yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Tak :blush:  Mit nye job er som lærer på en heldagsskole. Jeg har altid undervist i en normal folkeskole, så jeg skal til at lære en masse nyt...dejligt!

:denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lea

Undskyld jeg sådan invaderer din planlægningstråd.

Ville blot sige at hvis du fik brug for inspiration eller gode råd ifb med dit nye job, så er du velkommen til at sende mig en pm.

Jeg har arbejdet på behandlingshjem i mange år, så jeg kender en del til specialundervisning :)

JJ

Redigeret af JJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Har været forbi din tråd et par gange for den er bare sprængt fyldt med gode og inspirerende idéer - og nu da vi - hvis alt løber planlagt - skal holde vores bryllup og vielse samme sted som jer, er det rart at se hvordan I planlægger jeres bryllup. Så jeg glæder min eminent meget til jeres dag oprinder. Så skal jeg rigtig høre om det var så perfekt som man drømmer om lige nu :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak :bearhug:  Mit nye job er som lærer på en heldagsskole. Jeg har altid undervist i en normal folkeskole, så jeg skal til at lære en masse nyt...dejligt!

:bearhug:

Hej Lea

Undskyld jeg sådan invaderer din planlægningstråd.

Ville blot sige at hvis du fik brug for inspiration eller gode råd ifb med dit nye job, så er du velkommen til at sende mig en pm.

Jeg har arbejdet på behandlingshjem i mange år, så jeg kender en del til specialundervisning :bearhug:

JJ

Mange tak for tilbudet JJ :bearhug: -Indtil videre har jeg lært på den hårde måde, nemlig ved at drage min egne erfaringer...og det HAR været hårdt til tider.

Men rart at have dig i baghånden...det kan være, at jeg sender dig en pm, hvis det hele koger over.

0

Del dette indlæg

Hej Lea

Har været forbi din tråd et par gange for den er bare sprængt fyldt med gode og inspirerende idéer - og nu da vi - hvis alt løber planlagt - skal holde vores bryllup og vielse samme sted som jer, er det rart at se hvordan I planlægger jeres bryllup. Så jeg glæder min eminent meget til jeres dag oprinder. Så skal jeg rigtig høre om det var så perfekt som man drømmer om lige nu  :bearhug:

Hej Sandra...og du er meget velkommen, -både her i tråden, men også hvis du/I vil se et bryllup i omgivelserne er I velkommen til globryllup.

Jeg går næsten udfra, at vi skal velsignes af samme præst (L.H.T.?). Jeg læste på et tidspunkt (sikkert i din tråd), at du havde talt med præsten. Jeg har det lidt mærkeligt med ham...han virker helt fin og så´rn, synes bare, at han manlger lidt drive. Jeg blev faktisk noget skuffet, da jeg havde talt med ham...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår var en rigtig god dag.

Sessen og jeg malede i stuen, shoppede lidt og hyggede...

Hen ad eftermiddagen kørte vi til Kbh. Klara skulle ind til sin far og Jan og jeg skulle til kosmetolog...jow, den er god nok! -Jeg havde fået ham lokket til en ansigtsbehandling...OG HAN NØD DET!

Som altid endte jeg med at bruge en hulens masse penge på Ole Henriksens produkter, men det er jo en god investering, -og nu, hvor Jan også bruger dem (hvilket jeg fik ham til efter vi havde kendt hinanden en måned), så er investeringen jo dobbelt (og Klara bruger det også)...

På vej hjem kørte vi omkring IKEA for at spise köttbullar (MUMS), -Der så jeg noget smart til vores borde til brylluppet...følger lige op på det senere...

0

Del dette indlæg

ÆV! Min computer har fået MEGAvirus. De sidste 10-14 dage har den kun kunnet køre i fejlsikret tilstand.

Jeg har fået overført de fleste vigtige ting til Jans computer, men mangler lige hele min indbakke, som jeg ikke rigtigt kan gøre noget ved...måske fordi virussen sidder der og hygger sig.

Nu må Jan altså se at få ordnet den, så vi kan printe invitationerne ud. Publisher på Jans pc er nemlig en anden version end min, så de skal død og pine ud fra min computer.

:angry1: :bearhug: :angry1: -HAHA- :angry1: :shoot:

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig til at se hvad du har fundet på til borddækningnen.  :heppe:

Vi får vel BILLEDER at se?

Er det noget med rullegardiner lige som Khio?

Ja, jeg glæder mig også til at se det igen...jeg fik nemlig ikke købt det.

Det er en firkantet naturfarvet tallerken til lys. Vi sætter nok 3-4 bloklys på i forskellige str og spreder lidt grønt på tallerkenen. Vi er nemlig ikke sådan rigtigt til borddekorationer nogen af os, så det er en meget enkel og stilren (hvis jeg selv skal sige det) løsning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Har været forbi din tråd et par gange for den er bare sprængt fyldt med gode og inspirerende idéer - og nu da vi - hvis alt løber planlagt - skal holde vores bryllup og vielse samme sted som jer, er det rart at se hvordan I planlægger jeres bryllup. Så jeg glæder min eminent meget til jeres dag oprinder. Så skal jeg rigtig høre om det var så perfekt som man drømmer om lige nu  ()()

Hej Sandra...og du er meget velkommen, -både her i tråden, men også hvis du/I vil se et bryllup i omgivelserne er I velkommen til globryllup.

Jeg går næsten udfra, at vi skal velsignes af samme præst (L.H.T.?). Jeg læste på et tidspunkt (sikkert i din tråd), at du havde talt med præsten. Jeg har det lidt mærkeligt med ham...han virker helt fin og så´rn, synes bare, at han manlger lidt drive. Jeg blev faktisk noget skuffet, da jeg havde talt med ham...

Ihhh, mange tak, det kunne være man skulle gøre det :hug:

Jo, præsten hedder Leo. Så det må være ham. Har kun talt med ham én gang. Der virkede han frisk nok. Vi måtte selv bestemme det hele, men han havde da også foreslag hvis vi ønskede det.

Har I talt med ham udover i tlf???? Ja, det er jo meget praktisk det er dig der er først, så kan jeg altid lave noget om hvis der var noget der ikke fungerede - så som præsten -HAHA-

Ejjj, jeg tror sq han er fin nok - var det også ham i blev anbefalet at ringe til, for der er jo en anden tilknyttet til stedet også hvis det er!

Redigeret af Sandra Brix
0

Del dette indlæg

sikke noget med din comp. jeg har selv lige vaeret samme omgang igennem ...

og ja, den kommende og ansigtsbehandling - det er en go ide - jeg gav Klaus en i julegave sidste aar (ned til Mens Room) et sats da vi kun havde kendt hinanden i halvanden maaned men han elskede det :bearhug: og naturligvis bruger Sessen OH - hun slaegter vel sin mor paa -HAHA-

0

Del dette indlæg

Igår var en rigtig god dag.

Sessen og jeg malede i stuen, shoppede lidt og hyggede...

Hen ad eftermiddagen kørte vi til Kbh. Klara skulle ind til sin far og Jan og jeg skulle til kosmetolog...jow, den er god nok! -Jeg havde fået ham lokket til en ansigtsbehandling...OG HAN NØD DET!

Som altid endte jeg med at bruge en hulens masse penge på Ole Henriksens produkter, men det er jo en god investering, -og nu, hvor Jan også bruger dem (hvilket jeg fik ham til efter vi havde kendt hinanden en måned), så er investeringen jo dobbelt (og Klara bruger det også)...

På vej hjem kørte vi omkring IKEA for at spise köttbullar (MUMS), -Der så jeg noget smart til vores borde til brylluppet...følger lige op på det senere...

<{POST_SNAPBACK}>

Ih Smukke Lea - lyder som en rigtig dejlig dag. Hvor fedt at du har fået Jan med på ideen. René er bruger også ansigspleje-produkter, men han er liiidt for nærig til at bruge Ole H produkter - desværre...måske Jan kan overtale ham... :hug:

Jeg glæder mig til at se det til bordene du har fundet ()()

Mange tanker og -HAHA- Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea..

Ihhh! din kjole er SÅ smuk - det var bare min drømme kjole indtil jeg ENDELIG fødte og bare skyndte mig ud at prøve den, men så var den desværre bare ikke særlig pæn til mig :bearhug: Øv!

Men jeg som sagt......en ENORMT smuk kjole, som jeg kun kan drømme om!

Rigtig god bryllups dag.

Knus "Pondus"

0

Del dette indlæg

Hej Lea..

Du har sempelthen den fedeste tråd, den må du efterhånden ha' lagt nogle timer i :bearhug:  jeg kunne meget godt tænke mig dine billeder fra indbydelser osv, hvis jeg må???

Hvis jeg må få dem er min mail adr. jannie_pige@yahoo.com

:hjerte:  Jannie.

Hej Jannie

Jeg kan ikke sende dig billederne/svare på din mail, da min computer er fyldt med vira... Mange af de andre piger herinde har også billederne, måske de vil sende dem til dig?

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare helt iorden Lea. Jeg hører lige de andre tøser ad'.

HEJ TØSER. DA LEAS COMPUTER ER BLEVET SYG KAN HUN IKKE MAILE HENDES BILLEDER TIL MIG. ER DER EN AF JER SOM HAR FÅET DEM ALLEREDE DER VIL SENDE DEM VIDRE TIL MIG... HOPE SOO, SÅ FÅR I BARE ET KÆMPE :bearhug:

JEG ER TOTAL VILD MED DE BILLEDER OG DE PASSER LIGE I VORES STIL.

KNUS FRA JANNIE :hjerte:

MIN MAIL ADR ER: jannie_pige@yagoo.com

0

Del dette indlæg

Hej Lea..

Ihhh! din kjole er SÅ smuk - det var bare min drømme kjole indtil jeg ENDELIG fødte og bare skyndte mig ud at prøve den, men så var den desværre bare ikke særlig pæn til mig :blush: Øv!

Men jeg som sagt......en ENORMT smuk kjole, som jeg kun kan drømme om!

Rigtig god bryllups dag.

Knus "Pondus"

Ihh mange tak Pondus

Jeg er også rigtigt glad for min kjole, og glæder mig meget til at prøve den igen.

0

Del dette indlæg

sikke noget med din comp. jeg har selv lige vaeret samme omgang igennem ...

og ja, den kommende og ansigtsbehandling - det er en go ide - jeg gav Klaus en i julegave sidste aar (ned til Mens Room) et sats da vi kun havde kendt hinanden i halvanden maaned men han elskede det :balloon: og naturligvis bruger Sessen OH - hun slaegter vel sin mor paa :balloon:

Sender dig et par  :(

Kender problemet med computervirus alt alt for godt - oplevede det 2 gange under vores planlægning

Hej Lea

Hvor er det bare sur :bearhug: med din computer :tosset: Jeg håber I får reddet det hele, så der ikke bliver for meget dobbelt arbejde :)

Jeg glæder mig til at se billeder af bordet, når du får tid :balloon:

Møg computer!!! :angry1: Tak for jeres tanker...det er nemlig super sur :birthday:

Til gengæld har den aldrig kørt så hurtigt før, som den gør nu i fejlsikret tilstand :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, præsten hedder Leo. Så det må være ham. Har kun talt med ham én gang. Der virkede han frisk nok. Vi måtte selv bestemme det hele, men han havde da også foreslag hvis vi ønskede det.

Har I talt med ham udover i tlf???? Ja, det er jo meget praktisk det er dig der er først, så kan jeg altid lave noget om hvis der var noget der ikke fungerede - så som præsten :bearhug:

Ejjj, jeg tror sq han er fin nok - var det også ham i blev anbefalet at ringe til, for der er jo en anden tilknyttet til stedet også hvis det er!

Vores hedder Leon, men det er nu nok den samme alliwl.

Vi har besøgt ham og hans kone, og jo de er nu flinke nok, men havde alligevel en æv-fornemmelse, da vi tog hjem.

0

Del dette indlæg

Vores hedder Leon, men det er nu nok den samme alliwl.

Vi har besøgt ham og hans kone, og jo de er nu flinke nok, men havde alligevel en æv-fornemmelse, da vi tog hjem.

Det var da lidt surt for ser synes jeg. Håber alligevel brylluppet og glæden kommer til at overskugge det ;)

0

Del dette indlæg

Kender I det???

Jeg tror, at jeg har styr på det meste, -og alligevel ikke!

Lige nu går jeg og tænker på at lave indbydelserne om....jeg kan jo alligevel ikke printe dem for tiden, så hvorfor ikke lave et nyt design??

Ligeså med min kjole. -Jeg synes, at der er vildt mange flotte kjoler, som jeg ikke har prøvet...alligevel glæder jeg mig til min.

Er lidt vægelsindet om en masse ting :bearhug:

13 arbejdsdage til sommerferie!! :blush:

:byebye:

0

Del dette indlæg

Kender I det???

Jeg tror, at jeg har styr på det meste, -og alligevel ikke!

Lige nu går jeg og tænker på at lave indbydelserne om....jeg kan jo alligevel ikke printe dem for tiden, så hvorfor ikke lave et nyt design??

Ligeså med min kjole. -Jeg synes, at der er vildt mange flotte kjoler, som jeg ikke har prøvet...alligevel glæder jeg mig til min.

Er lidt vægelsindet om en masse ting :blush:

13 arbejdsdage til sommerferie!! :)

:byebye:

<{POST_SNAPBACK}>

jo jeg forstår skam godt din vægelsindethed, men Lea... ligemeget hvor meget du ændrer dine indbydelser bliver de ikke smukkere end de er nu, de er simpelthen perfekte

mht kjole ja der er mange smukke, men omvendt er det jo heller ikke sikkert at de overhovedet ville være den rigtige til én selv, det trøster jeg mig altid med

og mht at have styr på tingene, så er du nu meget organiseret og tjekket Lea, men kender altså godt følelsen, selvom der ikke lige er noget her og nu at lave, føler man man burde være igang med et eller andet til brylluppet.

Er sikker på du har styr på alt, det er muligt at have styr på

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

jeg mener jeg har dem hjemme paa den baerbare, men er ikke sikker, jeg tjekker lige i aften naar jeg engang kommer hjem :blush: ellers saa har jeg dem paa den stationaere men den kommer jeg ikek til foer engang i juni.

Hej stineka.

Jeg krydser finger for at du har billederne til at ligge på din bærbare computer. Så får du sempelthen et kæmpe :bearhug:

knus fra jannie :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer