yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Hey Yndlings-Lea ...

Taark for din hilsen i min planlægning .. jeg har kommenteret den - det var en meget dejligt hilsen ..  :)  .. Tak smukke Trine...det var bestemt så lidt.  :hug: 

Men jeg fik jo lige opdateret lidt i DIN tråd også ...

TILLYKKE med at du vandt frieri-konkurrencen .. jeg vidste det .. Din historie ER bare den aller aller bedste .. hele b.klar sad jo og tuede, da du skrev den .. Det er en klar vinder  :heppe: Tihi...gavekortet ER brugt nu....Jan mente jo bestemt, at han skulle have en del af det, men hvis han vil det nu, er han nødsaget til at tage del i noget af al den guldøjenskygge, jeg købte... :heppe: 

Snevide Tornerose Askepot Belle er da bare ALT for nuser  :hearts: Ja, hun er ikke til at stå for. Igår sad hun læææænge på min skulder og nød at blive nusset...ved godt, at det er Klaras kanin, men jeg har bestemt også tabt mit hjerte til hende :hjerte: 

Din blærerække siger det hele .. du har styr på pisset, og ja .. det ser jo bare SÅ professionelt ud. Det er bare SÅ flot .. de falder bagom, når de modtager dem  :hearts: Tak søde. Jeg var meget spændt på at få dem sendt afsted. Jeg følte også, at jeg havde stirret mig helt blind på dem, så nu var det altså tiden, så jeg ikke ombestemte mig mht design i sidste øjeblik.

Jeres hjemmeside, har jeg også liiige været forbi .. og ja .. man kan jo ikke sætte en finger på ngoet som helst .. det er et godt stykke forarbejde, I allerede har gjort .. det bliver en FANTASTISK dag (ikke mindst fordi I to fantastiske mennesker gifter sig  :blush: ) Hjemmesiden...ja, det er jo Jans værk. Dvs. jeg har lavet designet og han har uploaded det. Men det synes jeg også, at han er sluppet godt fra  :bud: 

indskyder lige ... Jeg er mest til sko nr. to .. hvis jeg skulle vælge  :hug:Ja, den er jeg også ret vild med, men havde den på i aften, hvor nogle af "stenene" gik løs...måske jeg kan lime dem fast?

.. og så MÅ jeg liiige kommentere, at du har været Bonbon-land (fedt billede i øvrigt) ... og jeg bor LIGE VED SIDEN AF !!!!  :)  Næste gang, kigger du altså forbi til en kop-tår-kaffe .. (eller noget andet  :boohoo: )  Faktisk tænkte jeg på dig, da vi kørte derned, og jeg sad og kiggede efter oste-skilte. Næste gang tager jeg Klara med, og så popper vi lige forbi (engang i løbet af sommerferien)

"jeg er for kendt til det her sted" .. jeg kan liiiige se det for mig .... Du kunne også have sunget Nick og J(g)ay "jeg er for lækker" .. for det er du da godt nok LIIIIGE en lækker lamsebamse  :hearts: Tak, hvor er du sød :blush: 

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sommerferien starter rigtigt godt her....OR NOT :angry1:

I går morges startede vi med at få kørt 3 læs byggeaffald på genbrugstationen. Edderkopperne var også med...forhåbentlig!

Da jeg bagefter gik og gjorde skakterne foran vores kældervinduer rene, opdagede jeg til min skræk, at der lå en gammel død fugl.

Lidt efter klappede musefælden i garagen... :banned:

FÅRK, og mig, som er bage for stort set alle dyr :angry1: -Godt jeg har Jan til at få den slags af vejen.

Bagefter skulle jeg smøre vores nye havemøbler ind i olie....PYHH, hvor er der bare mange kringelkroge i sådanne møbler :angry1: Det tog HELE dagen! -Og så har dem, der har lavet træolien endda den frækhed at skrive udenpå oliedunken, at når man har tørret olien af, skal møblerne gudhjælpe mig smøres ind igen, og tørres af...og smøres igen...OG tørres af :angry1: :angry1: :angry1: Det gad jeg simpelt hen ikke!

Til aftensmad ville jeg prøve at lave en gazpacho, som vi overvejer som forret til brylluppet....den smagte ad H til!

Bagefter kiggede vi på vores bryllupsbudget :banned: -Øv, vi skal holde sparesommerferie :tosset: Det har jeg bare ikke lyst til.

Sikke en møgdag!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa alle i dejlige tøsser.

Undskyld hvis du har skrevet det et sted...... men da jeg var kommet til side 27 orkede jeg ikke mere :):):boohoo:

Jeg syntes det er helt vildt lækkert i skal holde det på næsbyholm, har nemlig samme idé.

Men hvordan ser det ud med et budget dertil. jeg mener med servering og sådan, og har i undersøgt/spurgt hvad de kan arrengere det for, med mad og sådan.

Ville nemlig godt at de kunne arrengere det meste for os, men er i tvilv hvordan budgettet så skal se ud.

Hjælp mig lige............ please.

Budget budget budget budget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

I går morges startede vi med at få kørt 3 læs byggeaffald på genbrugstationen. Edderkopperne var også med...forhåbentlig!

Da jeg bagefter gik og gjorde skakterne foran vores kældervinduer rene, opdagede jeg til min skræk, at der lå en gammel død fugl.

FÅRK, og mig, som er bage for stort set alle dyr :angry1:  -Godt jeg har Jan til at få den slags af vejen.

Bagefter skulle jeg smøre vores nye havemøbler ind i olie....PYHH, hvor er der bare mange kringelkroge i sådanne møbler :angry1:  Det tog HELE dagen! -Og så har dem, der har lavet træolien endda den frækhed at skrive udenpå oliedunken, at når man har tørret olien af, skal møblerne gudhjælpe mig smøres ind igen, og tørres af...og smøres igen...OG tørres af :angry1:  :angry1:  :angry1:  Det gad jeg simpelt hen ikke!

Til aftensmad ville jeg prøve at lave en gazpacho, som vi overvejer som forret til brylluppet....den smagte ad H til!

Bagefter kiggede vi på vores bryllupsbudget :banned: -Øv, vi skal holde sparesommerferie :tosset:  Det har jeg bare ikke lyst til.

Sikke en møgdag!

årh stakkels lea!!! :) bearhug:

ang. sommerferie er der mange billige kroophold. i man tråd kan du se vores spareophold på sindal kro og hotel. måske var det noget??

0

Del dette indlæg

Hold da op for en ferie I allerede har gang i, hvis der allerede er 3 læs fuld byggeaffald, så er I da godt underholdte:)

FÅRK, og mig, som er bage for stort set alle dyr :angry1:  -Godt jeg har Jan til at få den slags af vejen.

UHHH! Det kender jeg alt for godt - det er bare såååå ulækkert

Bagefter skulle jeg smøre vores nye havemøbler ind i olie....PYHH, hvor er der bare mange kringelkroge i sådanne møbler :angry1:  Det tog HELE dagen! -Og så har dem, der har lavet træolien endda den frækhed at skrive udenpå oliedunken, at når man har tørret olien af, skal møblerne gudhjælpe mig smøres ind igen, og tørres af...og smøres igen...OG tørres af :angry1: Det gad jeg simpelt hen ikke!

Sikke noget  :blush: ville de virkelig have dig til at gøre det flere gange - det er godt nok strengt :)

Har du så fundet på noget andet?

Bagefter kiggede vi på vores bryllupsbudget :banned: -Øv, vi skal holde sparesommerferie :tosset:  Det har jeg bare ikke lyst til.

Så er det da bare ned til stranden et par gange, med en stor madpakke og masser af legetøj til ´sessen - så kan du også arbejde på din solbrune hud :hug:

Sikke en møgdag!

Det bliver bedere i morgen :boohoo:

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

hejsa alle i dejlige tøsser.

Undskyld hvis du har skrevet det et sted...... men da jeg var kommet til side 27 orkede jeg ikke mere    :balloon:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif  :huh: 

Jeg syntes det er helt vildt lækkert i skal holde det på næsbyholm, har nemlig samme idé.

Men hvordan ser det ud med et budget dertil. jeg mener med servering og sådan, og har i undersøgt/spurgt hvad de kan arrengere det for, med mad og sådan.

Ville nemlig godt at de kunne arrengere det meste for os, men er i tvilv hvordan budgettet så skal se ud.

Hjælp mig lige............ please.

Budget budget budget budget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej Lisa

Nej, vi har ikke undersøgt så meget, hvad det vil koste, at få Næsbyholm til at stå for maden, da vi i forvejen ville bruge en af vores venner som kok.

Prisen for serveringsdamerne er meget individuel. Det kommer an på antallet af gæster, buffet/portionsanrettet og mange andre ting.

Prøv at ring til Stine på Næsbyholm (og hils fra mig) og spørg ind til, hvad jeres pris vil blive.

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bagefter skulle jeg smøre vores nye havemøbler ind i olie....PYHH, hvor er der bare mange kringelkroge i sådanne møbler :angry1:  Det tog HELE dagen! -Og så har dem, der har lavet træolien endda den frækhed at skrive udenpå oliedunken, at når man har tørret olien af, skal møblerne gudhjælpe mig smøres ind igen, og tørres af...og smøres igen...OG tørres af :angry1:  :angry1:  :angry1:  Det gad jeg simpelt hen ikke!

Sikke en møgdag!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

årh stakkels lea!!! :balloon: bearhug:

ang. sommerferie er der mange billige kroophold. i man tråd kan du se vores spareophold på sindal kro og hotel. måske var det noget??

Det var sødt af dig...jeg tror nu, at vi finder en billig rejse sydpå, -alt afhængig af den danske sommer.

:huh:

0

Del dette indlæg

Hold da op for en ferie I allerede har gang i, hvis der allerede er 3 læs fuld byggeaffald, så er I da godt underholdte:huh:  Ja, ikke? -Men vi har jo også et stort hus, som er fyldt med ting, der skal rives ud...

UHHH! Det kender jeg alt for godt - det er bare såååå ulækkert

Bagefter skulle jeg smøre vores nye havemøbler ind i olie....PYHH, hvor er der bare mange kringelkroge i sådanne møbler :angry1:  Det tog HELE dagen! -Og så har dem, der har lavet træolien endda den frækhed at skrive udenpå oliedunken, at når man har tørret olien af, skal møblerne gudhjælpe mig smøres ind igen, og tørres af...og smøres igen...OG tørres af :angry1: Det gad jeg simpelt hen ikke!

Sikke noget  :( ville de virkelig have dig til at gøre det flere gange - det er godt nok strengt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif Ja, helt ærligt...og den slags giver man penge for!

Har du så fundet på noget andet? NEJ!!! -Men tilgengæld er vi ret sikre på, at vi skal have jordbærkoldskål til dessert...det er bare så lækkert om sommeren, -og vi er ikke til den traditionelle nøddekurv

Så er det da bare ned til stranden et par gange, med en stor madpakke og masser af legetøj til ´sessen - så kan du også arbejde på din solbrune hud :boohoo: Lige præcis...og du bor jo lige i nærheden så du kan komme med os på stranden  :hug: 

Sikke en møgdag!

Det bliver bedere i morgen :)  Tak søde! 

:balloon:

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Faktisk tænkte jeg på dig, da vi kørte derned, og jeg sad og kiggede efter oste-skilte. Næste gang tager jeg Klara med, og så popper vi lige forbi (engang i løbet af sommerferien)

<{POST_SNAPBACK}>

Hihi :huh: søde Lea ... Storstrøms Ost A/S har ikke et skilt i Holme-Olstrup, som man sådan kan se ... :) Lageret ligger i Nr. Tvede (uden for Toksværd), og der er HELLER ikk nogen skilte .. så hvis du vil finde os sådan, så kigger du forgæves .. (men det lød nu vældigt sødt, at du havde kigget efter skilte) ... Hvis du er heldig, ser du en lastbil med logo'et på .... :balloon:

Til en anden gang: Liljevej 1, Holme-Olstrup !!!!! :hug:

Sødeste Lea-musen .. sikke dog lige en lorte-start på ferien.. trods sparesommerferie, så bliver det forhåbentlig godt! I har vel hinanden og drømmene om det fortstående bryllup .. det er med at se de gode ting ... Og så har du også tid til b.klar :( .. vi vil jo så nødigt undvære dig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif :)

Håber du idag får en GOD solskindsdag :boohoo:

Redigeret af TrineLovenholdt
0

Del dette indlæg

Faktisk tænkte jeg på dig, da vi kørte derned, og jeg sad og kiggede efter oste-skilte. Næste gang tager jeg Klara med, og så popper vi lige forbi (engang i løbet af sommerferien)

Hihi :huh: søde Lea ... Storstrøms Ost A/S har ikke et skilt i Holme-Olstrup, som man sådan kan se ... :) Lageret ligger i Nr. Tvede (uden for Toksværd), og der er HELLER ikk nogen skilte .. så hvis du vil finde os sådan, så kigger du forgæves .. (men det lød nu vældigt sødt, at du havde kigget efter skilte) ... Hvis du er heldig, ser du en lastbil med logo'et på .... :balloon:

Til en anden gang: Liljevej 1, Holme-Olstrup !!!!! :hug:

Sødeste Lea-musen .. sikke dog lige en lorte-start på ferien.. trods sparesommerferie, så bliver det forhåbentlig godt! I har vel hinanden og drømmene om det fortstående bryllup .. det er med at se de gode ting ... Og så har du også tid til b.klar :( .. vi vil jo så nødigt undvære dig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif :)

Håber du idag får en GOD solskindsdag :boohoo:

Adresse noteret. -Vi kommer!

Og ja, vi har hinanden alle tre, vores drømmehus, og som planlagt tager vi en minirundtur i DK, hvor vi kan få ryddet noget af vores sorte samvittighed af vejen (besøge gl. familie og sårn).

Efter brylluppet tager vi så på en seriøs rejse.

Og håber også, at du får en rigtig dejlig dag (sol on/off)...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det ser altså likdt blæret ud, når de er linet op sådan...........De er bare SÅ qute de sæbeboblebeholdere......det er en kanon ide.

Knus Trisse :balloon:

Tak søde Trissepigen...Både Klara og jeg er faktisk også ret godt tilfredse med vores resultat.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser altså likdt blæret ud, når de er linet op sådan...........De er bare SÅ qute de sæbeboblebeholdere......det er en kanon ide.

Jeg kan kun være enig med Trisse :huh:

Det ser vildt godt ud.

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun være enig med Trisse :huh:

Det ser vildt godt ud.

Tak søde Mille :)

0

Del dette indlæg

Hey Leamusen

Hvor ser det bare blæret ud med jeres bobel rækker ...og ikke mindst en rigtig sød ide.... ser godt ud i kurven der .... :heppe:  :heppe:

Tak dejlige Marie! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Hej Lea

Hvor har du og ´sessen bare været dygtige i dag :) Det ser vildt godt ud :yeah: Jeg forstår godt at I er meget tilfredse med jer selv :heppe:

:balloon:

Tak dejlige Sus. På trods af dagens strabadser (herom sikkert senere) incl. sæbeboble-arbejdet, er vi ufortrødent gået i gang med næste projekt: mintpastil-indpakning...pyhh!

:huh:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer