt at jeres bordplan er lagt...... lyder spændende med der chokket......

Tjah...chokket går nok mest på, at alle kender nogen, de sidder ved bord med...men ikke alle, -som der er tradition for i vores vennekreds. Vi har lavet bordene (8-mands), så man sidder ved siden af sin partner (hvis man har en), og ellers kender de 2, der sidder overfor en. De 4 andre ved bordet, kender man ikke...men de 4 kender så tilgengæld hinanden.

Så det er ikke et kæmpe chok...bare anderledes, end hvad de plejer til bryllupper.

0

Del dette indlæg

:loveboard:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, Lea det lyder spændende :iloveyou:

Hvilket chock?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lea

fedt at jeres bordplan er lagt...... lyder spændende med der chokket......

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah...chokket går nok mest på, at alle kender nogen, de sidder ved bord med...men ikke alle, -som der er tradition for i vores vennekreds. Vi har lavet bordene (8-mands), så man sidder ved siden af sin partner (hvis man har en), og ellers kender de 2, der sidder overfor en. De 4 andre ved bordet, kender man ikke...men de 4 kender så tilgengæld hinanden.

Så det er ikke et kæmpe chok...bare anderledes, end hvad de plejer til bryllupper.

<{POST_SNAPBACK}>

jeg synes at det lyder rigtig godt ...og ikke mindst så gik jeres bordplan OP.

0

Del dette indlæg

Igår var en rigtig hyggeaften. Vi skulle prøvesmage en af de champagner, som vi overvejener til velkomstdrink...pyhh, den var slet ikke så god som vi havde håbet.

Derefter skulle vi for første gang øve på brudevals.... :tosset: Det er jo umuligt, når man har en kæreste uden rytme i kroppen..

Men okay, nu har han da lært trinnene...så må vi håbe, at det der skolebals-dans går over...I ved, der hvor man ser totalt stiv og koncentreret ud, når man danser...

0

Del dette indlæg

Men okay, nu har han da lært trinnene...så må vi håbe, at det der skolebals-dans går over...I ved, der hvor man ser totalt stiv og koncentreret ud, når man danser...

<{POST_SNAPBACK}>

:loveboard::iloveyou: Kender det godt... Michael er overhovedet ikke den store danser, så han danser ligenu (når vi øver brudevalsen) efter skolebals-princippet !! Hmm, det er lidt som, at slæbe rundt på en sæk kartofler... :bearhug:

NEEEEJJJJ, jeg elsker ham, fordi han VIRKELIG prøver, og så er det jo det vigtigste.

Forresten, hvor er det fedt i fik bordplanen til at gå på, eftersom den var jeres store GRU !! ()()

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug:

:iloveyou::bearhug: Kender det godt... Michael er overhovedet ikke den store danser, så han danser ligenu (når vi øver brudevalsen) efter skolebals-princippet !! Hmm, det er lidt som, at slæbe rundt på en sæk kartofler... :loveboard:

NEEEEJJJJ, jeg elsker ham, fordi han VIRKELIG prøver, og så er det jo det vigtigste.

Forresten, hvor er det fedt i fik bordplanen til at gå på, eftersom den var jeres store GRU !! -HAHA-

Knus Jane :hjerte:

()() -Min frygt er lidt, at jeg kommer til at føre, når jeg mærker, hvor dårligt det går...

Og ja, jeg elsker ham også, fordi han prøver så ihærdigt. -Ville bare ønske, at han havde overskud til at grine af sig selv...

Og bordplanen ja...det er simpelt hen så fedt, at jeg ikke skal skænke den en tanke mere...

0

Del dette indlæg

Jo tættere jeg kommer på bryllupsdagen, bliver jeg mere og mere forvirret...

På man dag skal jeg til prøveopsætning hos frisøren.

Egentlig har jeg hele tiden tænkt mig, at mit hår skulle være noget lignende det her:

post-10235-1121260849.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Igår var en rigtig hyggeaften. Vi skulle prøvesmage en af de champagner, som vi overvejener til velkomstdrink...pyhh, den var slet ikke så god som vi havde håbet.

Derefter skulle vi for første gang øve på brudevals.... :tosset:  Det er jo umuligt, når man har en kæreste uden rytme i kroppen..

<{POST_SNAPBACK}>

:loveboard: åh Lea det lyder lidt a la vores dans. På et tidspunkt under øvningen tog danselæreren over og øvede med jens da hun godt kunne se, jeg var ved at være utålmodig ()()

Lyder også godt med bordplanen. Vi har heller ikke fuldt den traditionelle bordplan, men heldigvis er der ingen strid og ballade over det, det blander de sig ikke i. Min mor sagde endda at hun synes vi skulle fravælge dem ved hovedbordet, da hun synes det var synd for os kun at skulle sig med "de gamle Nisser" som hun så pænt udtrykte det :iloveyou:

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer