yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er den DÅMME computer super-formateret. Lige om lidt lægger jeg alt det tilbage, som jeg nåede at redde...håber, at indbydelserne og det andet fra min Love Rules-serie er der endnu...for nu vil jeg fandme gerne snart have de indbydelser ud!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

Derudover har jeg cirka en milliard ting og billeder, jeg gerne vil dele med jer, men lige nu tager det hele lidt ekstra tid...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er den DÅMME computer super-formateret. Lige om lidt lægger jeg alt det tilbage, som jeg nåede at redde...håber, at indbydelserne og det andet fra min Love Rules-serie er der endnu...for nu vil jeg fandme gerne snart have de indbydelser ud!

:blush:

Derudover har jeg cirka en milliard ting og billeder, jeg gerne vil dele med jer, men lige nu tager det hele lidt ekstra tid...

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lea

Hvor er det daajligt at din comp. endelig virker igen - jeg håber alle dine ting ligger hvor de skal, så I kan få sendt invitationerne -HAHA-

Jeg glæder mig til at se den milliard af billeder og ting du gerne vi vise -HAHA- Der er jo altid mange guldkorn i det :jupi:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Lea du er ventet med laengsel, vi vil sae gerne se alle dine ting, og nu er der naesten ingen dage tilbage foer du har sommerferie

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

og nu er der naesten ingen dage tilbage  foer du har sommerferie[/size

:bearhug: Rikke

Lige præcis! På mandag skal jeg arbejde hjemme...drengene kommer nemlig herhjem. På tirsdag skal vi i Bonbonland, og jeg har fri fredag!

Life is beautyful! :(

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

STADIG en cool blæreræke :boohoo:

Jeg ville bare fortælle at jeg har opdaget der er 2 præster tilknyttet til Næsbyholm. Den ene hedder Leo og den anden Leon......Hvis jeg husker rigtigt :bearhug: Så måske det slet ikke er den samme alligevel. Det var bare hvis man stadig kunne nå og fortryde hvis I hellere ville have en anden præst....ved godt det er et skud i tågen :( Men nu ved du det ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min blærerække :tosset:

Jeg æææælsker din blærerække :yeah: :yeah: -Som Lise siger vi er alle dybt misundelige på dine smukke, fantastiske invitationer

Hvor er din blærerække .... bare super fed...... det ser da vildt godt ud søde

Hej Lea

Wauuu hvor ser det godt ud -HAHA-  -HAHA-  -HAHA-

wauv lea den raekke er da for sej, det ser jo super ud. og sikke da en dejlig lille pelsklump, den er da for nuttet

:denmarkflag: Rikke

Ihhh, mange tak! -Og nu er den også sendt afsted. Gæsterne modtager indbydelserne i dag, så jeg sidder bare og venter på, at de alle sammen ringer lige om lidt :bearhug:

:birthday:

0

Del dette indlæg

STADIG en cool blæreræke  :bearhug:

Jeg ville bare fortælle at jeg har opdaget der er 2 præster tilknyttet til Næsbyholm. Den ene hedder Leo og den anden Leon......Hvis jeg husker rigtigt  :birthday: Så måske det slet ikke er den samme alligevel. Det var bare hvis man stadig kunne nå og fortryde hvis I hellere ville have en anden præst....ved godt det er et skud i tågen  -HAHA-  Men nu ved du det ;)

Det vidste jeg ikke...altså det med Leo og Leon. Nå, men pyt...synes næsten, at det er for sent at skifte nu, hvor vi har haft den indledende samtale med ham.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Så er vores hjemmeside klar...eller næsten!

I får i hvert fald lige et kig på den, så glæder jeg mig til at høre jeres mening.

Gæstebogen kommer op at køre snart (siger Jan), og den må I meget gerne skrive i....men er I søde så ikke at skrive bryllupsklar.dk, da jeg ikke har lyst til at gæsterne kommer herind og kigger i min planlægning.

VORES HJEMMESIDE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vores hjemmeside klar...eller næsten!

I får i hvert fald lige et kig på den, så glæder jeg mig til at høre jeres mening.

Gæstebogen kommer op at køre snart (siger Jan), og den må I meget gerne skrive i....men er I søde så ikke at skrive bryllupsklar.dk, da jeg ikke har lyst til at gæsterne kommer herind og kigger i min planlægning.

VORES HJEMMESIDE

<{POST_SNAPBACK}>

ØV!!! :bearhug:-HAHA- Jeg kan ikke se den -HAHA--HAHA-

:birthday:

0

Del dette indlæg

Smukkeste Lea- jeg kan virkelig godt mærke at jeg har forsømt BK i et stykke tid :birthday:

Hvor er det bare en BLÆRET blærerække!! :band:

Hvor er det bare et KUUUUUUUL navn til en kanin :piano:

Ih, hvor jeg dog savner jer herinde på BK. Håber snart jeg får lidt mere tid, og at alt ikke skal være så kaos-agtig hele tiden :bearhug:

Skal jeg ikke sende din fiiine hat til dig?

:denmarkflag: Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer