yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Altså jeg ved jo ikke lige hvad Marie, har drukket i flyet.

Men på vejed deregud sfik jseg ngole jssuser.

Taxashjaforen gljoede ogsåm ljidt  :drink2:

Var han lægger? -Altså som Brad?

:griner:-

Altså nu ved jeg ik lige om du er til mænd med mange kæder og hår på brystet?

Et skæg, der har groet i flere år. og en krop der sjældent er blevet vasket.

Men jeg er IKKE :banned:

Yirkes :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm jeg syntes skisme vi skal holde ham fast ved baren.. indtil noget bedre dukker op :)
0

Del dette indlæg

hmmm jeg syntes skisme vi skal holde ham fast ved baren.. indtil noget bedre dukker op :)

Har du pudset brillerne?????

Nej, vi skal ej.

Han er klam :slag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Yes, så er jeg også ankommet  :griner:-

Hvor er i henne tøser? :drink2: Eller endnu bedre ...hvor er Brad?  :hearts:

Brad er smuttet, han blev lidt skræmt af en masse drinks drikkende bridezilaer.

Men der er flere hvor de kom fra.

Vi må bare vente og holde bedre fast, på den næste der dukker op :)

Vi er i baren, hvordan kan du spørge :drink2:

0

Del dette indlæg

aiiiiiiiiiii Mille har du drukket min drinz.......... :):)

Der var da nolge super lækre fyre på flyveren .....så jeg havde jo ik lige tid....jo vel ... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif -HAHA--HAHA-

Mille ville ik kigge efter de søde fyre........ hun ville bare tilbage til poolen

-HAHA--HAHA--HAHA-

:griner:- Marie :drink2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):) jeg skulle godt nok lige langt tilbage i tråden for at være med, sad lige og var desorienteret et godt stykke tid. Jamen jeg har lige en vigtig meddelelse. Når i er i troperne må i for guds skyld IKKE skyde på nogle sorte pantere, der er en stor sandsynlighed for, at det er noget af min familie http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

:griner:- Rikke

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Hej tøser, jeg vil også komme et smut forbi troperne, gem nogle lækre mænd og drinks til mig. :):) Jeg ankommer godt nok ½ døgn forsent, men så er mændene nok ekstra friske til mig, da i jo nok sover....

Men Lea man kan da ikke vende dig ryggen før der er kommet 7 nye sider på din tråd. Jeg har nu heller ikke været så flittig herinde de sidste par dage, jeg har nydt solen, haven og børn. I denne weekend er vi barnløse - hvem glæder sig???-

Vi skal både til konfirmantion og en halfest (vi er altid en flok på 12-15 mand) puh sikken en hovedpine jeg kan få søndag.... Så da tager jeg et par reparationsbajere i baren...

Tillykke med dit nye job Lea, jeg håber du falder godt til, skal du først starte efter sommerferien???

Knus og :griner:- Ingelise

0

Del dette indlæg

:)  :) Som en sidebemærkning til hyacint, der er lige løbet et sort eksemplar af kattefamilien forbi mit vindue, er hun også i familie med dig???(Hun lignede dig godt nok lidt....) http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif  -HAHA-

Knus Ingelise

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA- ja det er muligt, du kan aldrig vide dig helt sikker Ingelise, men jeg tror nu faktisk også at jeg er en "fredet" dyreart, der er snart ikke mange tilbage af os -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAU! Sikke en fest, her har været... -HAHA- -I er fandme kanon tøser...sådan at tage til troperne med! *HIK* -vælg selv, -jeg giver en omgang!

-HAHA- Hej tøser, jeg vil også komme et smut forbi troperne, gem nogle lækre mænd og drinks til mig. :)  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Jeg ankommer godt nok ½ døgn forsent, men så er mændene nok ekstra friske til mig, da i jo nok sover....

Men Lea man kan da ikke vende dig ryggen før der er kommet 7 nye sider på din tråd. Jeg har nu heller ikke været så flittig herinde de sidste par dage, jeg har nydt solen, haven og børn. I denne weekend er vi barnløse - hvem glæder sig???-

Vi skal både til konfirmantion og en halfest (vi er altid en flok på 12-15 mand) puh sikken en hovedpine jeg kan få søndag.... Så da tager jeg et par reparationsbajere i baren...

Tillykke med dit nye job Lea, jeg håber du falder godt til, skal du først starte efter sommerferien???

Knus og  :griner:- Ingelise

Velkommen til Club Tropicana Ingelise...dejligt at se dig her!

Ja, VI er nemlig barnløse i denne weekend, men istedet for at tage på vulkaner (åh, hvem der bare var så heldige) skal vi lave hus....FÅRK, hvor er jeg ved at være træt af at spartle!

Tak for tillykkeriet...ja, jeg skal først starte efter ferien. -Jeg håber, at det lever op til forventningerne...

:)

0

Del dette indlæg

I dag har været en rigtig bridezilladag.

Hele vores lille familie kørte til københavn sidst på eftermiddagen. Klara skulle ind til sin daddy (snøft...savner hende uhørt meget, når hun ikke er hjemme). I den forbindelse havde vi bestilt tid hosGolman, som vi havde mødt på bryllupsmessen i Falconer Centeret. Jan var ret begejstret for hans tøj, så dér tog han ind for at kigge. Imens var jeg på skoshopping (bryllupssko vel at mærke)...fandt dog ingen, så det endte med trøsteshopping af Ole Henriksen-produkter (skal købe et skab mere til badeværelset nu...der er ikke mere plads i de gamle).

Derimod havde Jan bedre held i posen; han har nu købt hele sit outfitt til brylluppet...uhh, hvor er jeg spændt på at se ham :)

Klokken 20 havde vi en aftale hjemme hos præsten, der skal velsigne os. Ham og hans kone stod klar med varme hveder, da vi ankom. Der var en rigtig hyggelig atmosfære, og vi får det hele, som vi vil have det...præsten ville endda gå med til at sige "nu må du kysse bruden" efter alle ja´erne http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif

Imellem københavn og præsten fik vi lige tid til vores yndlings-köttbullar i IKEA...egentlig skulle vi også have været lidt rundt derinde, men det nåede vi ikke... :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nøj, hvor lyder det bare hyggeligt, sikke en god dag, dejligt med sådan en præst, der ikke holder så meget på formerne.

Ærgeligt med skoene, men godt at du fik trøsteshoppet lidt, OH er bare superlækker (ja ikke ham, men produkterne) bare synd at priserne ikke er de samme som i Usa :)

Kan godt forstå du savner kattedronningen når hun ikke er der, savner også min lille nevø helt vildt lige nu, har ikke set ham i 14 dage. jeg ved godt, det er noget helt andet, når det er ens eget barn, men når jeg kan savne ham så meget, hvordan må det så ikke være, når det er ens egen?

Håber husarbejdet forløber godt

0

Del dette indlæg

nøj, hvor lyder det bare hyggeligt, sikke en god dag, dejligt med sådan en præst, der ikke holder så meget på formerne.

Ærgeligt med skoene, men godt at du fik trøsteshoppet lidt, OH er bare superlækker (ja ikke ham, men produkterne) bare synd at priserne ikke er de samme som i Usa -HAHA-

Kan godt forstå du savner kattedronningen når hun ikke er der, savner også min lille nevø helt vildt lige nu, har ikke set ham i 14 dage. jeg ved godt, det er noget helt andet, når det er ens eget barn, men når jeg kan savne ham så meget, hvordan må det så ikke være, når det er ens egen?

Håber husarbejdet forløber godt

Sødeste Rikke! -Hvor er det dejligt at se dig her igen...håber, at du er ok? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif Bryllupsklar er i hvert fald ikke det samme uden dig!

Ja, præsten er ok...alt det praktiske omkring ceremonien er heldigvis helt op til os...dog kunne jeg godt tænke mig, at han havde været lidt mere interesseret i os som individer og par...at han havde spurgt lidt ind til, hvordan vi mødtes og så´rn. Tror, at jeg skriver en mail til ham med lidt stikord, så han kan gøre talen lidt personlig...Dog må jeg se i øjnene, at det er pure buisness, -idet vi betaler for ham!

Mht Ole-bole...jeg sender dig lige en PM.

Jeg tror udmærket, at det kan sammenlignes med hvordan du savner din nevø og jeg savner Klara. Jeg ved, at min søster er helt ude i tovene fordi hun ikke har set Klara i 3 uger (hun har travlt med eksamen)...Klara savner også hende for vildt, og for det meste, når vi leger, er moster med i legen...hun er bare usynlig, siger Klara :hjerte:

Husarbejdet forløber vist fint...jeg kan i hvert fald høre noget larm dernedefra...jeg har lidt svært ved at komme i omdrejninger idag....synd for Jan! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer