yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er fandme et lækkert billed.

Men selv med sus i skørterne, vind i håret og turbo hvide knoer, er du SUPER NICE !!

Du behøver ikke fortælle du er til vilde rutchebaner.. Det havde vi gættet ;)

Årh tak Christina! -Hvor er du sød!

Og hvordan kunne du gætte det med rutchebanerne?? (måske jeg lige skulle finde et billede frem fra gemmerne, hvor jeg bungyjumper??)

:blush:

0

Del dette indlæg

Og hvordan kunne du gætte det med rutchebanerne?? (måske jeg lige skulle finde et billede frem fra gemmerne, hvor jeg bungyjumper??)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved det virkelig ikke.

Det er bare et eller andet over dig, som siger:

DER SKAL FANDME FART PÅ... OG DET KAN KUN GÅ FOR LANGSOMT

Men kender godt følelsen.. Det kick som man ellers ikke finder andre steder.

Har været sådan siden jeg sprang tandem faldskærm fra 2500 meters højde som 11 årige.

Redigeret af lillebitteminimig
0

Del dette indlæg

LOL - godt billede Lea! Jeg er hellere ikke til at holde fra rutsjebaner, når jeg først er i nærheden :bearhug:

Mht. skoene vil jeg bare lige nævne, at jeg synes alle tre par er superfede, men der er altså et eller andet over par nummer 1. De er superfrække - på den fede måde ;)

Men kan du ikke bare skifte lidt i løbet af dagen og bruge alle tre par? :bearhug:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh Lea vildsvinet vækker minder :bearhug:

Jeg arbejdede i Bonbonland, da vildsvinet åbnede.

Inden sæssonen startede skulle svinet jo prøvekøres og hvem var bedre til at teste, end personalet :heppe:

Jeg tror jeg prøvede den 3 gange i træk, uden at stige ud. Da gutten så ville gi os en 4 tur, måtte jeg trampe i gulvet og sige nej tak, der var jeg sgu ved at blive dårlig.

Men den er for feeeeeed.

I øvrigt vildt godt billede :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg ved det virkelig ikke.

Det er bare et eller andet over dig, som siger:

DER SKAL FANDME FART PÅ... OG DET KAN KUN GÅ FOR LANGSOMT

Men kender godt følelsen.. Det kick som man ellers ikke finder andre steder.

Har været sådan siden jeg sprang tandem faldskærm fra 2500 meters højde som 11 årige.

WOW! Det var eddermame sejt af en 11årig!

:bearhug:

LOL - godt billede Lea! Jeg er hellere ikke til at holde fra rutsjebaner, når jeg først er i nærheden :(

Mht. skoene vil jeg bare lige nævne, at jeg synes alle tre par er superfede, men der er altså et eller andet over par nummer 1. De er superfrække - på den fede måde ;)

Men kan du ikke bare skifte lidt i løbet af dagen og bruge alle tre par? :bearhug:

:bearhug:

Jeanet

Tak Jeanet.

Jeg overvejer bestemt den der med at skifte mellem alle tre sko i løbet af dagen...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Åhh Lea vildsvinet vækker minder  :kiss:

Jeg arbejdede i Bonbonland, da vildsvinet åbnede.

Inden sæssonen startede skulle svinet jo prøvekøres og hvem var bedre til at teste, end personalet  :heppe:

Jeg tror jeg prøvede den 3 gange i træk, uden at stige ud. Da gutten så ville gi os en 4 tur, måtte jeg trampe i gulvet og sige nej tak, der var jeg sgu ved at blive dårlig.

Men den er for feeeeeed.

I øvrigt vildt godt billede  :)

ØIJH! -Der gad jeg godt at arbejde...bare lige en uge!

Ja, den er nemlig rætti fed! -Og tak for roserne til mit billede...det er købt i dyre domme i Bonbonland!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Jeg er ved at forfatte et lille brev til Karin, som er min übermaid. Indtil videre ser det sådan her ud:

Hey Babe

Jah, kontrolfreak…det ved jeg godt, at jeg er, men tænkte at det ville blive lidt nemmere for dig, hvis jeg selv planlagde min polterabend.

Program for dagen:

• Jeg bliver vækket –ikke alt for tidligt.

• Jeg får morgenmad på sengen –spejlæg må ikke vendes, bacon må ikke være for stegt hårdt, hjemmelavet yoghurt med ahornsirup, kaffe og friskpresset juice.

Herefter følger (og her må du gerne selv sætte tingene sammen, så det kommer i den rækkefølge, du synes er fed):

• Mudderbad på Skodsborg

• Frokost på en baglecafé

• Ripleys Museum, hvor I kan tage et fint lille billede af mig og kalven med de to hoveder.

• Vi slikker sol og læser i Woman i Kongens Have

• Spareribs ad libitum på Bakken (husk at bestille pladser)

• Tv-2 koncert

• På et tidspunkt fragter en venlig sjæl mig hjem til Korsør

Okay, den lidt mere seriøse del kommer her:Jan og jeg ønsker os, at vi mødes og spiser sammen om aftenen (som Birgit+Per og Jens+Line). Du kan evt kontakte Lars, som er en af Jans venner tlf. xx xx xx xx

Der er selvfølgelig nogle weekender, hvor jeg ikke kan (bl.a. ferie og Klara er hjemme). De kommer her:

blablablablablablabla

Folk, som jeg gerne vil have med:

xxxx

xxxx

xxxx

xxxx

xxxx

xxxx

og ca 14 mere...

:heppe:

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alletiders billede Lea, ja det kan ikke komme bag på nogle, at du skulle prøve alle de forlystelser ingen andre tør :blush:

Meget velorganiseret polterabend må jeg sige, nu kan de da ikke tage fejl af, hvordan dagen skal være :boohoo: Håber de formår at leve op til alle dine ønsker :boohoo: Men sikke beskeden du er blevet, mudder bad i DGI byen..... troede minimum den stod på Skodsborg :huh:

:loveboard: Rikke

0

Del dette indlæg

Alletiders billede Lea, ja det kan ikke komme bag på nogle, at du skulle prøve alle de forlystelser ingen andre tør :huh:

Meget velorganiseret polterabend må jeg sige, nu kan de da ikke tage fejl af, hvordan dagen skal være :boohoo: Håber de formår at leve op til alle dine ønsker :boohoo: Men sikke beskeden du er blevet, mudder bad i DGI byen..... troede minimum den stod på Skodsborg :boohoo:

Nåh ja...Skodsborg! -Det er klart...og rettet!

0

Del dette indlæg

Meget velorganiseret polterabend må jeg sige, nu kan de da ikke tage fejl af, hvordan dagen skal være :boohoo: Håber de formår at leve op til alle dine ønsker :boohoo: Men sikke beskeden du er blevet, mudder bad i DGI byen..... troede minimum den stod på Skodsborg :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

enig med Rikke, det undrer ikke, at du selv har arrangeret dit polterabend :huh: men spøg til side, kan i hvert fald godt forstå at du ikke vil når du har Klara osv. og med den planlægning, jamen så må du gerne arrangere mit :heppe:

:blush: Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe...nu mangler vi bare, at Jan får fixet min :loveboard: Outlook :blush: , så mailen til Karin kan komme afsted, inden hun selv begynder at få gode ideer...

Idag snakkede jeg med Klaras barnepige, om hun vil med til bryllup. Det vil hun heldigvis rigtigt gerne. Dermed er Klara vs. laaang-og-kedelig-voksen-middag afgjort...

:huh:

0

Del dette indlæg

Hvor ser du bare brand godt ud, Lea  :boohoo:

:loveboard:

Tak Mille :boohoo: -Nu var det jo også meningen, at jeg skulle ha lidt star-look, så den havde fået hele armen med restaureringen herhjemme først :huh:

Det mest overraskende var, at jeg kunne passe min kjole, som jeg syede for 6 år siden...altså inden graviditet og alt muligt...det var i hvert fald en positiv surprise...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser du bare brand godt ud, Lea  :boohoo:

:loveboard:

Tak Mille :boohoo: -Nu var det jo også meningen, at jeg skulle ha lidt star-look, så den havde fået hele armen med restaureringen herhjemme først :boohoo:

Det mest overraskende var, at jeg kunne passe min kjole, som jeg syede for 6 år siden...altså inden graviditet og alt muligt...det var i hvert fald en positiv surprise...

Det er da også vildt :boohoo:

Er jo bare et tegn på, at du holder dig fantastisk godt :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wauv din sexkilling :boohoo: du har garanteret gjort lykke i det outfit

kanon billede - du er en sand 80'er hottie i den glimmerkjole :boohoo:

Ynglings-Lea - BK´s egen lille SUPERSTAR - du ser hammer godt ud :hearts:  :hearts:

Hehe...Tak! Det var i hvert fald sjovt at se mine kollegers reaktion, da jeg kom ind i kjolen og optrådte...(med 1/3 flaske bacardi indenbords... :drink2: )

0

Del dette indlæg

Hey Yndlings-Lea ...

Taark for din hilsen i min planlægning .. jeg har kommenteret den - det var en meget dejligt hilsen .. :) ..

Men jeg fik jo lige opdateret lidt i DIN tråd også ...

TILLYKKE med at du vandt frieri-konkurrencen .. jeg vidste det .. Din historie ER bare den aller aller bedste .. hele b.klar sad jo og tuede, da du skrev den .. Det er en klar vinder :heppe:

Snevide Tornerose Askepot Belle er da bare ALT for nuser :hearts:

Din blærerække siger det hele .. du har styr på pisset, og ja .. det ser jo bare SÅ professionelt ud. Det er bare SÅ flot .. de falder bagom, når de modtager dem :hearts:

Jeres hjemmeside, har jeg også liiige været forbi .. og ja .. man kan jo ikke sætte en finger på ngoet som helst .. det er et godt stykke forarbejde, I allerede har gjort .. det bliver en FANTASTISK dag (ikke mindst fordi I to fantastiske mennesker gifter sig :blush: )

indskyder lige ... Jeg er mest til sko nr. to .. hvis jeg skulle vælge :blush:

.. og så MÅ jeg liiige kommentere, at du har været Bonbon-land (fedt billede i øvrigt) ... og jeg bor LIGE VED SIDEN AF !!!! :) Næste gang, kigger du altså forbi til en kop-tår-kaffe .. (eller noget andet :boohoo: )

"jeg er for kendt til det her sted" .. jeg kan liiiige se det for mig .... Du kunne også have sunget Nick og J(g)ay "jeg er for lækker" .. for det er du da godt nok LIIIIGE en lækker lamsebamse :hearts:

:hug: :hug: :byebye:

Redigeret af TrineLovenholdt
0

Del dette indlæg

Hej smukke Lea,

kom lige forbi din drømmebil i dagPostet billede, og hvilket lækkert feature fik jeg øje på indeni den? en lille regensglasvase monteret til højre for rattet hvor man lige kan have en enkelt blomst stående (i dette tilfælde en rosa nellike) - bliver det ret meget mere tøset? så husk lige at det skal på som et NB. til morgengave ønskesedlen til Jan :)

:) Stine

0

Del dette indlæg

Hej smukke Lea,

kom lige forbi din drømmebil i dagPostet billede, og hvilket lækkert feature fik jeg øje på indeni den?  en lille regensglasvase monteret til højre for rattet hvor man lige kan have en enkelt blomst stående (i dette tilfælde en rosa nellike) - bliver det ret meget mere tøset? så husk lige at det skal på som et NB. til morgengave ønskesedlen til Jan  :boohoo:

:) Stine

YEAH! Min Beetle :hearts: Faktisk er vasen standardudstyr i modellen, er det ikke fantastisk?

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer