yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Lea

Jeg kender udemærket den føelse af at man ikek har styr på NOGET og gerne vil lave nye indbydelser..... :blush::)

Har den samme føelse...og Peter er vist ved at få spat over mig :bearhug:

Gør det dit hjerte føler for.... det har jeg gjort og er derfor gået i gang for 3 gang.. :o

:( Marie

0

Del dette indlæg

Kender I det???

Jeg tror, at jeg har styr på det meste, -og alligevel ikke!

Lige nu går jeg og tænker på at lave indbydelserne om....jeg kan jo alligevel ikke printe dem for tiden, så hvorfor ikke lave et nyt design??

Ligeså med min kjole. -Jeg synes, at der er vildt mange flotte kjoler, som jeg ikke har prøvet...alligevel glæder jeg mig til min.

Er lidt vægelsindet om en masse ting (y)

13 arbejdsdage til sommerferie!! :)

:byebye:

jo jeg forstår skam godt din vægelsindethed, men Lea... ligemeget hvor meget du ændrer dine indbydelser bliver de ikke smukkere end de er nu, de er simpelthen perfekte

mht kjole ja der er mange smukke, men omvendt er det jo heller ikke sikkert at de overhovedet ville være den rigtige til én selv, det trøster jeg mig altid med

og mht at have styr på tingene, så er du nu meget organiseret og tjekket Lea, men kender altså godt følelsen, selvom der ikke lige er noget her og nu at lave, føler man man burde være igang med et eller andet til brylluppet.

Er sikker på du har styr på alt, det er muligt at have styr på

:bearhug: Rikke

Hej Lea

Jeg kender udemærket den føelse af at man ikek har styr på NOGET og gerne vil lave nye indbydelser.....  :lol:  :bearhug:

Har den samme føelse...og Peter er vist ved at få spat over mig  -HAHA-

Gør det dit hjerte føler for.... det har jeg gjort og er derfor gået i gang for 3 gang.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

:hug: Marie

Ihh, hvor er jeg glad for, at jeg ikke sidder alene med dén følelse!

:blush::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg mener jeg har dem hjemme paa den baerbare, men er ikke sikker, jeg tjekker lige i aften naar jeg engang kommer hjem -HAHA- ellers saa har jeg dem paa den stationaere men den kommer jeg ikek til foer engang i juni.

Hej stineka.

Jeg krydser finger for at du har billederne til at ligge på din bærbare computer. Så får du sempelthen et kæmpe :bearhug:

knus fra jannie :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Jeg har kunet - men tilgengæld er det også billedET...  :heppe:

Her:

post-9362-1117058068.jpg

:bearhug:  Khio.

jamen, har billederne så begynder at maile dem, når nu Leas compo. vil sikre sig at hun opfører sig ordentlig :lol::bearhug:

SUPER! -Fedt, at der er andre, der træder til...

JEG HADER MIN COMPUTER :angry1:

0

Del dette indlæg

Hej Sesse-mor... -HAHA-

ÅHR, hvor irriterende med din 'puter - det er noget af det værste... :angry1:

Håber I får reddet ALT!

Mht dine kreationer - søde Lea, du har fremstillet VERDENS FLOTTESTE - GUDINDEMISUNDELSESVÆRDIGE INVITATIONER!!! :yeah: :yeah: :yeah:

På den ene side har jeg lyst til at be' dig på min grædende knæ om ikke at revurdere dem - på den anden side vil jeg ikke det... :bearhug:

For hvis du virkelig har lyst til at kreere nye eller anderledes, så er jeg sikker på at de bli'r GUDDOMMELIGE! :heppe:

Men lov mig at tænke over det - jeg kan også bli' "træt af"/ændre mening om mine ting tuuusindvis af gange - men du har virkelig lavet nogen af de flotteste invitationer/menu'er/vielseshæfter, som jeg nogensinde har set!!! :lol:

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

Hej Sesse-mor...  :lol:

ÅHR, hvor irriterende med din 'puter - det er noget af det værste...  :angry1:

Håber I får reddet ALT!

Mht dine kreationer - søde Lea, du har fremstillet VERDENS FLOTTESTE - GUDINDEMISUNDELSESVÆRDIGE INVITATIONER!!! :yeah:  :yeah:  :yeah:

På den ene side har jeg lyst til at be' dig på min grædende knæ om ikke at revurdere dem - på den anden side vil jeg ikke det...  -HAHA-

For hvis du virkelig har lyst til at kreere nye eller anderledes, så er jeg sikker på at de bli'r GUDDOMMELIGE! :heppe:

Men lov mig at tænke over det - jeg kan også bli' "træt af"/ændre mening om mine ting tuuusindvis af gange - men du har virkelig lavet nogen af de flotteste invitationer/menu'er/vielseshæfter, som jeg nogensinde har set!!!  :bearhug:

:bearhug:  Khio.

ÅRH, hvor er du sød Lise...det var fandme sødt sagt...TARK!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Dine invitationer er det ypperste af det ypperste, de er simpelthen så flotte :bearhug: Tror samtlige bridezilla'er herinde er misundlige på dem :lol::bearhug:

Og din kjole er jo total WAUW, men ja man kan godt komme i tvivl om man nu har valgt rigtigt -HAHA- . Men er sikker på at du bliver gudommelig smuk.

Og hvor træls med din Puter :angry1: , min gamle bærbar er også begyndt at drille.... Håber I får det hele redet ud af den :blush:

Pernille :bearhug:

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dine invitationer er det ypperste af det ypperste, de er simpelthen så flotte  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif  Tror samtlige bridezilla'er herinde er misundlige på dem  :blush:  -HAHA-

Og din kjole er jo total WAUW, men ja man kan godt komme i tvivl om man nu har valgt rigtigt  :lol: . Men er sikker på at du bliver gudommelig smuk.

Og hvor træls med din Puter  :angry1: , min gamle bærbar er også begyndt at drille.... Håber I får det hele redet ud af den  :hug:

Pernille  :bearhug:

Årh Pernille...hvor er du sød. Det varmer mig rigtigt meget, at du bekræfter mig i de valg, jeg har taget...og som jeg nu tvivler om.

Det er nogle rigtige dejlige ting, du har skrevet...tak :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Lea,

Har lige siddet og kigget i din tråd - hold da op hvor må du have brugt lang tid på at arbejde på den - vildt mange flotte ting og gode ideer! :bearhug:

Er helt vild med de billeder du har lagt ud af brudebuketter - håber det er OK jeg stjæler lidt - jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆlsker Callaliljer og han må jo hellere få lidt inspiration med til blomsterhandleren... lidt kontrolfreak er man vel altid :bearhug:

OG så bliver jeg nødt til at spørge: den der fikse bordplan du har lavet med de runde borde - er det en du har lavet på computer udfra en skabelon eller har du selv tegnet?? Kunne vældig godt bruge et værktøj til et designe vores bordplan og vi skal nemlig også sidde ved runde borde, så jeg krydser fingre for at det er et eller andet fikst computer halløj som du har et link til, fedte fedte... :jupi:

- og så skulle jeg vist have brugt noget mere tid herinde for længe siden kan jeg godt se...

Siss - som er ved at blive afhængig....

0

Del dette indlæg

Hej Lea,

Har lige siddet og kigget i din tråd - hold da op hvor må du have brugt lang tid på at arbejde på den - vildt mange flotte ting og gode ideer!  -HAHA-

Er helt vild med de billeder du har lagt ud af brudebuketter - håber det er OK jeg stjæler lidt - jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆlsker Callaliljer og han må jo hellere få lidt inspiration med til blomsterhandleren... lidt kontrolfreak er man vel altid  -HAHA-

OG så bliver jeg nødt til at spørge: den der fikse bordplan du har lavet med de runde borde - er det en du har lavet på computer udfra en skabelon eller har du selv tegnet?? Kunne vældig godt bruge et værktøj til et designe vores bordplan og vi skal nemlig også sidde ved runde borde, så jeg krydser fingre for at det er et eller andet fikst computer halløj som du har et link til, fedte fedte...  :jupi:

- og så skulle jeg vist have brugt noget mere tid herinde for længe siden kan jeg godt se...

Siss - som er ved at blive afhængig....

Hej Siss

1000 tak for alle roserne... -HAHA- De varmer MEGET!

Du stjæler alt hvad du kan bruge fra min tråd...de fleste ting/ideer og billeder har jeg nemlig selv stjålet her og der.

De der bordplaner har jeg fundet på en anden bryllupsside. Siden jeg har fundet dem, var der en (vist nok Fluff), der lagde et link til IKEA´s hjemmeside, hvor der er en meget smartere måde at gøre det på...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Sødeste Lea..jeg er jo helt forelsket i dine invitationer :hjerte: ´Jeg synes de er SÅ SUPER FLOTTE.

Jeg går jo og er misundelig på, at jeg ikke har fantasien til at lave noget der er anderledes på en SMUK og ELEGANT måde.. Men jeg er også sikker på at ligegyldig hvad du laver, skal det nok blive flot. Hvis du vælger at lave nogle andre, er jeg sikker på der nok skal være nogen der vil købe en "copy right" -HAHA-

Masser af tanker og -HAHA- Anne

piiist....vores brude-bølle-hatte er kommet :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Lea..jeg er jo helt forelsket i dine invitationer :hjerte: ´Jeg synes de er SÅ SUPER FLOTTE.

Jeg går jo og er misundelig på, at jeg ikke har fantasien til at lave noget der er anderledes på en SMUK og ELEGANT måde.. Men jeg er også sikker på at ligegyldig hvad du laver, skal det nok blive flot. Hvis du vælger at lave nogle andre, er jeg sikker på der nok skal være nogen der vil købe en "copy right" -HAHA-

Masser af tanker og -HAHA- Anne

piiist....vores brude-bølle-hatte er kommet :heppe:

Ih tark smukke!

Hvor lyder det fedt med vores hatte...jeg må hellere få nogle penge over Storebælt til dig...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej smukke søde Lea

Jeg ved jo, at også du skal vies på rådhuset først. Lå lige og tænkte på (da jeg ikke kunne falde i søvn :o) hvad tøj mon man skulle vælge til dette????

Har du tænkt over det?

0

Del dette indlæg

Hej smukke søde Lea

Jeg ved jo, at også du skal vies på rådhuset først. Lå lige og tænkte på (da jeg ikke kunne falde i søvn :griner:-) hvad tøj mon man skulle vælge til dette????

Har du tænkt over det?

Godmorgen smukke Sandra :bearhug:

Ja, som Lise skriver, skal jeg i hvert fald have bøllehat på. Og så regner jeg med at finde en fiks lille sommerkjole til...som jeg også kan have på til vores picnicbrunch dagen efter.

Jeg finder den i løbet af sommeren, regner jeg med...

I øvrigt kender jeg godt det med, at ligge og tænke over noget, når jeg egentlig skal sove...det gjorde jeg faktisk også igår. Jeg VED, at jeg kom i tanke om noget helt genialt...men nu kan jeg ikke huske det. -Næste gang tænder jeg for BK, og skriver det ned asap. :angry1:

:o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

FÅRK, nu er jeg også begyndt at drømme stress-bryllupsdrømme.

I nat skulle jeg giftes, frisøren kunne ikke sætte mit hår ordentligt...100 ting gik galt, og jeg kom 1½ time for sent til ceremonien -HAHA-

:angry1:

<{POST_SNAPBACK}>

Åh nej, hader når det sker... :lol: Jeg har også haft den der "jeg-kommer-for sent-i-kirke"-drøm, og følelsen sidder altså bare i kroppen når man vågner! -HAHA-

Det mest åndssvage er, at det aldrig kunne ske i virkeligheden - jeg ville i hvert fald la' hår være hår og bare skynde mig til vielsen!! -HAHA-

:respekt:

0

Del dette indlæg

FÅRK, nu er jeg også begyndt at drømme stress-bryllupsdrømme.

I nat skulle jeg giftes, frisøren kunne ikke sætte mit hår ordentligt...100 ting gik galt, og jeg kom 1½ time for sent til ceremonien -HAHA-

:angry1:

Åh nej, hader når det sker... :huh: Jeg har også haft den der "jeg-kommer-for sent-i-kirke"-drøm, og følelsen sidder altså bare i kroppen når man vågner! :lol:

Det mest åndssvage er, at det aldrig kunne ske i virkeligheden - jeg ville i hvert fald la' hår være hår og bare skynde mig til vielsen!! -HAHA-

:respekt:

Ja, lige præcis...jeg tror bare, at jeg ville trække sløret lidt længere op, og så bare skynde mig afsted...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

I dag er en god dag!

Jeg har fået weekend...og om 25 min skal jeg til forældresamtale i Sessens børnehave.

I aften skal vi have risret, og i nat kommer Jan hjem efter at have være på messe i Sydtyskland i en uge.

I morgen skal jeg til frisør og klippes+snakke om bryllupshår. Derefter skal jeg mødes med hair extension-damen, og vi skal snakke om mit hårs fremtidsudsigter.

I morgen eftermiddag skal vi til loppemarked i Klaras børnehave, og i morgen aften skal vi dulle-hygge til den store guldmedalje, mens Jan forhåbentlig formaterer min latterlige åndsvage pc.

I øvrigt har jeg kun 8 arbejdsdage tilbage før ferien...

:plante:

0

Del dette indlæg

:heppe: Wo huuuuu :heppe: Det lyder da bare til at blive en -HAHA- weekend. Jeg skal også nusses om - have håret farvet og klippet af Mikaels søster - SÅ dejligt at have familiemedlemmer med ekspertise :respekt:

Men jeg skal liiige følge med her - HVAD har du vundet - det er absolut gået forbi min lille næse -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer