yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Sikke dog nogle skønne billeder, Lea. Hvor er der smukt på slottet. Det er helt unikt. Også et herligt billede af den dansende prinsesse og hendes far

:bearhug: Rikke

Ja, der er nemlig smukt! -Det er der jo også på dit slot...der er sådan en helt speciel stemning og ånd sådan et sted...oplevede du ikke også det?

:bearhug:

jo så absolut. da hotelchefen et øjeblik var væk pga at nogle skulle tjekke ud, susede vi ind i det andet rum og dansede brudevals på det store parket gulv:lol: stedet indbyder virkelig til det

:super: Rikke

HVOR ER I SØDE! -Det minder mig om, at vi også skal øve vals... :bearhug:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op hvor den menu lyder lækker - tror lige jeg skal i køleskabet og lure  :bearhug:

Hej Lea

Hvor ser jeres menu bare  :super:  lækker ud ...blir da lidt små sulten ....

Tak! -Jeg synes nemlig også, at den lyder ret lækker.... -Og så synes jeg, hvis jeg selv skal sige det, at det lyder fedest, når det lækre bliver "bragt lidt ned på jorden"....altså, at det på menuen hedder noget på dansk. Her fremmer underdrivelsen virkelig forståelsen....i mine øjne.

...ehm, må vist finde lidt morgenmad.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Sødeste Rikke

Ihh, det vil jeg vældig gerne...med til jeres reception. Det er søreme pænt af dig at invitere Er det okay, hvis Klara kommer med?

ja det kan du tro hun må :super: , så kan hun også lidt fornemme, hvad det er mor og far skal 10 dage efter, og en ekstra prinsesse kan man jo altid bruge :)

lyder fint med Jan, du skriver bare, når du får tjekket hans kalender

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Sødeste Rikke

Ihh, det vil jeg vældig gerne...med til jeres reception. Det er søreme pænt af dig at invitere  Er det okay, hvis Klara kommer med?

ja det kan du tro hun må :super: , så kan hun også lidt fornemme, hvad det er mor og far skal 10 dage efter, og en ekstra prinsesse kan man jo altid bruge :super:

lyder fint med Jan, du skriver bare, når du får tjekket hans kalender

SUPER! -Jeg vil straks afsløre nyheden for prinsessen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går havde vi besøg af vores kok. Vi snakkede lidt menu, og er nået frem til følgende:

HORVEDRET:

Glad sommerko med kantarelsauce og nye kartofler

<{POST_SNAPBACK}>

:) Hvad præcis definerer en "Glad sommerko"? :) (Endelig et sted, hvor man med god samvittighed kan bruge bklars bedste smiley)

B*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går havde vi besøg af vores kok. Vi snakkede lidt menu, og er nået frem til følgende:

HORVEDRET:

Glad sommerko med kantarelsauce og nye kartofler

:super: Hvad præcis definerer en "Glad sommerko"? :) (Endelig et sted, hvor man med god samvittighed kan bruge bklars bedste smiley)

B*

Tjah...det er en øko-ko, som bliver spist om sommeren. :)

:super:

0

Del dette indlæg

super fint strømpebånd :super:

Hej Lea

Hvor er det et flot strømpebånd :hearts: Anderledes end så mange andre som jeg har set - det skal Jan nok sætte pris på -HAHA-  :)

Tak skal I ha! -Jeg synes også, at det er rigtigt fint...og ikke så blonde-/prinsesseagtigt, som de fleste andre, jeg har set.

Måske kan du få ham til at fjerne det med tænderne :super:  :super:  :super:

Haha...jeg tror ikke, han kan lade være :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødt og enkelt strømpebånd du har fundet, er heller ikke selv til de store dikkedarer, så det er et super valg

Tak Rikke!

Nu er det allerede kommet (jeg bestilte det igår). OG JEG KAN PASSE DET! -Det var jeg meget i tvivl om. Heldigvis havde Mette fra Something Blue lovet mig, at jeg kunne sende det tilbage, hvis det var for lille.

0

Del dette indlæg

ej hvor sjovt, har også lige bestilt pastillerne. Flot blærerække du og din svigerinde har fået lavet, det ser godt ud. Må jeg godt spørge dumt; hvor lang bliver pakken med 3 pastiller i, skal nemlig lige finde ud af om det kan være i min lille gavepose, hvis jeg putter tre i, eller om jeg skal nøjes med to???

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor sjovt, har også lige bestilt pastillerne. Flot blærerække du og din svigerinde har fået lavet, det ser godt ud. Må jeg godt spørge dumt; hvor lang bliver pakken med 3 pastiller i, skal nemlig lige finde ud af om det kan være i min lille gavepose, hvis jeg putter tre i, eller om jeg skal nøjes med to???

Ja, jeg så det i din tråd :)

Med tre pastiller er den 8,5 cm lang. Ellers kan du jo lave en anden indpakning. Jeg lavede 2 forskellige med tre pastiller i hver for lang tid siden, men Klara og Jan vlagte den med 3 på række.

Den første, jeg lavede, lettere at lave, da den ikke skal tapes og kun bindes et sted...og jeg synes faktisk også at den er rigtig sød. -Beklager den dårlige kvalitet.

post-10235-1120575924.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer