yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

nøj, hvor lyder det bare hyggeligt, sikke en god dag, dejligt med sådan en præst, der ikke holder så meget på formerne.

Ærgeligt med skoene, men godt at du fik trøsteshoppet lidt, OH er bare superlækker (ja ikke ham, men produkterne) bare synd at priserne ikke er de samme som i Usa -HAHA-

Kan godt forstå du savner kattedronningen når hun ikke er der, savner også min lille nevø helt vildt lige nu, har ikke set ham i 14 dage. jeg ved godt, det er noget helt andet, når det er ens eget barn, men når jeg kan savne ham så meget, hvordan må det så ikke være, når det er ens egen?

Håber husarbejdet forløber godt

:griner:- Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Sødeste Rikke! -Hvor er det dejligt at se dig her igen...håber, at du er ok? -HAHA- Bryllupsklar er i hvert fald ikke det samme uden dig!

Ja, præsten er ok...alt det praktiske omkring ceremonien er heldigvis helt op til os...dog kunne jeg godt tænke mig, at han havde været lidt mere interesseret i os som individer og par...at han havde spurgt lidt ind til, hvordan vi mødtes og så´rn. Tror, at jeg skriver en mail til ham med lidt stikord, så han kan gøre talen lidt personlig...Dog må jeg se i øjnene, at det er pure buisness, -idet vi betaler for ham!

Mht Ole-bole...jeg sender dig lige en PM.

Jeg tror udmærket, at det kan sammenlignes med hvordan du savner din nevø og jeg savner Klara. Jeg ved, at min søster er helt ude i tovene fordi hun ikke har set Klara i 3 uger (hun har travlt med eksamen)...Klara savner også hende for vildt, og for det meste, når vi leger, er moster med i legen...hun er bare usynlig, siger Klara :hjerte:

Husarbejdet forløber vist fint...jeg kan i hvert fald høre noget larm dernedefra...jeg har lidt svært ved at komme i omdrejninger idag....synd for Jan! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

:)

<{POST_SNAPBACK}>

sødeste lea

tak for din dejlige besked, jamen jeg har også lige sendt en pm retur til dig.

forstår sagtens det med præsten, man gider jo ikke at han/hun dårligt kan huske ens navn, men som du selv skriver, må man nok se i øjnene, at det bare er et nyt par hver uge for dem, hvor det derimod er livets største begivenhed for én selv -HAHA-

(næst efter kattedronningen)

Hvor sødt at moster er med som usylig "passager", ja man bliver sgu så blød om hjertet, når de kommer stormende og giver en et stort knus, det kan man leve højt på længe

og til husarbejdet -HAHA- det er da godt du har sat pøblen i arbejde, der er jo ikke noget der fungerer uden en effektiv arbejdsleder -HAHA-

:) Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Hej Lea, det lyder til at i havde en rigtig god dag i København. Jo, det er lidt underligt når børnene ikke er der, så savner man deres smådrillerier og slåskampe (2 drenge imellem, der er lige stædige). Men jeg må ærligt indrømme vi nyder det også lidt, da det er lang tid siden vi har kunnet sove til kl 9.00 uden, at der var nogle der kom og sagde at de ville have morgenmad.

:griner:- Men så glæder vi os, destå mere til at skulle hente dem imorgen formiddag.

Knus og :) Ingelise

0

Del dette indlæg

ih, det lyder til at I havde en super dag i KBH. og ja. OH er dyrt - og ja, Lea det er din skyld jeg ikke laengere kan se min bankdame i oejnene :):)

og ja, for praesten er det jo nok hverdag, men altsaa vi skal betale 1800 bobs - saa skal hun godt nok ogsaa levere noget der bare er lidt personligt

:griner:- Stine

0

Del dette indlæg

Hvor sødt at moster er med som usylig "passager", ja man bliver sgu så blød om hjertet, når de kommer stormende og giver en et stort knus, det kan man leve højt på længe

-HAHA- Rikke

Ja, det er nemlig sødt...hermed et lile billede fra forleden, hvor vi legede med lego. -Tror I, at der er en, der er glad for sin "brude"kjole??

post-10235-1114335869.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og til husarbejdet :blush: det er da godt du har sat pøblen i arbejde, der er jo ikke noget der fungerer uden en effektiv arbejdsleder -HAHA-

-HAHA- Rikke

Ja, og arbejdslederen kom sørme også selv igang...FÅÅÅÅRK, hvor er jeg træt i armene, efter at have revet gulv op i 2 dage!

post-10235-1114336035.jpg

0

Del dette indlæg

-HAHA- Hej Lea, det lyder til at i havde en rigtig god dag i København. Jo, det er lidt underligt når børnene ikke er der, så savner man deres smådrillerier og slåskampe (2 drenge imellem, der er lige stædige). Men jeg må ærligt indrømme vi nyder det også lidt, da det er lang tid siden vi har kunnet sove til kl 9.00 uden, at der var nogle der kom og sagde at de ville have morgenmad.

-HAHA- Men så glæder vi os, destå mere til at skulle hente dem imorgen  formiddag.

Knus og  :blush: Ingelise

Jeg savner sessen-min heeeelt vildt! -Godt, at jeg skal hente hende idag!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ih, det lyder til at I havde en super dag i KBH. og ja. OH er dyrt - og ja, Lea det er din skyld jeg ikke laengere kan se min bankdame i oejnene  -HAHA-  -HAHA-

og ja, for praesten er det jo nok hverdag, men altsaa vi skal betale 1800 bobs - saa skal hun godt nok ogsaa levere noget der bare er lidt personligt

-HAHA- Stine

Kan du ikke bare give din bankdame en lille prøve af OH, -så kan det være, at hun forstår dig lidt bedre http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Mht præsten, så skal vi også betale, så jeg vil have noget personligt!

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er hun bare kær, din lille Klara og hvor i ligner hinanden  -HAHA-

Sikke i får knoklet.

Jeg må gi Stine ret, du ligner jo en vaske ægte håndværker -HAHA-

-HAHA-

Tak Mille...det tager jeg som et kompliment, for jeg synes jo, at hun er verdens smukkeste :hjerte:

0

Del dette indlæg

ih, det lyder til at I havde en super dag i KBH. og ja. OH er dyrt - og ja, Lea det er din skyld jeg ikke laengere kan se min bankdame i oejnene  -HAHA-  -HAHA-

-HAHA- Stine

<{POST_SNAPBACK}>

Kan du ikke bare give din bankdame en lille prøve af OH, -så kan det være, at hun forstår dig lidt bedre -HAHA-

Mht præsten, så skal vi også betale, så jeg vil have noget personligt!

<{POST_SNAPBACK}>

hmm, godt nok er hun på min alder, men hun ligner ikke lige typen der bruger den slags produkter, nok nærmere de stribede fra Matas :)

og ja, så skal det altså også være godt til den pris ...

jamen søde Lea, du ser jo helt håndværkeragtig ud  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, Stine...jeg har også et par billeder, hvor jeg har håndværkerrøv, men dem viser jeg ikke her... -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

og det er vi faktisk glade for :)

og kan sagtens forstå du savner din prinsesse - hun ser nu også dejlig ud, særligt i sit brudeoutfit :lol:

-HAHA- Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen søde Lea, du ser jo helt håndværkeragtig ud  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, Stine...jeg har også et par billeder, hvor jeg har håndværkerrøv, men dem viser jeg ikke her... -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor ikke Lea? Jeg kan ikke forstå du ikke vil ha din http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif på nettet -HAHA-

Er sessen din kommet hjem? Hun er en rigtig lille skønhed Lea :hearts: Lige til at spise

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hey Beauty

Sikke en dejlig dag I har haft.. :hjerte: Hvor lækkert at Jan fandt sit outfit - du må da være ved at gå til i spænding for at se ham i det :hearts:

Dejligt med nogel nye Ole Henriksen produkter..Det undrer dig nok ikke, at der også i mit badeværelsesskab befinder sig dette skønne mærke (omend lidt dyre). -HAHA-

Åhh hvor der Sessen bare smuk. Er der mulighed for at man kan låne hende - bare liiidt (tigge-ikon) Jeg forstår godt du savner hende helt vild..Men du er heldig i det hele taget at ha sådan en guldklump (misundelses-ikon)

Og hvor ser du dog skøn ud i arbjedstøj og omvendt kasket -HAHA- Jeg glæder mig til at se billeder af det færdige resultat :heppe:

En masse tanker og :blush: Anne

0

Del dette indlæg

jamen søde Lea, du ser jo helt håndværkeragtig ud  -HAHA-

Hehe, Stine...jeg har også et par billeder, hvor jeg har håndværkerrøv, men dem viser jeg ikke her... :)

Hvorfor ikke Lea? Jeg kan ikke forstå du ikke vil ha din -HAHA- på nettet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Er sessen din kommet hjem? Hun er en rigtig lille skønhed Lea :hearts: Lige til at spise

-HAHA-

Min røv er for lækker til nettet...thats why -HAHA-

Sessen min er hjemme igen...så er jeg lykkelig igen :blush:

0

Del dette indlæg

Hey Beauty

Sikke en dejlig dag I har haft.. :hjerte: Hvor lækkert at Jan fandt sit outfit - du må da være ved at gå til i spænding for at se ham i det :hearts:

Dejligt med nogel nye Ole Henriksen produkter..Det undrer dig nok ikke, at der også i mit badeværelsesskab befinder sig dette skønne mærke (omend lidt dyre). -HAHA-

Åhh hvor der Sessen bare smuk. Er der mulighed for at man kan låne hende - bare liiidt (tigge-ikon) Jeg forstår godt du savner hende helt vild..Men du er heldig i det hele taget at ha sådan en guldklump (misundelses-ikon)

Og hvor ser du dog skøn ud i arbjedstøj og omvendt kasket  -HAHA- Jeg glæder mig til at se billeder af det færdige resultat  :heppe:

En masse tanker og  :blush: Anne

Ja, det var en rigtig dejlig dag...og nej, det undrer mig på ingen måde, at Ole også har fundet vejen til dit badeværelse...har du fået René til at bruge det? -Jeg har lige introduceret Jans tredie produkt for ham...og han tager det helt pænt.

Af og til kan du finde Sessen under bortgives i dba, -men så går bølgerne også højt herhjemme. Hun og jeg er af nogenlunde samme støbning...møgstædige, -så vi har nogle heftige kampe af og til. -I øvrigt snakker hun af og til om, at hun vil ha en ny mor, og det skal være moster! -HAHA-

Mange tanker til dig også dejlige Anne...du er savnet her ved broen! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lea

Hvor er sesse din bare skøn ......

Hvor det var klær dig som håndværker *ss*

Håber så al den håndværkerstil gir gavn og blir som i vil ha det.....

-HAHA- Marie

YEPS! -Hun er lækker!

Hmm, håndværkerstilen ender med at give mig kæmpe triceps i højre arm...må vist hellere bytte min brudekjole til en, der dækker asymmetrien...

Derudover, giver håndværkerstilen os lige præcis det, som vi gerne vil ha!

0

Del dette indlæg

hallo, du er da for lækker med dit nye håndværker image :blush:

og hvor er hun sød, den lille størrelse, en rigtig charmetrold, ja på trods af dette kunne jeg godt forestille mig, at bølgerne ind i mellem kan gå højt -HAHA- jeg venter også bare på at min lille nevø begynder at tale, så skal man nok få sin sag for -HAHA-

ha' en fortsat god søndag

-HAHA- Rikke

0

Del dette indlæg

Heeeyyyyy Babe... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

T'løøøøk med din 10. plads på "Mest-Aktive-Brugere"... -HAHA-

Hvor ser du herlig ud i arbejdstøjet - hva' er der nu galt med håndværkerrøv???!!!

-HAHA-:) :guitar:

:blush: Khio - der ønsker sig en "Sesse" til sin fødselsdag... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Af og til kan du finde Sessen under bortgives i dba, -men så går bølgerne også højt herhjemme. Hun og jeg er af nogenlunde samme støbning...møgstædige, -så vi har nogle heftige kampe af og til. -I øvrigt snakker hun af og til om, at hun vil ha en ny mor, og det skal være moster! -HAHA-

Mange tanker til dig også dejlige Anne...du er savnet her ved broen! -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

ja, nogen gange er hun sikekrt billigt til salg, men vi ved jo at du ikke kan undvære hende - overhovedet ikke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif og det forstår man godt, hun er bare lige til at spise ..

og glæde mig lige som Anne til at se det færdige resultat af jeres hårde arbejde ..

-HAHA- Stine

og Klaus er endnu ikke kommet til OH men indrømmede at det virkede ret godt på mig så måske skulle han til at gøre det samme - men intet kan chokere mig ang. den mand ... han minder jo for meget om mig, elsker massage, ansigtsbehandlinger og lækkert tøj (og nej, han er IKKE bøsse, selv om han lyder så i foreanstående sætning :blush: )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer