yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

WOW - DENNE KØLESKAB SKAL DA LIGE PÅ VORES ØNSKELISTE

Den er super flot. Hold da k....

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Tror desværre ikke der er plads i vores køkken selv om vi selv har 2 køleskæbe en til drikkevarer (Peter kalder den Ølkøleskab :bearhug: ) og en til mad.

:bearhug: Sandra

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og sikke en robot af et køleskab. Det er DÆLME flot

Lea hits the American way..

wauv et fedt køleskab, det er hammerflot.

og übercool køleskab !

Hej Lea

Sikke et lækkert køleskab :jupi:  :jupi: Daaajligt at få det ikke? :)

:bearhug:

Og hvor fedt er det ikke med jeres nye køleskab  :)

WOW - DENNE KØLESKAB SKAL DA LIGE PÅ VORES ØNSKELISTE

Den er super flot. Hold da k....

:heppe:  :heppe:  :heppe:  :heppe:  :heppe:

Tror desværre ikke der er plads i vores køkken selv om vi selv har 2 køleskæbe en til drikkevarer (Peter kalder den Ølkøleskab  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ) og en til mad.

:bearhug: Sandra

JEPPER! I LUVE IT! -Altså køleskabet. Nu har det stået i sin kasse i stuen siden januar...så er det altså fedt, at køkkenet endelig var klar til, at det kunne flytte ind!

:)

0

Del dette indlæg

som jeg også lige skrev i min gen tråd har jeg først set beskeden ang. hansens" nu. Vildt god ide Lea, tager fluks fat i manden for at høre om hans planer :) og om datoen passer ham

:bearhug: Rikke

Det lyder super Rikke! -Jeg synes nemlig, at det kunne være rigtigt hyggeligt!

0

Del dette indlæg

.

Prøv at ring til Stine på Næsbyholm (og hils fra mig) og spørg ind til, hvad jeres pris vil blive.

Held og lykke

Det vil jeg så gøre.

Men må nok hellere vente til han har været nede på knæ hihi :):)

Før kan jeg jo ikke gi hende en dato, og så kan hun jo nok ikke gi et bud. :)

:bearhug: lisa

God idé!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg drømte inat, at jeg blev gift, men havde glemt at tage brudekjolen på. Så jeg blev altså gift i jeans og en gammel slumretrøje. Jan undlod selvfølgelig ikke, at gøre opmærksom på sin utilfredshed med det...

...nå, hvorom alting er, så skal jeg op at prøve min kjole på mandag...ihh, hvor jeg glæder mig! -Mangler bare lige noget undertøj...

0

Del dette indlæg

:bearhug: Ja, det kunne se kønt ud til vielsen hvis du mødte op i den mundering :bearhug:

Kommer der så snart billeder af dig i kjolen, når du nu snart skal ud og prøve den?

Vi vil se billeder :heppe: Vi vil se billeder :heppe: Vi vil se billeder :heppe: Vi vil se billeder :heppe:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Ja, det kunne se kønt ud til vielsen hvis du mødte op i den mundering :)

Kommer der så snart billeder af dig i kjolen, når du nu snart skal ud og prøve den?

Vi vil se billeder :heppe:  Vi vil se billeder :heppe:  Vi vil se billeder :heppe:  Vi vil se billeder :heppe:

Jeps, jeg regner med at tage svigermor og svigerinde med...så kan de styre kameraet...

0

Del dette indlæg

ih vi glæder os til billederne Lea.

og så lige dårligt nyt: Manden er på kursus i jylland torsdag og fredag, så han kommer først sent hjem fredag aften, så det kan desværre ikke rigtig blive den dag :bearhug: men er du evt. frisk på at mødes en anden dag, nu har du jo sommerferie?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og så lige dårligt nyt: Manden er på kursus i jylland torsdag og fredag, så han kommer først sent hjem fredag aften, så det kan desværre ikke rigtig blive den dag :) men er du evt. frisk på at mødes en anden dag, nu har du jo sommerferie?

JEPPER! Jeg er helt klart klar...og det er Jan også. Lad os finde en dag, hvor det passer...

0

Del dette indlæg

og så lige dårligt nyt: Manden er på kursus i jylland torsdag og fredag, så han kommer først sent hjem fredag aften, så det kan desværre ikke rigtig blive den dag :) men er du evt. frisk på at mødes en anden dag, nu har du jo sommerferie?

<{POST_SNAPBACK}>

JEPPER! Jeg er helt klart klar...og det er Jan også. Lad os finde en dag, hvor det passer...

<{POST_SNAPBACK}>

Alletiders, jeg spørger manden ud om nogle datoer når han kommer hjem, og så kan vi lige skrive sammen, hvornår det passer jer bedst

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Alletiders, jeg spørger manden ud om nogle datoer når han kommer hjem, og så kan vi lige skrive sammen, hvornår det passer jer bedst

:) Rikke

DEAL! :)

0

Del dette indlæg

I dag har vi været på stranden...Sessen, min søster og jeg! Uh, hvor er det fedt! Vandet i Storebælt er 19 grader....super!

Nu er grillen tændt, og jeg er ved at gøre klar til spareribs og salat...MUMS!

ÆÆÆÆLSGER MIDSOMMER!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt køleskab - vi skal også have et "amricaner" når vi flytter ind i det nye hus. Glææææææder mig til alt det is du snakker om ;)

Og lilletrolden der er jo bare smækker lækker som altid :hearts: Hun kommer til at knuse nogle hjerter - ingen tvivl der!

Vi har også lige spist grill - MUMS sir' jeg bare. Nu skal vi snart op og se bål. Er ved at tørre Julius eeeeelskede Tigerdyr med føntørren - han synes lige den skulle ud og svømme i fiskedammen :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Fedt køleskab - vi skal også have et "amricaner" når vi flytter ind i det nye hus. Glææææææder mig til alt det is du snakker om ;)

Det nyder vi også bare...tro mig, du kommer til at fordoble dit vandindtag...Det er så skønt, og alle pengene værd!

Og lilletrolden der er jo bare smækker lækker som altid  :hearts: Hun kommer til at knuse nogle hjerter - ingen tvivl der!

Ja, om 8-9 år skal jeg have et boldtræ stående bag hoveddøren, så jeg kan jage alle hendes bejlere væk...var der nogen, der sagde hønemor? :angry1:

Vi har også lige spist grill - MUMS sir' jeg bare. Nu skal vi snart op og se bål. Er ved at tørre Julius eeeeelskede Tigerdyr med føntørren - han synes lige den skulle ud og svømme i fiskedammen  :bearhug:  :)

Hehe...Jens og Abe (familiens bamser med højeste prioritet) var også i Storebælt forleden, da vi var på stranden...de måtte så lige en tur i tivoli (vaskemaskinen).

0

Del dette indlæg

Nu skal jeg jo op at prøve min kjole på mandag, så igår fik jeg lige pludselig lidt stress mht lingeri.

Oprindeligt havde jeg jo tænkt mig, at jeg skulle have Amalfi-corsagen fra Marie Jo, men jeg fik second thougts, da det pludselig blev så varmt i denne uge...en corsage bliver simpelt hen for varm at have på i august. Så jeg købte et bh-sæt fra femilet, til knap 500 kr, og så er 1500,- sparet på den konto (corsagen kostede nemlig 2000,-)

Billede kommer senere... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer