yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Heeeyyyyy Babe...  (y)

T'løøøøk med din 10. plads på "Mest-Aktive-Brugere"...  :bearhug:

Hvor ser du herlig ud i arbejdstøjet - hva' er der nu galt med håndværkerrøv???!!!

:huh:  :o  :guitar:

:bearhug:  Khio - der ønsker sig en "Sesse" til sin fødselsdag...  :kiss:

Hey Khio-babe..

Tak...det må være et tegn på, at jeg laver for lidt på huset, siden jeg er på en 10. plads. Jeg vil i den forbindelse gerne takke min mor, Jan og jeres allesammens støtte...uden jer havde jeg ikke opnået dette resultat. -Mit næste mål er en Oscar!

Tjah, arbejdstøjet gør lissom lidt ved een, ikk´. Mangler bare en netundertrøje *Onslow-ikon*

(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja, nogen gange er hun sikekrt billigt til salg, men vi ved jo at du ikke kan undvære hende - overhovedet ikke :huh: og det forstår man godt, hun er bare lige til at spise ..

og glæde mig lige som Anne til at se det færdige resultat af jeres hårde arbejde ..

:bearhug: Stine

og Klaus er endnu ikke kommet til  OH men indrømmede at det virkede ret godt på mig så måske skulle han til at gøre det samme - men intet kan chokere mig ang. den mand ... han minder jo for meget om mig, elsker massage, ansigtsbehandlinger og lækkert tøj (og nej, han er IKKE bøsse, selv om han lyder så i foreanstående sætning  :kiss: )

Det kan jeg nemlig ikke, -altså undvære Sessen. Det er jo det forunderlige med børn...jeg troede ikke, at jeg kunne elske hende højere, end jeg gjorde igår...men i dag elsker jeg hende endnu mere...og sådan er det hver dag!

Jan og Klaus minder vist lidt om hinanden...det er så fedt med en kæreste, der selv kan finde ud at shoppe og gøre lidt ud af sig selv. Tidligere (med min gamle kæreste) var jeg overbevist om, at ingen mænd kunne finde ud at købe tøj uden at have sin kæreste (mor) med...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det vist lidt hen af dig Lea.......

Man blir dejligt overrasket når de kan tingene selv...uden at ska ha moar i hånden  :kiss:

Tusind tak for din hjælp...du er bare en  :bearhug: dejlig skat

:bearhug: marie

Ja, det er fedt ikk! -Hvis man ellers har været vant til kærester, der intet shoppegen havde overhovedet, er det som en hel befrielse at få en, der kan!

Og det var så lidt Marie...jeg håber virkelig, at I kan bruge det til noget. Vores børn er jo vores hjerteblod...faktisk har jeg det også sådan med mine elever...jeg bliver så berørt, hvis det på en eller anden vis ikke går dem godt. Folk, der arbejder med børn, skal altså kunne lægge den professionelle kappe og se tingene fra børnenes side...Mine tanker er hos jer... :hjerte:

:huh:

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er fedt ikk! -Hvis man ellers har været vant til kærester, der intet shoppegen havde overhovedet, er det som en hel befrielse at få en, der kan!

<{POST_SNAPBACK}>

meget - især når han kommer hjem med det gave - der både passer, er ens stil og som hans mor ikke har valgt! og så endda efter ganske kort bekendtskab - ja, jeg ligende nok mest af alt en :bearhug: i hovedet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det vist lidt hen af dig Lea.......

Man blir dejligt overrasket når de kan tingene selv...uden at ska ha moar i hånden  :huh:

Tusind tak for din hjælp...du er bare en  :kiss: dejlig skat

:bearhug: marie

<{POST_SNAPBACK}>

Og det var så lidt Marie...jeg håber virkelig, at I kan bruge det til noget. Vores børn er jo vores hjerteblod...faktisk har jeg det også sådan med mine elever...jeg bliver så berørt, hvis det på en eller anden vis ikke går dem godt. Folk, der arbejder med børn, skal altså kunne lægge den professionelle kappe og se tingene fra børnenes side...Mine tanker er hos jer... :hjerte:

(y)

<{POST_SNAPBACK}>

Taaaark Lea....blir helt rørt .... :bearhug:

(y) Marie

0

Del dette indlæg

meget - især når han kommer hjem med det gave - der både passer, er ens stil og som hans mor ikke har valgt! og så endda efter ganske kort bekendtskab - ja, jeg ligende nok mest af alt en :toot: i hovedet

Ja, det er nemlig lidt vildt. 3 dage efter Jan og jeg havde mødt hinanden, fyldte jeg 30 år. Han kom med en skøøøøn parfume og nogle viiiildt flotte blomster...lige efter mit hovede! :)

0

Del dette indlæg

På lørdag har Jan og jeg kendt hinanden i 1 år...jeg har tænkt mig, at invitere ham ud på en lille overraskelse. -Er der nogen, der kender en rigtig god restaurant på Vestsjælland (vi er jo nytilflyttede, så kender intet)...

Det skal ikke være bøf/steak eller lignende...

:toot:

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Nu er jeg lidt træt af, at jeg aldrig kan huske, at min huskeseddel er på side 18...er sikker på, at jeg nemmere kan huske, at den er på side øhhh... :toot: -or not! -Her er den i hvert fald, så er den ikke så langt væk, når den skal opdateres....

Min huskeseddel...påfyldes henad vejen...

Overordnet:

Rådhus er booket til kl. 9.30

Lokation Næsbyholm Slot

Fotograf Min svoger Torbjörn, der er fotograf på Expressen

Transport Bliver nok ikke nødvendig, da fest og vielse er samme sted

Overnatning Næsbyholm Slot

Oprydning og rengøring Næsbyholm Slot

Blomster: Overordnet for alle blomster, er, at jeg bare ønsker mig hvide callaer

Brudebuket

Brudpigebuket

Blomsterkrans til Klara

Knaphulsblomster til Jan, Knud, Rudi & Torbjörn

Blomster til bordene Det skal være nogle grønne planter i potter. Måske krydderurter -Gerne nogle, der kan plantes ud i haven, så vi altid kan mindes vores bryllup

Administrativt:

Gæsteliste Tjek

Indbydelser Tjek

Frimærker til indbydelser

Vielseshæfter Tjek

Ønskeliste Den bliver jo aldrig færdig...or?

Gavekoordinator Dropper vist sådan een..

Hjemmeside Jow, den er der skam...der er bare ikke rigtigt noget på..

Bordplan Fååårk, den får vi aldrig til at gå op

Velkomstsang "Den första gång jag såg dig"

Velbekommesang bettevibsen har digtet en rigtig god en til os. Mel: Papegøjen fra Amerika

Gæstebog

Bordhæfter Tjek

Gæstegaver/bordkort Tjek på en proto

Gaveliste

Takkekort + frimærker

Fotoalbum

Scrapbog

Vielse:

Ægteskabserklæring

Bestil plads på Rådhuset nemlig! Borgmesteren er booket til 9.30

Snak med præsten Tjek, det har vi gjort...skal bare lige sende ham en stikordsmail

Vielsesmusik Tjek! -En saxofonist og bassist (kontra) fra Come Together

Oppynting i slotsparken Eller ikke...den er sikkert smuk i sig selv

Udvælg salmer/sange "Hvad er det min Marie","Du kom med alt det, der var dig", "Det er så yndigt" og "Fly me to the moon"

Middagen:

Toastmaster Thomas

Velkomst drinks Champagne

Serveringsdamer Nogle fra Næsbyholm Slot

Forret Det styrer Leif (gl. kollega)

Hovedret Det styrer Leif (gl. kollega)

Dessert

Dessertvin Yirkes! -Men pyt, der er jo nogen, der vil ha det sprøjt

Dinnermusik Tjek! -En pianist fra Come Together

Drikkevarer (Vin, sodavand, øl)

Kaffen:

Bryllupskage Anjah har tilbudt sin ekspertise :)

Kaffe + te + mælk og sukker.

cognac og likør til kaffen Samme kommentar som dessertvinen...

Festen:

Natmad Hmm, måske noget mexicansk. -Det er i hvert fald let at forberede i god tid

Sprut

Engangsglas til øl og sodavand + navnemærkater

Dansemusik Come Together

Musik på CD til når bandet er taget hjem

Pynt mm. til festen:

Engangskameraer Tjek

Duge Der er kun hvide duge på slottet...overvejer lidt at sy nogle naturfarvede

Servietter

Tandstikker

Lys

Hjertestjernekastere

Picnic-brunch:

Mad Næsbyholm styrer det

DrikkeNæsbyholm styrer det

Oprydning Næsbyholm styrer det

Rød og hvidternede tæpper

Lea:

Kjole + Kjole tilretning Kjole købt

Underskørt til kjolen Lejes

Strømper/strømpebukser Tror, at jeg dropper dette punkt

Sko FÅÅÅÅRK, dem kan jeg bare ikke finde!!!

Strømpebånd Samme kommentar som dessertvinen og cognac´en

Undertøj Har en lille aftale med Annen, så det er der vist nok halvvejs styr på

Smykker Or not, jeg er ikke en smykkepige

Slør Tjek

Hårpynt

Sjal / Cape Også her har Annen tilbudt sin hjælp. Er hun ikke bare dejlig?

Noget nyt, lånt, blåt, gammelt

Æske til brudekjole

Frisør Er bestilt...både til selve dagen og til prøveopsætning Makeup Tjek

Negle Unique nails, Blegdamsvej

Jan:

Jakkesæt Tjek

Skjorte Tjek

Manchetknapper Tjek, måske, jeg må nemlig ikke få noget at vide...

Sko Tjek

Strømper (evt. 2 par) Tjek

Slips, pastrong e.lign. Tjek

Undertøj

Æske til ringene

Frisør

Indgravering i vielsesringe

Paraply

Klara:

Kjole Er købt...men tvivler på, at hun kan passe den til august

Sko

Til overnatning og dagen efter:

Tøj

Sko

Bøjle, pose til kjolen og Jans tøj

Toiletsager

Efter brylluppet:

Få brudebuketten presset til min MS-ramme

Rensning af kjole og jakkesæt

Fremkaldelse af billeder

Giv meddelelse om evt. navneændring til arbejdspladsen, banken, i passet ovs.

Gave til toastmaster, Karin + andre, der har hjulpet

...har jeg glemt noget piger? :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men Rikke...det har ikke noget at gøre med at være struktureret. Det hele afhænger af, hvor god man er til at stjæle. Jeg har stjålet min liste fra en anden bryllupsside...og har lagt den ind HER -hvor du sørme også har sat dine poter... :) :heppe:

0

Del dette indlæg

På lørdag har Jan og jeg kendt hinanden i 1 år...jeg har tænkt mig, at invitere ham ud på en lille overraskelse. -Er der nogen, der kender en rigtig god restaurant på Vestsjælland (vi er jo nytilflyttede, så kender intet)...

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lea

Først stort tillykke med på lørdag :):toot:

Manden hviskede at Madam Bagger i Korsør skulle være god http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Har aldrig været der men det skulle være godt. Ellers er der Hotel Kirstine i Næstved, der spise man ridi godt - har været der 2 gange MUMS

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

Hej Lea

Først stort tillykke med på lørdag :):toot:

Manden hviskede at Madam Bagger i Korsør skulle være god -HAHA- Har aldrig været der men det skulle være godt. Ellers er der Hotel Kirstine i Næstved, der spise man ridi godt - har været der 2 gange MUMS

-HAHA-

Tak Sus...havde nok på fornemmeren, at jeg kunne regne med dig! Og at du ligefrem nævner en i Korsør gør det bare lidt meget bedre. -Jan har nemlig lige ringet hjem fra Berlin...Passaten skal på værksted :angry1: Måske bliver han nødt til at lade den stå i Berlin og så flyve hjem i morgen. Så kan han hente den næste gang han kommer derned (om 10 dage)...det er godt nok lang tid at vente på bilen...så håber jeg bare, at de også støvsuger den på værkstedet, når nu de har så god tid til den! -HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har været ude at prøve sko idag...jeg prøvede den herunder. -Tror sg, at jeg køber den! -Ved ikke rigtigt med fjeren...den kan i hvert klippes af...men så har jeg bare lyst til at købe to par, for jeg synes, at fjeren ser for sej ud til et par jeans!

post-10235-1114721592.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg copy/paster lige mit eget indlæg fra en anden tråd herover...fremover vil jeg så bare henvise til min tråd, når nogen brokker sig over, at deres kæreste ikke går nok op i planlægningen af bryllup... :)

Til alle de generelle udtalelser om mænd og bryllup...ærligt talt, så kan jeg godt forstå mændene. Prøv at se det fra den anden side; jeg er glad for vores Passat. Den kører godt, er hurtig og så er jeg tilmed lækker-smækker bag rattet i den. Jan vil nu gerne have den nye Passat. Jeg synes, at det er ok med en bil mere. Egentlig er jeg ligeglad med størrelsen og udstyrspakken. Den bil har eet formål, nemlig at transportere os rundt. MEN Jan kan altså tale meget om den bil (ydeevne, udstyrspakke med en masse detaljer, jeg ikke kan huske, og ikke interesserer mig for), vi skal ha...og det er eddermame trættende i længden. For mig er det fint nok, hvis han siger dagen inden vi skal hente bilen, at nu har han sg lige trukket 400.000 kr på kontoen...resten og alle overvejelserne gider jeg ikke at bruge tid på.

Sådan tror jeg altså også, at mange mænd har det med bryllupper. De vil gerne giftes med deres udkårne, -hvilket er det primære for dem ved bryllupper...størrelsen og udstyrspakken er sekundær.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg copy/paster lige mit eget indlæg fra en anden tråd herover...fremover vil jeg så bare henvise til min tråd, når nogen brokker sig over, at deres kæreste ikke går nok op i planlægningen af bryllup... :toot:

Kan jeg godt forstå, Lea - det er en FED sammenligning... :heppe: :) :heppe:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Jeg copy/paster lige mit eget indlæg fra en anden tråd herover...fremover vil jeg så bare henvise til min tråd, når nogen brokker sig over, at deres kæreste ikke går nok op i planlægningen af bryllup... :)

Til alle de generelle udtalelser om mænd og bryllup...ærligt talt, så kan jeg godt forstå mændene. Prøv at se det fra den anden side; jeg er glad for vores Passat. Den kører godt, er hurtig og så er jeg tilmed lækker-smækker bag rattet i den. Jan vil nu gerne have den nye Passat. Jeg synes, at det er ok med en bil mere. Egentlig er jeg ligeglad med størrelsen og udstyrspakken. Den bil har eet formål, nemlig at transportere os rundt. MEN Jan kan altså tale meget om den bil (ydeevne, udstyrspakke med en masse detaljer, jeg ikke kan huske, og ikke interesserer mig for), vi skal ha...og det er eddermame trættende i længden. For mig er det fint nok, hvis han siger dagen inden vi skal hente bilen, at nu har han sg lige trukket 400.000 kr på kontoen...resten og alle overvejelserne gider jeg ikke at bruge tid på.

Sådan tror jeg altså også, at mange mænd har det med bryllupper. De vil gerne giftes med deres udkårne, -hvilket er det primære for dem ved bryllupper...størrelsen og udstyrspakken er sekundær.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg har også forlængst indset at sådan er vi bare bygget og hvad hjælper brok egentlig...

Og så vil jeg bare sige at de sko er for fede :hearts: Skynd dig hen og køb dem!

:) Anss

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Lea, den rammer lige i øjet, det er en meget præcis beskrivelse af, hvordan mange af vores mænd har det, kunne ikke være udtrykt bedre. -HAHA-

jeg har også valgt ikke at lade mig gå på af at det er mig der står for det meste. jeg ved Jens glæder sig ligesåmeget som jeg, men han går bare ikke så meget op i de små detaljer, men det er jo ikke ensbetydende med, at han ikke glæder sig

Flotte, flotte sko du har fundet, har lige været tilbage og kigge på din kjole igen og jeg må sige, at jeg til den kjole ville vælge skoene uden fjer, da kjolen efter min mening er ret klassisk, men til et par cowboybukser ville jeg synes de fjer var super frækt og chickt

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer