yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja jeg er også selv helt vild med de blomster...har også sagt til C at sådan en buket vil jeg gerne have (som liv taylor i armageddon) men det synes han er for kedelig...ska nok få dem hehe

0

Del dette indlæg

Har lige fundet denne....hos Martha

Turkish Shoe Signing Tradition

Try a who-will-marry-next tradition that Turkish brides have been practicing for generations. Before you start down the aisle, have your single bridesmaids (or any female friends or relatives who’ve yet to marry) autograph the sole of your bridal shoe. After you’ve danced the night away (and tossed your bouquet), legend has it that the person whose name has faded the most will be the next to marry.

post-10235-1111094174.jpg

0

Del dette indlæg

Try a who-will-marry-next tradition that Turkish brides have been practicing for generations. Before you start down the aisle, have your single bridesmaids (or any female friends or relatives who’ve yet to marry) autograph the sole of your bridal shoe. After you’ve danced the night away (and tossed your bouquet), legend has it that the person whose name has faded the most will be the next to marry.

<{POST_SNAPBACK}>

Den var da sjov!! Den må jeg lige huske ... hmmm... at skrive ned på min checkliste :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Fed ide!! - den er snuppet og bliver straks sat på min egen tråd :)

KH

Sus

0

Del dette indlæg

KH

Sus

Ja, jeg synes nemlig også, at den fed...og anderledes! -Især når man som jeg, nok ikke kaster buketten...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

KH

Sus

<{POST_SNAPBACK}>

enig, og så er den lidt sjovere og mere utraditiomel end den med at kaste buketten, som alle kender :o og en perfekt ide til dem der ikke vil af med buketten

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

... After you’ve danced the night away (and tossed your bouquet), legend has it that the person whose name has faded the most will be the next to marry. [/color][/i]

<{POST_SNAPBACK}>

.. tror min singleveninder vil æææælske denne tradition .. tror jeg gør det ... låne den liiiige til min hjemmeside ...

Taark :bearhug:

Trine

0

Del dette indlæg

... After you’ve danced the night away (and tossed your bouquet), legend has it that the person whose name has faded the most will be the next to marry. [/color][/i]

.. tror min singleveninder vil æææælske denne tradition .. tror jeg gør det ... låne den liiiige til min hjemmeside ...

Taark :)

Trine

Ja, jeg tror også at mine veninder vil elske det...

Nu sidder jeg og tænker på, hvornår veninderne skal signere skoene? -Måske de skulle stå i hall´en, som gæsterne går i gennem for at komme ned i parken, hvor velsignelsen skal finde sted. Når alle gæsterne så er på plads og tiden er inde, skal jeg også igennem hall´en. Så kunne jeg vist godt lige stoppe op og tage skoene på...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste kom hjem fra Tyskland i nat, -derfor arbejder han hjemme idag :)

Da jeg havde afleveret Klara i børnehaven, kørte jeg i DSBkiosken og købte Bryllupsmagasinet.

Da jeg kom hjem, sagde jeg til Jan, at jeg havde købt magasinet og at jeg ville smide mig på sofaen de næste par timer med det...efter ½ time, var jeg færdig! -Æv, der var ikke en skid i det! -Alle de gode ideer er jo her på bryllupsklar, så jeg blev så skuffet...

Ikke engang det, som jeg ikke har købt eller bestemt mig for endnu (sko og undertøj og så´rn), kunne jeg finde inspiration til i bladet... :angry1:

Godt, jeg har bryllupsklar og alle jer skønne kvinder! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja Lea, du burde da vide at vi er meget bedre end et blad?

Ih, hvor er de sko suoer flotte - og hvor er den tradition super god, tror lige den er stjålet :)

og igen- tunsind tak for billederne, første læs er downloaded ...

knus, Stine

Ja, I er hundredemillionerhjerter (som Klara siger, når det er rigtigt mange) gange bedre end blade.

Skoene (går udfra, at det er de sidste, jeg har sat ind, du hentyder til?) er fra Katz. Jeg googlede lige mærket og den eneste forhandler i DK, der dukkede op, var søreme min kjolebutik. Så dem har jeg lige sendt en mail...

Det var så lidt med billederne (kan godt afsløre, at du er nummer 5 herindefra, der har fået læsset)...

0

Del dette indlæg

jamen, hvad kan jeg sige - du har startet et trend med dine fantastiske invitationer - de er så smukke, tror du godt jeg kan afsløre vores bliver mere ukomplicerede (mere a la AnneMettes - som jeg også syntes er fantastiske) da jeg ikke ejer et kreativt gen ... og ja, hentydede til det sidste par sandaler ...

Stine :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte, flotte sko, Lea, og ja de bryllupsmagasiner kan man hurtigt tygge sig igennem, den bedste inspiration er så absolut herindefra, hvem gider kigge på 100 sider, der kun indeholder reklamer :bearhug:

:huh: Rikke

Har lige fundet en sko, som jeg synes er rigtig flot...

UH, Lea... Er de ikke for høje at gå i hele dagen/aftenen? Eller er du for sej i stilletter? :bearhug:

Hej Lea

SUPER flotte sko .......;)

Knuz marie

Nu har jeg fået min kjolebutik til at skaffe modellen hjem. Hvis nogen er interesserede er den fra Katz, modellen hedder Clarke. Hælen er 8 cm, og heldigvis er jeg vant til at gå med hæle...

:)

0

Del dette indlæg

Nu har jeg lige sendt en blomsterønskeseddel til Jan :huh: -Den er bare for stor til at indsætte her...

:bearhug:-HAHA-:bearhug: Lea dog!!! Nå ja det er da rart at have en laaaaaang ønskeseddel :hug:

KH

Sus

Tihi...faktisk er den ikke så lang, -men der er godt med billeder i. Der er ikke meget at vælge udfra, -på ønskesedlen gør jeg nemlig flere gange opmærksom på, at det hele skal være hvide callaer, -både til min og Klaras buket, knaphulsblomster til familiens mænd og blomsterkrans til Klara. Jeg har også fortalt i store træk, hvordan det grønne, der evt skal bindes i buketterne skal se ud..

Tjahh, liiiidt kontrolfreak er man vel... :bearhug:

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer