yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak skal du ha Tøseprinsesse :iloveyou: ...og de var superlette at lave...

:loveflag:

Må indrømme, at mine evner ikke strækker sig så langt ()() Og samtidig er der bare ikke tid til det inden brylluppet. Har to store opgaver og 1 eksamen, så jeg skal vist ikke tro, at jeg kan lave mere end højst nødvendigt.

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hermed mit lille fødselsdagsønske, som jeg lige har mailet Jan.

Vi skal have en bil mere til sommer...og da vi begge er til tyske biler (har en Passat), vil denne lille bobbel klæde garagerne godt...

<{POST_SNAPBACK}>

:iloveyou: Jeg tror også den vil klæ´ vores garage ..... ærgeligt at jeg lige har haft fødselsdag ()()

0

Del dette indlæg

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte.............

:loveflag: for din tråd............. der er SÅ meget inspiration i den, at jeg slet ikke ved hvor jeg skal begynde..........

Jeg er VILD med din serie med invitationer, bordkort og andet.......FLASKERNE ikke at forglemme, super fed idé............

Og kanon fødsesldagsønske..........den kan jeg godt følge dig i.... vi er vist også mest til tyske biler ( Opel i det her tilfælde, men Passaten står øverst på ønskesedlen næste gang)

Knus Trisse :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have en bil mere til sommer...og da vi begge er til tyske biler (har en Passat), vil denne lille bobbel klæde garagerne godt...

<{POST_SNAPBACK}>

:iloveyou: det tor jeg gerne, og når I nu er glade for tyske biler tror jeg også en Audi eller en "bimmer" ville klæde dig godt lea. (hvis de da kan være i garagen)

:loveflag: Rikke

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

jeg vil super gerne have en - men min far sværger at han gør mig arveløs hvis jeg nogensinde køber en :baa: noget med motor og ydeevne - tror man skal være mekaniker for at se pointen .. men i mine øjne et :loveflag: ønske :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Tark Trisse ()() Ideen til flaskerne fik jeg jo, da vi var på Hansens for nogle uger siden. Vi sad ved bordet og snakkede om, at det var nogle flotte flasker...og med det samme går min hjerne altså i Love Rules-mode :iloveyou:

Og til alle jer med den feeeeede bilsmag...så kan I se den til sommer, hvis vi holder en gang brudemøde dér...tror nemlig, at den ryger i garagen i starten af sommeren... ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har idag fået vores endelige tilbud fra Næsbyholm...nu skal vi bare godkende og underskrive kontrakten (det føles for vildt at shoppe for godt 53000 kr :bearhug: ).

Arhhh, god fornemmelse!

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med det søde Lea- det må alligevel være rart at det hele endelig er helt på plads..

Vi har ikke engang fundet ud af hvad vi skal ha at spise endnu, eller snakket med stedet hvor festen skal holdes. René tager det bare sååå roooligt - for som han siger : >Der er laaang tid til skat... :iloveyou:

Jeg kan godt forstå du gerne vil have en Beetle - den er cute samtidig med den er cool. ()() René nægter godtnok at vi skal ha andet en Toyota (der er han udlært), men hvis den er god nok til Jason Watt, må den vel også være god nok til os andre... ()()

:loveflag: Anne

0

Del dette indlæg

Jeg har idag fået vores endelige tilbud fra Næsbyholm...nu skal vi bare godkende og underskrive kontrakten (det føles for vildt at shoppe for godt 53000 kr -HAHA- ).

Arhhh, god fornemmelse!

Tillykke med det søde Lea- det må alligevel være rart at det hele endelig er helt på plads..

Vi har ikke engang fundet ud af hvad vi skal ha at spise endnu, eller snakket med stedet hvor festen skal holdes. René tager det bare sååå roooligt - for som han siger : >Der er laaang tid til skat... ()()

Jeg kan godt forstå du gerne vil have en Beetle - den er cute samtidig med den er cool. :bearhug: René nægter godtnok at vi skal ha andet en Toyota (der er han udlært), men hvis den er god nok til Jason Watt, må den vel også være god nok til os andre... -HAHA-

:loveflag: Anne

Tihi...sådan er mænd vist -altså "der er laaaaang tid til-attituden". Vi har heller ikke bestemt menuen endnu. En af mine gamle kolleger (hjemkundskabslærer med utrolige gastronomiske talenter) står for det. Vi har ladet det være frit for ham, hvad kuvertprisen skal blive, men han siger, at det er umuligt for ham at lave en kuvertpris højere end 80 kroner (forret og hovedret)...men jeg er i gode hænder dér...

Min Beetle...årh, jeg er vist nærmest sårn lidt småforelsket i den... ()()

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Jahhh, jeg glæææææder mig til på lørdag. Annen (som jeg deler kjolesmag med) og jeg skal nemlig ud at shoppe. Vi tager bl.a. op i Kennedys, hvor jeg har købt min kjole. Der skal vi kigge på slør og sko.

Ihh, og måske skal jeg også prøve at finde en lille present til Jan...det er nemlig snart (30.april) et år siden, vi mødtes. -Han kan jo passende slå min fødselsdagsgave sammen med en evt. "årsdags-gave", og så gi mig min Beetle... :blush:

Om aftenen skal vi til brudemøde i Yearhouse. For 10 år siden, flyttede jeg fra byen, hvor jeg havde boet i 2 år...ihh, hvor bliver det fedt at snuse lidt til oliefabrikken igen... :drink2:

:bearhug:

post-10235-1113220988.jpg

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Jahhh, jeg glæææææder mig til på lørdag. Annen (som jeg deler kjolesmag med) og jeg skal nemlig ud at shoppe. Vi tager bl.a. op i Kennedys, hvor jeg har købt min kjole. Der skal vi kigge på slør og sko.

Ihh, og måske skal jeg også prøve at finde en lille present til Jan...det er nemlig snart (30.april) et år siden, vi mødtes. -Han kan jo passende slå min fødselsdagsgave sammen med en evt. "årsdags-gave", og så gi mig min Beetle... (y)

Om aftenen skal vi til brudemøde i Yearhouse. For 10 år siden, flyttede jeg fra byen, hvor jeg havde boet i 2 år...ihh, hvor bliver det fedt at snuse lidt til oliefabrikken igen... :drink2:

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Iihhh - Lea, jeg glæder mig bare såén...

Det bliver da en perfekt dag. Først hyggeshoppe, og så mødes med de andre skønne bride-zillas...

Og selvfølgelih skal vi også kigge efter gave til gemalen..

:blush: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej hvor skønt at I sådan suser til brudemøde, husk nu vi vil gerne høre ALT om det, vi er jo nysgerrige. Håber i får en rigtig god dag, det lyder alletiders med sådan lidt shop amok og så et brudemøde (y)

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

OG HUSK KAMERAET!!! Ellers er der :slag:

Jeg håber I får en rigtig god dag i det jyske

:blush:

0

Del dette indlæg

:slag: :slag: :slag: JA, FOR POKKER - HUSK DET!!!!! :slag: :slag: :slag:

Hvor er det fedt at du -og de andre selvfølgelig ta'r turen :heppe:

Ha' en fortræffelig aften, unge dame :drink2:

-Skulle ønske jeg også ku' hoppe i los bilos - det bli'r en anden gang...

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej hvor skønt at I sådan suser til brudemøde, husk nu vi vil gerne høre ALT om det, vi er jo nysgerrige. Håber i får en rigtig god dag, det lyder alletiders med sådan lidt shop amok og så et brudemøde :lol:

:bearhug: Rikke

nej hvor skønt at I sådan suser til brudemøde, husk nu vi vil gerne høre ALT om det, vi er jo nysgerrige. Håber i får en rigtig god dag, det lyder alletiders med sådan lidt shop amok og så et brudemøde -HAHA-

:blush: Rikke

Jeg håber I får en rigtig god dag i det jyske

(y)

:slag: JA, FOR POKKER - HUSK DET!!!!! :slag:

Hvor er det fedt at du -og de andre selvfølgelig ta'r turen :heppe:

Ha' en fortræffelig aften, unge dame :drink2:

-Skulle ønske jeg også ku' hoppe i los bilos - det bli'r en anden gang...

:) Khio.

All right girls...jeg tager kampen med Jan om kameraet :fight:

:(

PS Bliver nødt til at skære i alle dine smileys Lise, ellers kan jeg ikke uploade mit indlæg...

0

Del dette indlæg

Jeg har endelig fået musikken booket (før var de bare reserveret). Bandet/bandmedlemmerne får 3 jobs hos os:

Velsignelsen: En sax og eventuelt en kontrabas spiller/akkompagnerer :guitar:

Dinner: Pianist :piano:

Dans: Hele bandet spiller op og blæser gæsterne omkuld :band:

:bearhug: Lea, som føler sig lidt mere klar...

0

Del dette indlæg

Jeg har endelig fået musikken booket (før var de bare reserveret). Bandet/bandmedlemmerne får 3 jobs hos os:

Velsignelsen: En sax og eventuelt en kontrabas spiller/akkompagnerer :guitar:

Dinner: Pianist  :piano:

Dans: Hele bandet spiller op og blæser gæsterne omkuld  :band:

:bearhug: Lea, som føler sig lidt mere klar...

<{POST_SNAPBACK}>

ih, hvor lyder det lækkert - er ikke spor misundelig (y):) MEGET - VIL HA' VIL HA' ....

:blush: Stine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer